בקלטת ששודרה שלשום בערוץ 10 נשמע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מתייחס לשמחתו של "נוני" כשהתברר כי חוות דעת משפטית מאת יעקב נאמן תסייע לאולמרט באחד ממשפטי השחיתות שבהם הואשם.

בקלטת מיולי 2011, שהוקלטה על-ידי עוזרתו של אולמרט שולה זקן והובאה לשידור על-ידי העיתונאים ברוך קרא ואביעד גליקמן, הזכיר ראש הממשלה לשעבר "פצצה אטומית" שתסייע לו במשפט טלנסקי – חוות דעת שחיבר עו"ד יעקב נאמן, ולפיה אין חובת דיווח על קבלת תרומות פוליטיות בתקופות שבין מערכות בחירות.

בהמשך השיחה התייחס אולמרט לתגובות שעוררה חוות הדעת אצל מקורביו. "אני חייב להגיד לך שנוני", נשמע אולמרט בשיחה עם זקן, "[...] אסי אומר: אתה מכיר את נוני, נוני הוא... לא מביע רגשות. הוא התחיל לרקוד בחדר, אמר, גמרנו את המשפט, ניצחנו וזה, היה מאושר".

"ידיעות אחרונות", 6.9.2011

"ידיעות אחרונות", 6.9.2011

בחדשות ערוץ 10 ציינו כי "אסי" הוא אסי שריב, יועץ התקשורת לשעבר של אהוד אולמרט, אולם לא הבהירו מיהו אותו אדם המכונה "נוני", שאינו נוהג להביע רגשות אך פצח בריקוד כשנודע לו על דבר קיומה של חוות הדעת; מי שעל-פי גרסת אולמרט היה מאושר והכריז "ניצחנו" בלשון רבים. האם מדובר בארנון (נוני) מוזס, מבעלי "ידיעות אחרונות" והעורך האחראי של העיתון?

לאורך כל השנים האחרונות בלט "ידיעות אחרונות" ביחס המיטיב שהעניק לאהוד אולמרט. במהלך כהונתו כראש ממשלה, וגם לאחר מכן, סיקר העיתון את אולמרט באופן שהיה נוח מאוד לפוליטיקאי. גם בתקופת משפט טלנסקי בלט הסיקור החיובי של "ידיעות אחרונות" את ראש הממשלה לשעבר, עד כדי כך שכאשר הוכרע דינו של אולמרט והוא הורשע בהפרת אמונים אך זוכה משלל אישומים אחרים, כללה הכותרת הראשית של העיתון מלה אחת: "הזיכוי".

בין מועד הקלטת דבריו של אולמרט על "נוני" למועד הרשעתו/זיכויו העניק נחום ברנע, בכיר פרשני "ידיעות אחרונות", ראיון ל"העין השביעית". במהלך הראיון הודה ברנע כי "ידיעות אחרונות" "היה הרבה יותר קשוב לאולמרט מכל עיתון אחר" והסביר זאת בכך שלמוזס "יחס מסוים" לאולמרט. כעת נראה כי היחס הזה כולל שמחה וריקודים כשנראה כי ראש הממשלה נחלץ מהרשעה פלילית.

בתשובה לשאלה אם אכן מדובר בנוני מוזס נמסר מאמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט: "התוכן ששודר אתמול בערוץ 10 מהווה הפרה בוטה של צו איסור פרסום של בית-המשפט העליון". בערוץ 10 הקדימו לשידור הקלטת טענה כי שידורה אינו הפרה של הצו, אולם יועצו של אולמרט עומד על כך כי מדובר בהפרה. מ"ידיעות אחרונות" טרם נמסרה תגובה.