27.10.2020 "נוכל הטינדר" מזמין אתכם לקבל עצות השקעה, באדיבות התקשורת הישראלית פִרצה קוראת לגנב: כך משתמשים נוכלים ב"תוכן שיווקי" כדי לרמות את הציבור • חברות מפוקפקות, הונאות פיננסיות ועברייני מרמה מנצלים את פרצת הפרסום הסמוי כדי לצבור לגיטימיות ולהמשיך במעלליהם • "וואלה" ו"ישראל היום": אין תגובה איתמר ב"ז
05.06.2019 מאמר ב-90 שקל מחירון חושף את הקלות שבה ניתן לרכוש תוכן פרסומי המתחזה לעיתונאי באתרי החדשות אורן פרסיקו
24.04.2012 ללא תוכן השכר הזעום שמשלמות חברות קידום אינטרנטי מחייב תגובה של שני הציבורים הנפגעים: הכותבים והקוראים אלעד מן