בועז ביסמוט אוהב להצטלם עם בני-אדם אחרים במקומות שונים בעולם. ב"ישראל היום" אוהבים לפרסם את התמונות של עורך חדשות החוץ, שהפך לימים לעורך הראשי. אנחנו ליקטנו אותן באהבה, בשביל מי שלא הספיק בעיתון. הפוסט עודכן לאחרונה ב-1.2.2022. נתקלתם בתמונות נוספות של בועז ביסמוט מצולם בכתבות שלו? ספרו לנו.

ביסמוט בטור פרידה, אולי בפעם האחרונה בעיתון

עם ההכרזה על פרישתו הצפויה של עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט מתפקידו, פורסם טור פרידה בעיתון. באופן טבעי, הטור לווה בתצלום של העורך הפורש.

"ישראל היום", 1.2.22

ביסמוט בפריז, במועדון קברט

לרגל מותו של סידני ישראל, בעל מועדון הקברט הפריזאי פראדי לאטן, נזכר עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט בימים שבהם בילו יחדיו. בעיתון הדפיסו את טורו של העורך ושיבצו בו תצלום של השניים במועדון.

"ישראל היום", 7.1.22

ביסמוט באזכרה של שלדון אדלסון

שנה חלפה מאז מת מייסד ומממן "ישראל היום" שלדון אדלסון ובעיתון דיווחו על אזכרתו. לדיווח נלווה תצלום שבמרכזו האלמנה ד"ר מרים אדלסון. צופה מהצד נראה עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 3.1.2022

ביסמוט משתתף בכנס של "ישראל היום"

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט השתתף בוועידת ז'בוטינסקי לציונות, עליה פרש העיתון את חסותו. למחרת התפרסמו ב"ישראל היום" שני תצלומים שלו מהאירוע.

"ישראל היום", 27.12.21

"ישראל היום", 27.12.21

ביסמוט נואם בוועידה של "ישראל היום"

עיתון "ישראל היום" ערך ועידת בריאות במסגרתה נשא נאום גם העורך הראשי בועז ביסמוט. בכפולה הפותחת של גיליון המחרת פורסם תצלום של העורך.

"ישראל היום", 8.12.21

ביסמוט בטיסה לישראל דרך סעודיה

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, טס לאיחוד האמירויות הערביות, לראשונה מאז הסכמי אברהם. בעיתון פרסמו טור שלו על רשמיו, לצד שני תצלומים: באחד, משנת 2010, הוא נראה מחזיק את גיליון "ישראל היום" במגדל בורג' חליפה בדובאי. זהו אחד התצלומים הראשונים של ביסמוט שהופיעו ב"ישראל היום". בשני, העדכני, הוא נראה במטוס, מצביע על מפה המציגה מסלול שעובר דרך סעודיה.

"ישראל היום", 19.11.21

ביסמוט בכנס במוזיאון "אנו"

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט השתתף בכנס שנערך במוזיאון "אנו" בבית התפוצות, לצד סנאטור לשעבר, שרים ואישי ציבור. בעיתון פרסמו ידיעה על הכנס ומשתתפיו, ובחרו לשבץ בה תצלום של ביסמוט.

"ישראל היום", 12.10.21

ביסמוט בגבעתיים, בפסטיבל מספרי סיפורים

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט השתתף בפסטיבל מספרי סיפורים בגבעתיים. בעיתון דיווחו על כך וצירפו תצלום.

"ישראל היום", 23.9.21

ביסמוט בכנס קטיף שבמרכז מורשת בגין בירושלים

עורך "ישראל היום" השתתף בכנס קטיף, שנערך במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים. בעיתון דווח על השתתפותו, צוטטו דברים שנשא וצורף תצלום שבו הוא נראה מקבל אלבום.

"ישראל היום", 14.7.2021

ביסמוט בירושלים, בהשקה של אופנועי אמבולנס

מו"ל "ישראל היום" ד"ר מרים אדלסון חנכה בירושלים יחידת אופנולנסים שנרכשו בתרומתה. עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט נכח בטקס. תצלום שתיעד את השניים באירוע הודפס ב"ישראל היום".

"ישראל היום", 30.6.2021

ביסמוט באיכילוב, חונך מרכז לטיפול במכורים

במרכז הרפואי איכילוב נחנך מבנה חדש של מרפאה לטיפול במכורים לסמים על שם מייסד "ישראל היום" שלדון אדלסון המנוח ואלמנתו ד"ר מרים אדלסון. הכתב דן לביא דיווח על האירוע עבור "ישראל היום" ולידיעה שלו הוצמד תצלום שבו נראים ד"ר אדלסון, מנכ"ל איכילוב פרופ' רוני גמזו ועורך העיתון בועז ביסמוט.  מבין השלושה, ביסמוט הוא היחיד שמתבונן ישירות למצלמה.

"ישראל היום", 25.6.2021

בפעם האחרונה בבחירות 2021, באולפן i24News

את סגירת הקלפיות בבחירות לכנסת מרץ 2021 ליוו באתר "ישראל היום" בשידור מיוחד בשיתוף i24News. למחרת הופיע בעיתון דיווח על השידור, כולל תצלום של העורך הראשי בועז ביסמוט מביע את דעתו.

"ישראל היום", 24.3.2021

גם הפעם באולפן i24News

הפעם התארחה ח"כ איילת שקד במשדר המשותף ל"ישראל היום" ו-i24News. בעיתון דווח בקצרה על עיקרי דבריה לצד תצלום שבו הופיע בין היתר גם העורך הראשי בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 17.3.2021

ושוב באולפן i24News

הפעם התארח השר בני גנץ במשדר המשותף ל"ישראל היום" ו-i24News. בעיתון דווח בקצרה על עיקרי דבריו לצד תצלום שבו הופיע בין היתר גם העורך הראשי בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 15.3.2021

שוב באולפן i24News

הפעם התארחה ח"כ מרב מיכאלי במשדר המשותף ל"ישראל היום" ו-i24News. בעיתון דווח בקצרה על עיקרי דבריה לצד תצלום שבו הופיע בין היתר גם העורך הראשי בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 1.3.2021

עדיין בלשכת ראש הממשלה נתניהו

העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט ובעל הטור אמנון לורד ראיינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. על אף שיום קודם לכן פורסם תצלום של השלושה לצד תמצית הראיון, גם בראיון המלא משובץ תצלום אחר שמתעד את המפגש בין נתניהו, לורד וביסמוט.

"ישראל היום", 26.2.2021

בלשכת ראש הממשלה נתניהו

העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט ובעל הטור אמנון לורד ראיינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעיתון פרסמו תמצית מהראיון שיתפרסם מחר, וצירפו לדיווח תצלום של השלושה: נתניהו, לורד וביסמוט.

"ישראל היום", 25.2.21

שוב באולפן i24News

במסגרת ההכנות לבחירות 2021 ממשיך שיתוף הפעולה בין "ישראל היום", לערוץ i24News. חברת הכנסת אורנה ברביאי העניקה ראיון למשדר המשותף ולרגל האירוע פורסם ב"ישראל היום" גם תצלום שלה והמראיינים, כולל עורך העיתון בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 25.2.21

שוב באולפן i24News

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט ראיין את יו"ר ימינה נפתלי בנט באולפני i24News. כדי לציין את האירוע צולמו השניים והתצלום שובץ בידיעה שפורסמה ב"ישראל היום" והביאה את עיקרי הדברים של בנט.

"ישראל היום", 19.2.2021

בהר הזיתים

במלאות 30 למותו של שלדון אדלסון, מייסד ומממן "ישראל היום", עלה העורך הראשי של העיתון לקברו בהר הזיתם. בעיתון פרסמו תצלום המתעד את האירוע.

"ישראל היום", 15.2.2021

באולפן i24News

לקראת הבחירות לכנסת התארח עוזי דיין במשדר הבחירות שמפיק "ישראל היום" בשיתוף ערוץ i24NEWS. למחרת הופיעה בעיתון ידיעה על הראיון שהעניק דיין, לצד תצלום שלו עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט, ומגיש הערוץ ז'אן שארל בנון.

"ישראל היום", 11.2.2021

לצד שלדון אדלסון המנוח

שלדון אדלסון מת, ובמסגרת סיקור האירוע מתפרסם ב"ישראל היום" מאמר נרחב מאת העורך בועז ביסמוט. בלב המאמר שובץ תצלום של השניים, על רקע שערי גיליונות העיתון.

"ישראל היום", 13.1.2021

בוושינגטון, בעצרת של תומכי טראמפ

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", דיווח לעיתון על עצרת תומכי טראמפ בוושינגטון, שבסופה פרצו לקפיטול. בעיתון פרסמו את הדיווח בכפולה הפותחת, ושילבו בו תצלום שבו נראה העורך הראשי כשברקע מפגינים, הקפיטול (ודגל ישראל).

"ישראל היום", 7.1.2021

ביסמוט בג'ורג'יה, עם תומכי טראמפ

לקראת הסיבוב השני בבחירות לסנאט בג'ורג'יה, ארה"ב, הגיע עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט לביקור בעיר ושוחח עם כמה מצביעים פוטנציאליים. ביסמוט גם שלח סלפי של עצמו עם אוהד טראמפ. בעיתון שיבצו את התצלום בלב הדיווח מחו"ל.

"ישראל היום", 5.1.2021

ביסמוט בישראל, עם אלוף אירופה בג'ודו

חודש אחרי זכייתו של פיטר פלצ'יק באליפות אירופה בג'ודו ערכה מערכת "ישראל היום" קבלת פנים לספורטאי שנהנה מחסות העיתון. ידיעה על כך פורסמה ב"ישראל היום", יחד עם תצלום שבמרכזו לא הספורטאי המצטיין אלא דווקא עורך העיתון, בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 21.12.20

ביסמוט בדלאוור, ארה"ב, ליד ביתו של הנשיא הנבחר ביידן

שליח "ישראל היום" לבחירות בארה"ב, העורך הראשי בועז ביסמוט, הגיע לווילמינגטון, דלאוור, לשכונת מגוריו של הנשיא הנבחר ג'ו ביידן. ביסמוט הצטלם במקום וב"ישראל היום" שיבצו את התצלום בכפולה הפותחת של העיתון. ביסמוט אמנם לא השיג סלפי עם ביידן, אך בעיתון פרסמו מחדש תצלום של השניים מתחילת השנה.

"ישראל היום", 8.11.2020

ביסמוט בוושינגטון, ליד עסק שהתמגן

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, ממשיך לדווח מארה"ב על הבחירות לנשיאות, והפעם מוושינגטון הבירה. בין היתר מדווח ביסמוט על עסקים שהתמגנו לקראת אפשרות של מהומות. כדי לספק תוקף לקביעה מספק ביסמוט תצלום של עסק ממוגן שכזה. כדי לספק תוקף לטענה כי ראה עסקים כאלה במו עיניו, בתצלום שהעביר לעיתון ואשר מודפס בכפולה הפותחת מופיע העורך הראשי בעצמו, על רקע בית העסק.

"ישראל היום", 6.11.2020

ביסמוט בסקרנטון, פנסילבניה, בעוד עצרת של טראמפ

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", ממשיך ללוות את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בימים שלפני הבחירות לנשיאות. הפעם הוא מדווח מסקרנטון, פנסילבניה, שם גם הצטלם על רקע תומכי הנשיא. ב"ישראל היום" שיבצו את התצלום שלו בדיווח, המתפרסם בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 3.11.2020

ביסמוט בפילדלפיה, מחוץ לדיינר

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום" ושליח העיתון לבחירות בארה"ב, הגיע לפילדלפיה כדי לדבר עם אזרחים ולדווח חזרה הביתה. לצד הדיווח שיגר תצלום של עצמו עומד ברחוב בפילדלפיה, מחוץ לדיינר. בעיתון החליטו להדפיס הן את הדיווח הכתוב והן את התצלום.

"ישראל היום", 2.11.2020

ביסמוט בפלורידה, נפגש מייקל וולץ

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, ממשיך במסע לרוחב ארה"ב לקראת הבחירות לנשיאות. הפעם מדווח ביסמוט לעיתון על המצב בפלורידה, ואף נפגש עם חבר בית הנבחרים מייקל וולץ שמבטיח לו שטראמפ ינצח במדינה. אל הדיווח של ביסמוט נלווה תצלום של ביסמוט, לצד וולץ.

"ישראל היום", 1.11.2002

ביסמוט עדיין באריזונה, וטראמפ שוב ברקע

לרגל גיליון סוף השבוע של "ישראל היום" שיגר העורך הראשי בועז ביסמוט דיווח נרחב ממסע הבחירות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. התצלום שפורסם יום קודם לכן בעיתון, שבו נראה ביסמוט עם טראמפ ברקע, כנראה הוביל לתגובות חיוביות מאוד מהקוראים. אחרת קשה להבין מדוע ב"ישראל היום" החליטו לשבץ אותו פעם נוספת בעיתון.

"ישראל היום", 30.10.2020

ביסמוט באריזונה, מצטלם עם טראמפ ברקע

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, הגיע לאריזונה, שם ערך נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עצרת בחירות. ביסמוט דיווח לעיתון על רשמיו וגם צירף תצלום של עצמו כשטראמפ נראה ברקע. בעיתון הדפיסו את הדיווח והתצלום גם יחד.

"ישראל היום", 29.10.2020

ביסמוט בפנסילבניה, בעצרת למען טראמפ

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, ממשיך לשוטט בארה"ב לקראת הבחירות לנשיאות, והפעם מדווח מעצרת למען טראמפ בפנסילבניה. את הדיווח הכתוב מלווה תצלום של ביסמוט בעצרת.

"ישראל היום", 27.10.2020

ביסמוט בלאס-וגאס, משוחח עם עובדת קלפי

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, ממשיך לסקר עבור העיתון את ההכנות לבחירות לנשיאות ארה"ב. הפעם שיגר ביסמוט דיווח מלאס-וגאס, מרכז העסקים האמריקאי של מייסדי ומממני "ישראל היום", שלדון וד"ר מרים אדלסון. ביסמוט ביקר בקלפי בעיר ושוחח עם עובדת בשם ג'ולי. לצד דיווח כתוב שיגר העורך הראשי תצלום של עצמו בשטח, ובעיתון החליטו שראוי להדפיס את התצלום.

"ישראל היום", 25.10.20

ביסמוט עדיין בנאשוויל, טנסי

העורך הראשי של "ישראל היום" ממשיך לשגר לישראל דיווחים מנאשוויל, טנסי, שם נערך העימות האחרון בין המועמדים לנשיאות ארה"ב. לצד הטקסט שלח ביסמוט גם תצלומים. אחד מהם שובץ לצד ידיעה שלו בעמודי החדשות של העיתון. האחר בכתבה מגזינית שלו במוסף "ישראל השבוע".

"ישראל השבוע", 23.10.20

"ישראל היום", 23.10.20

ביסמוט בנאשוויל, טנסי (וגם בזום)

העורך הראשי של "ישראל היום" נשלח לדווח מנאשוויל, טנסי, שם יתקיים העימות האחרון בין המועמדים לנשיאות ארה"ב. בשער העיתון הודפס תצלום המוכיח כי העורך הראשי אכן נמצא במקום שבו יתקיים העימות. בפנים העיתון הודפס תצלום נוסף של העורך הראשי.

שער "ישראל היום" (פרט), 22.10.2020

"ישראל היום", 22.10.2020

בנוסף, בעמוד אחר בעיתון דווח על כנס שנערך במהלכו ראיין ביסמוט את שגריר ארה"ב בישראל. כמקובל ב"ישראל היום", תצלומו של המראיין הודפס לצד המרואיין. תצלום נוסף מהכנס, שגם בו נראה ביסמוט, הודפס בנפרד.

"ישראל היום", 22.10.2020

ביסמוט בזום, לקראת כנס של העיתון

ב"ישראל היום" הכריזו על כנס חגיגי בעקבות הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות ובחריין. בידיעה על ההכנות לכנס שובץ תצלום של חלק מהמשתתפים שערכו שיחת זום מקדימה. ביניהם נמנה גם עורך העיתון בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 16.10.2020

ביסמוט בדובאי, לפני עשור

עם ההכרזה על כינון יחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות פרסם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט טור מיוחד. בעיתון הוחלט להצמיד לטור תצלום של העורך הראשי מלפני עשור, אז ביקר בדובאי.

"ישראל היום", 16.8.2020

ביסמוט על המטוס של בני הזוג אדלסון

בני הזוג ד"ר מרים ושלדון אדלסון תרמו את מטוסם למשימה לאומית, חילוץ ישראלים ממרוקו. עם נחיתת המטוס בישראל עלה עליו העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט לתצלום מזכרת. בעיתון החליטו להדפיס את התצלום.

"ישראל היום", 15.5.2020

"ישראל היום", 15.5.2020

ביסמוט נשלח לבידוד, ומניף ידו לשלום

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, נשלח לכמה ימי בידוד בביתו מחשש כי נדבק בנגיף הקורונה. ביסמוט ניצל את ההזדמנות כדי לפרסם טור לקוראיו, ולשבץ לצדו תצלום של עצמו מנופף בידו לשלום.

"ישראל היום", 5.3.2020

"ישראל היום", 5.3.2020

ביסמוט באולפן "ישראל היום", וגם בעיתון

ערב בחירות מרץ 2020 הגיע העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט לאולפן הטלוויזיה של העיתון. למחרת היום עיטר תצלום שלו את הידיעה בעיתון המודפס על כך ש"ישראל היום" העביר שידור על תוצאות הבחירות.

"ישראל היום", 3.3.2020

"ישראל היום", 3.3.2020

ביסמוט במדריד, צופה במשחק כדורגל במימון חברת תיירות

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט טס לצפות במשחק כדורגל בליגת האלופות על חשבון חברת תיירות. קוראי "ישראל היום" קיבלו טור פרשנות שלו על המשחק, וגם בונוס: תצלום של העורך.

"ישראל היום", 20.2.2020

"ישראל היום", 20.2.2020

ביסמוט מסכם את הביקור באיווה, עם תומך טראמפ

העורך הראשי של "ישראל היום" מסכם עבור המוסף השבועי של העיתון, "ישראל השבוע", את סבב הבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית באיווה. לדיווח שלו מוצמד תצלום שבו הוא נראה ליד תומך של נשיא ארה"ב הרפובליקאי דונלד טראמפ. בכך משלים ביסמוט סדרה של חמישה גיליונות בשבוע עם תצלומים שלו.

"ישראל השבוע", 7.2.2020

"ישראל השבוע", 7.2.2020

ביסמוט ממשיך לדווח מאיווה, ולשלוח גם דיוקנאות עצמיים

זהו היום הרביעי ברציפות שעורך "ישראל היום" בועז ביסמוט נמצא באיווה כדי לדווח על הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית. זהו היום הרביעי ברציפות שבעיתון מדפיסים תצלום שלו משם.

"ישראל היום", 5.2.2020

"ישראל היום", 5.2.2020

ביסמוט עדיין באיווה, מצטלם על רקע שלט

העורך הראשי של "ישראל היום" ממשיך לעדכן את קוראי העיתון מהנעשה בבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב. הפעם צירף ביסמוט לדיווח ששיגר מאיווה תצלום של עצמו על רקע שלט המברך את המצביעים. בעיתון החליטו להדפיס את התצלום בצמוד לידיעה.

"ישראל היום", 4.2.2020

"ישראל היום", 4.2.2020

ביסמוט עדיין באיווה, ומצטלם עם עיתון כדי להוכיח זאת

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט עדיין מסתובב באיווה, ארה"ב, לקראת הבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית. לדיווח שלו בעיתון הוצמד תצלום שבו נראה ביסמוט מחזיק גיליון של עיתון מקומי. מעניין אם גם העורכת של ה"דה מוין רג'יסטר" מופיעה דרך קבע מעל עמודיו.

"ישראל היום", 3.2.2020

"ישראל היום", 3.2.2020

ביסמוט באיווה, מצלם סלפי עם ביידן

הבחירות המקדימות של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב יוצאות לדרך באיווה, ועורך "ישראל היום" שלח את עצמו לסקר את האירועים מקרוב. למערכת שבישראל שיגר כתבה ותצלומים, אחד שבו הוא נראה עומד על רקע אוטובוס של המועמד ג'ו ביידן והתצלום האחר, שהגיע עד לראש שער העיתון, שבו נראה ביסמוט בסלפי עם ביידן.

"ישראל היום", 2.2.2020

"ישראל היום", 2.2.2020

שער "ישראל היום", 2.2.2020 (פרט)

שער "ישראל היום", 2.2.2020 (פרט)

ביסמוט בישראל, אבל נזכר בפגישה עם טראמפ

לרגל סיום שנת 2019 סיכם מוסף "ישראל היום" את העשור החולף. עורך העיתון, בועז ביסמוט, כתב על נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אגב, ידעתם שהשניים נפגשו? אם לא, כדאי שתציצו בתצלום ששובץ בכתבה ומתעד את אחת הפגישות בין השניים.

"ישראל היום", 27.12.2019

"ישראל היום", 27.12.2019

ביסמוט בפריז, יחד עם שאר המנהיגים היהודים

בפריז התכנסו יותר מ-130 מנהיגים יהודים מ-16 מדינות. מובן שגם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט הוזמן. בעיתון החליטו לדווח על כך, ולצרף תצלום שבו נראה ביסמוט ליד שני אנשים שזהותם לא נמסרת.

"ישראל היום", 16.12.2019

"ישראל היום", 16.12.2019

ביסמוט עדיין בפלורידה, עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", טס לפלורידה להשתתף בועידת ארגון IAC, הנהנה מתרומת בני הזוג שלדון ומרים אדלסון. במסגרת האירוע נפגש ביסמוט עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. תצלום המתעד את המפגש הודפס על שער העיתון.

שער "ישראל היום" (פרט), 9.12.2019

שער "ישראל היום" (פרט), 9.12.2019

תצלום נוסף של ביסמוט וטראמפ פורסם בעמוד פנימי של "ישראל היום", יחד עם תצלום שלו עם נשיא הונדורס.

"ישראל היום", 9.12.2019

"ישראל היום", 9.12.2019

"ישראל היום", 9.12.2019

"ישראל היום", 9.12.2019

ביסמוט בפלורידה, בכנס ה-IAC

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט השתתף בכנס ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית (IAC) וראיין במהלכו את ח"כ ניצן הורוביץ. בעיתון דיווחו על הכנס וצירפו תצלום המתעד את האירוע.

"ישראל היום", 8.12.2019

"ישראל היום", 8.12.2019

ביסמוט בקייב, מקבל פרס

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, קיבל בקייב פרס מטעם הקונגרס היהודי האוקראיני. בעיתון פרסמו תצלום שלו מהאירוע.

"ישראל היום", 29.11.2019

"ישראל היום", 29.11.2019

ביסמוט עדיין ביפן, לצד "מיאה"

במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום" מתפרסמת כתבתו של העורך הראשי בועז ביסמוט, שטס ליפן לחזות בטקס הכתרת הקיסר. בין היתר מודפס בכתבה תצלום של ביסמוט, אותו תצלום שפורסם בעיתון יום קודם לכן, כשהוא עומד לצד "מיאה, נציגת משרד החוץ, בכניסה לארמון". אותה מיאה, אגב, שוב לא מוזכרת כלל בכתבה.

"ישראל השבוע", 25.10.2019

"ישראל השבוע", 25.10.2019

ביסמוט ביפן, לצד "מיאה"

לרגל הכתרתו של קיסר חדש שוגר בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום", ליפן. בעיתון פרסמו את הדיווח שלו, והוסיפו תצלום שבו נראה ביסמוט לצד "מיאה, נציגת משרד החוץ היפני". בידיעה עצמה, אגב, אין זכר ל"מיאה".

"ישראל היום", 23.10.2019

"ישראל היום", 23.10.2019

ביסמוט ב-2003, לצד ז'אק שיראק

נשיא צרפת לשעבר ז'אק שיראק מת, וב"ישראל היום" ספד לו העורך בועז ביסמוט. להספד נוסף תצלום של השניים, זה לצד זה, במפגש שנערך בשנת 2003.

"ישראל היום", 27.9.2019

"ישראל היום", 27.9.2019

ביסמוט באולפן הבחירות של "ישראל היום"

את ערב הבחירות העבירו בכירי "ישראל היום" בשידור מיוחד מאולפן העיתון. בין המופיעים היה גם עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט. תצלום של ביסמוט ממשדר הבחירות מתפרסם הבוקר בין עמודי העיתון.

"ישראל היום", 18.9.2019

"ישראל היום", 18.9.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, עדיין יושב ליד יאיר לפיד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם יאיר לפיד פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 16.9.2019

"ישראל היום", 16.9.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד יאיר לפיד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. תצלום שלו יחד עם יאיר לפיד ושותפיו לראיון מתפרסם הבוקר בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 15.9.2019

"ישראל היום", 15.9.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד איילת שקד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. תצלום שלו יחד עם איילת שקד ושותפיו לראיון מתפרסם הבוקר בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 9.9.2019

"ישראל היום", 9.9.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד איילת שקד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. לקראת ראיון עם איילת שקד הוחלט לפרסם תצלום ישן שלו לצדה בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 8.9.2019

"ישראל היום", 8.9.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד יולי אדלשטיין

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם יולי אדלשטיין פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 2.9.2019

"ישראל היום", 2.9.2019

ביסמוט עדיין בירושלים, עם אמנון ובנימין

יום אחרי ש"ישראל היום" פרסם תצלום של העורך הראשי שלו בועז ביסמוט מראיין את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מתפרסם תצלום נוסף של השניים (עם אמנון לורד). הפעם, התצלום מתפרסם בלב עמוד השער של העיתון.

"ישראל היום", 19.7.2019

"ישראל היום", 19.7.2019

ביסמוט בירושלים, עם אמנון ובנימין

לרגל הפיכתו של בנימין נתניהו לראש הממשלה שכיהן יותר זמן מכל ראש ממשלה אחר בישראל, העניק נתניהו ראיון לעורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט ולפרשן העיתון אמנון לורד. תצלום של השלושה יחדיו התפרסם בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 18.7.2019

"ישראל היום", 18.7.2019

ביסמוט עדיין בניו-יורק, ב-770 קראון הייטס

יום אחרי ש"ישראל היום" פרסם תמצית מראיון שערך העורך הראשי בועז ביסמוט עם בכיר בארגון חב"ד (כולל תצלום של ביסמוט בפעולה), מתפרסם הראיון המלא. במרכזו, כמובן, תצלום גדול של ביסמוט והמרואיין.

"ישראל היום", 12.7.2019

"ישראל היום", 12.7.2019

ביסמוט בניו-יורק, במרכז חב"ד העולמי

במלאות 25 שנה למותו של הרב מנחם מנדל שניאורסון, הוא הרבי מלובביץ', טס העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט לביקור בברוקלין ונפגש עם הרב יהודה קרינסקי, יו"ר המוסדות המרכזיים של חסידות חב"ד העולמית. בעיתון מתפרסם דיווח על המפגש, ובאופן טבעי גם תצלום של הרב קרינסקי. בתצלום מופיע גם ביסמוט.

"ישראל היום", 11.7.2019

"ישראל היום", 11.7.2019

ביסמוט בהרצליה, חוגג עם בני הזוג אדלסון

איל ההימורים שלדון אדלסון, מייסד ומממן "ישראל היום", קיבל תואר של כבוד מהמרכז הבינתחומי הרצליה. בעיתון פורסמה על כך ידיעה גדולה ובאחד התצלומים נראה בין היתר גם העורך הראשי בועז ביסמוט, שהגיע לחלוק (ולקבל קצת) כבוד.

"ישראל היום", 5.7.2019

"ישראל היום", 5.7.2019

ביסמוט בירושלים, מראיין את נתניהו ומעניק שי למו"ל

במסגרת כנס שערך "ישראל היום" על יחסי המדינה עם ארה"ב ראיין העורך הראשי בועז ביסמוט את ראש הממשלה בנימין נתניהו. תצלום של השניים הודפס בשער העיתון, ותצלום נוסף בעמודי הפנים. כמו כן הודפס תצלום של ביסמוט מעניק שי למו"ל "ישראל היום", ד"ר מרים אדלסון.

שער "ישראל היום", 28.6.2019 (פרט)

שער "ישראל היום", 28.6.2019 (פרט)

"ישראל היום", 28.6.2019

"ישראל היום", 28.6.2019

"ישראל היום", 28.6.2019

"ישראל היום", 28.6.2019

ביסמוט שב לניו-יורק להופעה חוזרת עם ניקי היילי

ל"ישראל היום" צורף הבוקר (27.6.19) מוסף מיוחד לקראת כנס שהעיתון עורך על אודות יחסי ישראל-ארה"ב. בלב המוסף התנוסס פעם נוספת תצלום של העורך הראשי, בועז ביסמוט, עם שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי.

"ישראל היום", 27.6.2019

"ישראל היום", 27.6.2019

ביסמוט שוב בראש שער "ישראל היום", ליד שועי עולם

מי שפספס את שער "ישראל היום" בגיליון שישי, קיבל הזדמנות נוספת ביום ראשון (23.6.19) לראות את תצלומו של עורך העיתון בועז ביסמוט בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל מרים ד"ר אדלסון.

"ישראל היום", 23.6.2019

"ישראל היום", 23.6.2019

ביסמוט בראש שער "ישראל היום", ליד שועי עולם

לקראת ועידה שעורך "ישראל היום" התנוססו (21.6.19) בראש עמוד השער של העיתון דיוקנאותיהם של בכירי המשתתפים. בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל מרים ד"ר אדלסון נמצא מקום גם לעורך העיתון, בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 23.6.2019

"ישראל היום", 21.6.2019

ביסמוט עדיין בניו-יורק, עם השגרירה לשעבר באו"ם

יום אחרי ש"ישראל היום" פרסם בעמוד השער שלו ובכפולה הפותחת תצלומים של העורך הראשי בועז ביסמוט מראיין את שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי, ראה אור הראיון המלא שערך עמה במוסף "ישראל השבוע". אל הראיון נלווה תצלום נוסף של השניים, הפעם עם הופעת אורח של אחד מגיליונות עיתון "ישראל היום".

"ישראל היום", 14.6.2019

"ישראל היום", 14.6.2019

ביסמוט בניו-יורק, עם שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט קפץ לניו-יורק לראיין את שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי. בשער העיתון פורסם תצלום מהראיון, שבו נראה כמובן גם המראיין. בכפולה הפותחת של "ישראל היום" התפרסם תצלום נוסף של המראיין (והיילי).

"ישראל היום", 13.6.2019

"ישראל היום", 13.6.2019

"ישראל היום", 13.6.2019

ביסמוט באוניברסיטת בר-אילן, ליד המו"ל אדלסון

עורך "ישראל היום" הגיע לאוניברסיטת בר-אילן, שם קיבלה מו"ל העיתון מרים אדלסון תואר ד"ר לשם כבוד. בשער העיתון התפרסם תצלום מהאירוע, ובו מופיעה לא רק המו"ל של "ישראל היום" אלא גם העורך הראשי ביסמוט. אותו התצלום הופיע בעמודי הפנים של העיתון, וגם בו נראה העורך ביסמוט.

"ישראל היום", 5.6.19

"ישראל היום", 5.6.19

"ישראל היום", 5.6.19

ביסמוט שב ללשכת ראש הממשלה, לעוד שיחה עם נתניהו

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט שוב ראיין את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בעמודי החדשות של העיתון פורסמו שלושה תצלומים מהראיון, בשלושתם רואים את ביסמוט, כולל מתחת לכותרת הראשית בעמוד השער.

"ישראל היום", 8.4.19

"ישראל היום", 8.4.19

"ישראל היום", 8.4.19

"ישראל היום", 8.4.19

ביסמוט עדיין בלשכת ראש הממשלה, עם נתניהו

במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום" פורסם היום (5.4) ראיון שערכו עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט והפרשן הבכיר אמנון לורד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני יומיים, בקדימון לראיון, שובץ תצלום של השלושה בפעולה. הבוקר, בגוף הראיון המלא, שובץ תצלום נוסף של השלושה.

"ישראל היום", 5.4.2019

"ישראל היום", 5.4.2019

ביסמוט בלשכת ראש הממשלה, מצטלם לצד נתניהו

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט והפרשן הבכיר של העיתון אמנון לורד הגיעו ללשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לצורך ראיון, "מיוחד" כמובן, לקראת הבחירות. תצלום של השלושה מתפרסם הבוקר (3.4) בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 3.4.2019

"ישראל היום", 3.4.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, עומד ליד נפתלי בנט

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם נפתלי בנט פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 2.4.2019

"ישראל היום", 2.4.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד משה כחלון

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם משה כחלון פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 1.4.2019

"ישראל היום", 1.4.2019

 

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד משה פייגלין

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם משה פייגלין פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 25.3.2019

"ישראל היום", 25.3.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד יאיר לפיד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם יאיר לפיד פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 18.3.2019

"ישראל היום", 18.3.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד משה יעלון

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם משה יעלון פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 11.3.2019

"ישראל היום", 11.3.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד יולי אדלשטיין

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם יולי אדלשטיין פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 4.3.2019

"ישראל היום", 4.3.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד תמר זנדברג

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם תמר זנדברג פורסם תצלום של ביסמוט לצדה בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 25.2.2019

"ישראל היום", 25.2.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד ישראל כץ

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם ישראל כץ פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 18.2.2019

"ישראל היום", 18.2.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד אחמד טיבי

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם אחמד טיבי פורסם תצלום של ביסמוט לצדו בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 10.2.2019

"ישראל היום", 10.2.2019

ביסמוט באולפן טלוויזיה ביפו, יושב ליד איילת שקד

לקראת הבחירות נערך שיתוף פעולה בין "ישראל היום" לערוץ i24News. בערוץ מראיינים פוליטיקאים ובעיתון מדווחים על כך. אחר המראיינים הוא העורך הראשי של העיתון בועז ביסמוט. בעקבות ראיון עם איילת שקד פורסם תצלום של ביסמוט לצדה בעמודי החדשות של העיתון.

"ישראל היום", 4.2.2019

"ישראל היום", 4.2.2019

ביסמוט בצ'אד, מצטלם עם מקומיים

אמנם "ישראל היום" שלח לצ'אד את כתבו המדיני אריאל כהנא, כדי שיתלווה לביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל גם העורך הראשי בועז ביסמוט הצטרף לנסיעה. צלם אלמוני לכד את ביסמוט לצד שרים בכירים וחיילים זוטרים. התצלומים פורסמו בכפולה הפותחת של "ישראל היום".

"ישראל היום", 21.1.2019

"ישראל היום", 21.1.2019

ביסמוט בטקסס, בטקס הענקת מדליית החירות הנשיאותית

"ישראל היום", 18.11.2018

"ישראל היום", 18.11.2018

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, הגיע לטקסס כדי לסקר באופן אישי את הטקס שבו קיבלה ד"ר מרים אדלסון, מו"ל העיתון, את מדליית החירות הנשיאותית.

מלבד תצלום של הנשיא דונלד טראמפ מעניק את המדליה לד"ר אדלסון, ותצלום נוסף של ד"ר אדלסון עם בן זוגה שלדון, התפרסם בעיתון גם תצלום של העורך ביסמוט עם ד"ר אדלסון.

ביסמוט מצא בפלורידה עוד שלט בחירות

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, נותר בפלורידה כדי לדווח משם על בחירות אמצע הקדנציה. גם הפעם שיגר למערכת "ישראל היום" תצלום שלו עם שלט בחירות. גם הפעם בחרו לפרסם את התצלום בכפולה הפותחת של העיתון. הכיתוב לתצלום חד משמעי: "עורך 'ישראל היום', בועז ביסמוט".

"ישראל היום", 7.11.2018

"ישראל היום", 7.11.2018

ביסמוט עדיין בארה"ב, והפעם מצטלם על רקע שלטים

בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום" ממשיך לסקר את בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב. הפעם הגיע ביסמוט לפלורידה, כדי להתרשם באופן בלתי אמצעי מהאווירה ברחובות. בין היתר נעמד ביסמוט על מרבד דשא מוקף שלטי בחירות והצטלם. ב"ישראל היום" פרסמו את התצלום בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 6.11.2018

"ישראל היום", 6.11.2018

ביסמוט שב לארה"ב, ומצטלם על רקע דגל

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט הוא גם שליח העיתון לסיקור בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב. את מסעו האמריקאי החל ביסמוט בדיווח מווירג'יניה המערבית, ומלבד טקסט על האווירה במדינה שיגר עורך "ישראל היום" למערכת גם תצלום שלו על רקע דגל ארה"ב, תצלום נטול ערך מוסף שאפשר היה באותה המידה ממש לצלם ברחוב השלושה בתל-אביב. במערכת "ישראל היום" בחרו לשבץ את התצלום בלב הדיווח של העורך.

"ישראל היום", 4.11.2018

"ישראל היום", 4.11.2018

ביסמוט בכנס של פורום קהלת

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט השתתף אתמול (8.8.18) בכנס שערך פורום קהלת. בעיתון פורסמה על כך ידיעה מאת "כתב 'ישראל היום'", כולל תצלום של העורך הראשי.

"ישראל היום", 9.8.2018

"ישראל היום", 9.8.2018

ביסמוט בקייב, צופה במשחק כדורגל

עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט, טס לבירת אוקראינה כדי לצפות בגמר גביע אירופה לאלופות. תצלום שלו עם אוהדים נשלח למערכת העיתון והודפס במדור הספורט.

"ישראל היום", 27.5.2018

"ישראל היום", 27.5.2018

ביסמוט בישראל, נפגש עם נשיא פנמה

בועז ביסמוט, עורך "ישראל היום" נפגש לראיון עם נשיא פנמה. צלם הוזמן לתעד את האירוע והתצלום של השניים יושבים, זה לצד זה, פורסם בשער העיתון.

שער "ישראל היום" (פרט), 21.5.2108

שער "ישראל היום" (פרט), 21.5.2108

בפנים העיתון התפרסם תצלום נוסף של השניים, כולל ההבהרה מיהו נשיא פנמה, עבור אלה מבין הקוראים של "ישראל היום" שאיכשהו לא נחשפו מעולם לתצלומו של ביסמוט.

"ישראל היום", 21.5.2108

"ישראל היום", 21.5.2108

ביסמוט שוב בגואטמלה, מגיש עיתון בתוך גזיר עיתון

לרגל העברת שגרירות גואטמלה לירושלים, פרסם "ישראל היום" גזיר מהגיליון שבו ראיין העורך בועז ביסמוט את נשיא המדינה המרכז אמריקאית. בגזיר הארכיון שצורף לידיעה נראה ביסמוט מגיש גיליון של "ישראל היום" לנשיא גואטמלה. לא ניתן לראות האם בגיליון שהגיש ביסמוט לנשיא מופיע תצלום של העיתונאי.

"ישראל היום", 16.5.2018

"ישראל היום", 16.5.2018

ביסמוט בירושלים, עם שר האוצר האמריקני

בועז ביסמוט, עורך "ישראל היום", נפגש בירושלים עם שר האוצר האמריקני סטיבן מנוחין, נציג ממשל טראמפ בטקס חנוכת השגרירות האמריקנית בירושלים. ההישג הגדול שבעצם המפגש תועד, והתצלום הודפס בשער גיליון מיוחד של "ישראל היום" שיצא לאור לרגל חנוכת השגרירות בירושלים. תצלום נוסף של השניים פורסם בעמודי הפנים של העיתון.

"ישראל היום", 14.5.2018

שער "ישראל היום", 14.5.2018

"ישראל היום", 14.5.2018

"ישראל היום", 14.5.2018

בנוסף, בכפולה הפותחת של "ישראל היום", נמצא מקום לגזיר עיתון מהארכיון ובו שתי דמויות מוכרות (אחת מהן היא בועז ביסמוט).

"ישראל היום", 14.5.2018

"ישראל היום", 14.5.2018

ביסמוט בגואטמלה, מעניק גיליון של העיתון לנשיא

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט ביקר בגואטמלה לרגל העברת שגרירותה בישראל לירושלים. בין היתר נפגש עם נשיא המדינה לראיון. תצלום של השניים משוחחים התפרסם בשער גיליון סוף השבוע של "ישראל היום". בפנים העיתון הודפס תצלום נוסף, שבו תועד כיצד העניק ביסמוט לנשיא גואטמלה עותק מגיליון "ישראל היום".

"ישראל היום", 11.5.2018

"ישראל היום", 11.5.2018

"ישראל היום", 11.5.2018

"ישראל היום", 11.5.2018

במוסף "ישראל השבוע" הודפס תצלום נוסף של עורך העיתון, הפעם תצלום ארכיון, מפגישה שלו עם מנהיג נוסף שהכריז על העברת השגרירות לירושלים.

"ישראל היום", 11.5.2018

"ישראל היום", 11.5.2018

ביסמוט נדחף לעיתון, בגרסת המיניאטורה

אחד היתרונות בלהדפיס תצלום של עצמך בעמוד השער של העיתון שאתה עורך הוא שאם וכאשר תחליט לעשות סיפור המשך לכותרת הראשית שנתת, תמיד תוכל לשבץ אותה מחדש בידיעה, והקוראים יזכו לראות פעם נוספת את דמותך נשקפת מעל דפי העיתון.

"ישראל היום", 13.2.2018

ביסמוט עדיין בחדר הסגלגל, הפעם מצולם מזוויות חדשות

עורך "ישראל היום" שוב ראיין את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, ובעיתון מדפיסים שני תצלומים של האירוע, משתי זוויות שונות. הקרדיט לתצלום, אגב, הוא לצלמת הרשמית של הבית הלבן.

שער "ישראל היום", 11.2.2018 (פרט)

"ישראל היום", 11.2.2018

ביסמוט בארה"ב, בחדר הסגלגל

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט שב לארצות-הברית לפגישה עם חבר ותיק, הנשיא דונלד טראמפ. מלבד ראיון בלעדי עם הנשיא ביסמוט שיגר לישראל גם תצלום בלעדי שלו עם האיש החזק בתבל. ב"ישראל היום" הדפיסו את התצלום בלב שער העיתון.

"ישראל היום", 9.2.2018

שער "ישראל היום", 9.2.2018

ביסמוט בישראל, אך מדפיס מחדש שערים שבהם הוא נראה ברחבי העולם

לרגל חגיגות העשור להפצת הגיליון הראשון של "ישראל היום" פרסמו העורך המייס עמוס רגב והעורך הנוכחי בועז ביסמוט טורים חגיגיים בכפולה הפותחת של העיתון. הטורים הוקפו במיטב שערי "ישראל היום" מהעשור האחרון. שלושה מהם נשאו את דיוקנו של ביסמוט.

הכפולה הפותחת של "ישראל היום", 30.7.2017

הכפולה הפותחת של "ישראל היום", 30.7.2017 (פרט)

הכפולה הפותחת של "ישראל היום", 30.7.2017 (פרט)

הכפולה הפותחת של "ישראל היום", 30.7.2017 (פרט)

אם לא די בכך, שער רביעי עם דיוקנו של ביסמוט הופיע בלקט שערים שהתפרסם בשער "ישראל היום" הבוקר.

שער "ישראל היום", 30.7.2017 (פרט)

ביסמוט עדיין בהודו, וגם בשער "ישראל היום"

בועז ביסמוט, עורך "ישראל היום", מופיע בשער העיתון במפגש פסגה שערך עם ראש ממשלת הודו (למי שפספס יש גם תצלומים של העורך בשתי הכפולות הפותחות).

"ישראל היום", 3.7.2017

"ישראל היום", 3.7.2017

ביסמוט בהודו, עם ראש הממשלה (של הודו)

נרנדרה מודי, ראש ממשלת הודו, שרוי בעיצומן של ההכנות לקראת ביקורו בישראל. בועז ביסמוט טס לניו-דלהי כדי להיפגש איתו שם, ויש לו צילום שמוכיח זאת.

אתר "ישראל היום", 2.7.17

אתר "ישראל היום", 2.7.17

ביסמוט בחדר הסגלגל, מראיין את דונלד טראמפ

תצלום של העורך הראשי של "ישראל היום" שוב מופיע על שער העיתון. הפעם נראה בועז ביסמוט משוחח עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כשלצדו מייקל אנטון, יועצו הבכיר של טראמפ לענייני ביטחון לאומי.

"ישראל היום", 21.5.2017

למי שהספיק לשכוח כיצד נראה התצלום שפורסם בשער הגיליון הקודם של "ישראל היום", מגיש העיתון שירות מיוחד ומפרסם אותו מחדש בכפולה הפותחת של גיליון הבוקר, מעל הראיון שקיים ביסמוט עם טראמפ.

"ישראל היום", 21.5.2017

ביסמוט הפך לעורך ראשי ומצטלם לצד נשיא ארה"ב

מאז שהפך בועז ביסמוט מעורך חדשות החוץ לעורך הראשי של "ישראל היום" לא פורסם אף תצלום שלו בעיתון. עד הבוקר. לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל הגיע ביסמוט אל החדר הסגלגל וזכה לראיון בלעדי. תצלום של שני האישים הבכירים נשלח למערכת "ישראל היום" בתל-אביב ופורסם בהבלטה, מתחת לכותרת הראשית בגיליון יום שישי של העיתון.

"ישראל היום", 19.5.2017

ביסמוט בצרפת, ליד בית מחבל

לרגל הבחירות לנשיאות צרפת הוטס למדינה בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", כדי לעקוב אחר האירוע מקרוב. בין היתר הגיע ביסמוט ליישוב שממנו יצא אדם שלפני ימים אחדים רצח שוטר בלב פאריס. תצלום של ביסמוט, כשפניו למצלמה וגופו תופס את מרבית הפריים, הודפס בלב הדיווח שלו. למען יראו וייראו.

"ישראל היום", 23.4.2017

ביסמוט בהולנד, עם בעל מעדניה

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, יצא להולנד כדי לעקוב מקרוב אחר הבחירות המתקיימות במדינה. בדרך פגש את האנס באלטוס, "בעל מעדנייה מקומי", והצטלם איתו למזכרת. את התצלום שלח ביסמוט למערכת "ישראל היום" ובעיתון פרסמו אותו בלב הדיווח על הבחירות.

"ישראל היום", 14.3.2017

ביסמוט בוושינגטון, על יד הבית הלבן

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו סיים את ביקורו בארה"ב, ובועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", שיגר למערכת כתבת סיכום. אל הכתבה צירף תצלום עצמי על רקע הבית הלבן. ב"ישראל היום" הדפיסו את שניהם במוסף "ישראל השבוע" של העיתון.

"ישראל היום", 17.2.2017

ביסמוט בתצלום רשמי של הבית הלבן

יומיים אחרי שתצלומו של בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", התנוסס בשער העיתון כשהוא עומד לצד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בחדר הסגלגל, שוב מודפס תצלום גדול של השניים בעמוד השער. אלא שהפעם הצלם אינו האלמוני שאחראי למרבית התצלומים של ביסמוט שמופיעים בחינמון, הפעם לתצלום יש קרדיט מכובד: "הבית הלבן".

שער "ישראל היום", 12.2.2017 (פרט)

למעשה, מדובר בתצלום שלכד את אותו הרגע ממש שהופיע בשער העיתון יומיים קודם לכן, רק באיכות טובה יותר ומהזווית שאליה התבוננו השניים.

בעמודים הפותחים של העיתון מודפסים עוד שני תצלומים של עורך חדשות החוץ ביסמוט לצד נשיא ארה"ב. תצלום אחד גדול שבו השניים נראים מתכוננים ללחיצת יד ותצלום שני, קטן יותר, שבו מתועדת לחיצת היד בבית הלבן.

"ישראל היום", 12.2.2017 (פרט)

בנוסף הודפס מחדש בכפולה הפותחת חלק משער העיתון של יום שישי, עבור מי שפספס את התצלום ההוא.

"ישראל היום", 12.2.2017 (פרט)

ביסמוט שוב מצטלם עם טראמפ, הפעם בחדר הסגלגל

אמנם בשנה האחרונה פורסמו ב"ישראל היום" שלל תצלומים שבהם נראה בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ בעיתון, עומד לצד דונלד טראמפ, אבל הבוקר מתפרסם התצלום הראשון של השניים כשטראמפ מכהן כנשיא ארה"ב.

כיאה לחשיבות האירוע, התצלום מתפרסם בלב השער ב-400 אלף גיליונות יום שישי של העיתון, עם הסטמפה "בלעדי".

שער "ישראל היום", 10.2.2017 (פרט)

ביסמוט שולח עוד שני תצלומי סלפי מארה"ב

על אף שב-19.1.2017 פורסם בעמוד השער של "ישראל היום" תצלום סלפי של בועז ביסמוט עם נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, בוודאי היו כמה קוראים של העיתון שפספסו אותו. אולי משום כך, יום לאחר מכן, ב-20.1.2017, פורסם התצלום מחדש, הפעם במסגרת כתבת מגזין מאת ביסמוט שהופיעה במוסף "ישראל השבוע". חיתוך התצלום הפעם שונה, ומאפשר להבחין כי שליח "ישראל היום" לטקס השבעת טראמפ הניף את אגודלו למצלמה בעודו מצמיג את ראשו לזה של הנשיא הנבחר. כבונוס צורף תצלום סלפי נוסף של עורך חדשות החוץ בעיתון, לצד יועצת בכירה של הנשיא הנבחר.

 ביסמוט חזר לארה"ב, ונפגש עם חבר ותיק

לקראת טקס השבעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נשלח עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, לעקוב אחר העניינים מקרוב. ביסמוט הגיע עד לנשיא הנבחר עצמו ואף שלח למערכת העיתון הוכחה לכך. ב"ישראל היום" בחרו להדפיס את התצלום המשותף בשער העיתון.

שער "ישראל היום", 19.1.2017 (פרט)

במטה טראמפ, ברגע אינטימי

שליח "ישראל היום" לסיקור הבחירות בארה"ב, בועז ביסמוט, חיבר כתבה המסכמת את ניצחונו המפתיע של דונלד טראמפ ושלח את הטקסט למוסף "ישראל השבוע". לצד הכתבה שגר גם תצלום עצמי, ברגע אינטימי במטה הבחירות של המועמד הרפובליקאי. בעיתון שיבצו את הסלפי בכתבת הניצחון.

"ישראל היום", 11.11.2016

"ישראל היום", 11.11.2016

לקט ביסמוט וטראמפ, לרגל הניצחון הגדול

בעקבות ניצחונו של דונלד טראמפ במירוץ לנשיאות ארה"ב הדפיסו ב"ישראל היום" מבחר תצלומים של הנשיא הנבחר עם עורך העיתון עמוס רגב ועורך חדשות החוץ בועז ביסמוט.

"ישראל היום", 10.11.2016

"ישראל היום", 10.11.2016

ביסמוט בליברטי סיטי, על רקע ציור קיר מגוון אתנית

במסגרת שליחותו לסיקור הבחירות בארה"ב ביקר עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" בועז ביסמוט בליברטי סיטי, שכונה במיאמי שבה ריכוז של אוכלוסיה שחורה. ביסמוט שמע על האכזבה מטראמפ, הרתיעה מקלינטון וגם על סיבות להצביע לטראמפ, ויחד עם הציטוטים שאסף שיגר למערכת העיתון גם תצלום של עצמו על רקע ציור קיר מגוון אתנית. במערכת "ישראל היום" פרסמו את התצלום בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 6.11.2016

"ישראל היום", 6.11.2016

ביסמוט עדיין במיאמי, בעצרת של טראמפ

בכתבה נרחבת במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום" (4.11.2016) מתאר שליח העיתון בועז ביסמוט את רשמיו מעצרת בחירות שערך דונלד טראמפ במיאמי, פלורידה. אמנם קוראי "ישראל היום" כבר קיבלו יום קודם לכן הוכחה כי ביסמוט אכן נכח בעצרת, בדמות תצלום שלו על רקע דגל ארה"ב, אולם במערכת העיתון החליטו להדפיס פעם נוספת את התצלום, אולי כדי שגם קוראי גיליון שישי של העיתון יידעו שעורך חדשות החוץ בו אכן נכח במקום.

"ישראל היום", 4.11.2016

"ישראל היום", 4.11.2016

ביסמוט במיאמי, בעצרת של דונלד טראמפ

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, הגיע לעצרת של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, ודיווח (3.11.2016) כי לצידו ראה הרבה היספנים, שחורים ונשים. יחד עם הכתבה שהכין על העצרת שיגר ביסמוט למערכת "ישראל היום" תצלום של עצמו, עומד על רקע דגל ארה"ב, כשכובע לראשו ופנקס העיתונאים בידו. ב"ישראל היום" החליטו לפרסם את התצלום של שליחם בעצרת של טראמפ בלב הכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 3.11.2016

"ישראל היום", 3.11.2016

ביסמוט בווגאס, מראיין את טראמפ

ראיון שערכו עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, והעורך הראשי של העיתון, עמוס רגב, עם המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ התפרסם במוסף "ישראל השבוע" (21.10.2016). תמצית הראיון פורסמה יום קודם לכן, ותצלום של השלושה מצא מקום של כבוד בשער העיתון. הבוקר מתפרסם הראיון המלא כשהוא מלווה באותו תצלום, אלא שהפעם התצלום גדול הרבה יותר ומעוטר בדגל ארצות-הברית. מפאת גודלו של התצלום קל לראות כי על השולחן בסוויטה של טראמפ בלאס-וגאס מונח עיתון האח של "ישראל היום", שאף הוא בבעלות שלדון אדלסון, ה"לאס-וגאס ריביו ג'ורנל".

"ישראל השבוע", 21.10.2016

"ישראל השבוע", 21.10.2016

ביסמוט חזר ללאס-וגאס, לשיחה נוספת עם טראמפ

שעות בודדות לפני העימות השלישי והאחרון בין דונלד טראמפ להילרי קלינטון, נפגש המועמד הרפובליקני לשיחה עם עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, והעורך הראשי של העיתון עמוס רגב. תיעוד הפגישה הודפס בלב שער העיתון.

שער "ישראל היום", 20.10.16

שער "ישראל היום", 20.10.16

"ישראל היום", 20.10.16. על השולחן: גיליון של ה"לאס-וגאס ריביו-ג'ורנל", עיתונו של שלדון אדלסון

"ישראל היום", 20.10.16. על השולחן: גיליון של ה"לאס-וגאס ריביו-ג'ורנל", עיתונו של שלדון אדלסון

ביסמוט עדיין בקליבלנד, והצטרף אליו אורח מיוחד

שליח "ישראל היום" לוועידה הרפובליקנית בקליבלנד, בועז ביסמוט, פגש את המועמד לנשיאות מטעם המפלגה דולנד טראמפ. כמו בפגישות הקודמות בין השניים, בחר ביסמוט להצטלם לידו כדי להנציח את האירוע. אלא שהפעם הצטרף לתצלום המזכרת גם העורך הראשי של "ישראל היום", עמוס רגב.

במערכת העיתון החליטו להדפיס את התצלום המשולש בלב שער גיליון יום שישי, שהודפס וחולק חינם ב-550 אלף עותקים, כך שכל קוראי "ישראל היום" יוכלו לראות ולדעת שהעורך הראשי רגב ועורך חדשות החוץ ביסמוט באמת פגשו את המועמד לנשיאות ארה"ב.

שער "ישראל היום", 22.7.2016

שער "ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

עבור מי שפקפק באותנטיות של התצלום, ועבור אלה מבין הקוראים שמתעלמים מעמוד השער של העיתון ומתחילים את הקריאה היישר בכפולה הפותחת, הודפס בראש עמוד 3 של "ישראל היום" תצלום נוסף של השלישייה.

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

כמו גם תצלום של ביסמוט ורגב עם הסנאטור טד קרוז.

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

המכורים האמיתיים לפוליטיקה האמריקאית (ותצלומים של ביסמוט עם אנשים אחרים), דפדפו אל עמודי המוסף "ישראל השבוע" כדי לקרוא את כתבת העומק על המתרחש בוועידה הרפובליקנית, ומצאו שם עוד שני תצלומים של ביסמוט ורגב, הפעם עם איוונקה טראמפ, בתו של המועמד, ומייק פנס, המועמד לתפקיד סגן הנשיא.

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

"ישראל היום", 22.7.2016

ביסמוט בקליבלנד, בוועידת הרפובליקנים

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" טס לקליבלנד, ארה"ב, כדי לסקר מקרוב את הוועידה הרפובליקנית. יחד עם הטקסט שלח גם תצלום למזכרת. בעיתון החליטו לפרסם את שניהם בכפולה הפותחת.

"ישראל היום", 19.7.2016

"ישראל היום", 19.7.2016

ביסמוט עדיין בפלורידה, עומד לצד טראמפ

ב"ישראל היום" היו כל-כך מרוצים מהתצלום שתיעד את שליח העיתון לארה"ב, בועז ביסמוט, עומד לצד המועמד לנשיאות דונלד טראמפ, שהחליטו לפרסם אותו מחדש על מרבית שער המוסף הפוליטי של העיתון, ופעם נוספת באחד העמודים הפנימיים."ישראל היום", 18.3.16

"ישראל היום", 18.3.16

"ישראל היום", 18.3.16

ביסמוט בפלורידה, נתקל בדונלד טראמפ

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, נכח במסיבת הניצחון של דונלד טראמפ בפלורידה. בדרך החוצה נתקל במקרה במועמד עצמו. חיש קל הציג את עצמו, הפנה לו כמה שאלות, וזכה גם לתצלום משותף. ב"ישראל היום" פרסמו את התצלום לצד הכותרת הראשית של העיתון. תצלום נוסף המתעד את המפגש פורסם בכפולה הפותחת.

"ישראל היום", 17.3.16

"ישראל היום", 17.3.16

"ישראל היום", 17.3.16

ביסמוט במיאמי, מצטלם על רקע פסל של פלמינגו

בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", הגיע למיאמי כדי לעקוב מקרוב אחר הבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב שהתקיימו במדינה. לבוש בחולצה פרחונית, על רקע פסל של פלמינגו ומכונה למכירת משקאות קלים, הצטלם ביסמוט לצד מנהלת קלפי בעיר. את התצלום שיגר למערכת "ישראל היום" ושם החליטו שיש מקום לפרסמו בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 16.3.16

"ישראל היום", 16.3.16

ביסמוט בירושלים, מראיין את ראש עיריית ניו-יורק לשעבר

כתב "ישראל היום" בועז ביסמוט נפגש במלון המלך דוד בירושלים לראיון עם רודי ג'וליאני, לשעבר ראש עיריית ניו-יורק. במערכת העיתון דאגו לתעד את האירוע ולהפיץ את התמונה ב-300 אלף עותקי חינם.

"ישראל היום", 14.3.2016

"ישראל היום", 14.3.2016

ביסמוט שוב מדווח מטקסס, והתצלום ליד שלט הבחירות מתפרסם בשנית

עורך חדשות החוץ ב"ישראל היום" שיגר למוסף הפוליטי השבועי של העיתון דיווח מפורט על הבחירות המקדימות בארה"ב. נראה כי במערכת "ישראל היום" אהבו את התצלום שהדפיסו יומיים קודם לכן, ועל כן שיבצו אותו מחדש גם במוסף הפוליטי.

"ישראל היום", 4.3.2016

"ישראל היום", 4.3.2016

ביסמוט מגיע לטקסס, ומצטלם ליד שלט בחירות

שליח "ישראל היום" לסיקור הבחירות המקדימות בארה"ב, בועז ביסמוט, מדווח לעיתון על המתרחש בטקסס. כבונוס שלח למערכת תצלום של עצמו יושב ליד שלט בחירות. במערכת "ישראל היום" בחרו להדפיס את התצלום בכפולה השנייה של העיתון.

"ישראל היום", 2.3.2016

"ישראל היום", 2.3.2016

ביסמוט פעם נוספת בלאס-וגאס, ב"ישראל היום" מדפיסים תצלום ישן שלו עם דונלד טראמפ

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, שב למדינת האם של מייסד ומממן העיתון, נבדה, ונפגש לראיון עם המועמד הרפובליקאי המוביל, דונלד טראמפ. עורכי "ישראל היום" מדפיסים תצלום גדול של ביסמוט עם טראמפ בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 26.2.16

"ישראל היום", 26.2.16

תצלום נוסף של השניים, שצולם והודפס כבר לפני כחודשיים, מופיע מחדש במוסף הפוליטי של "ישראל היום", בלא הבהרה נאותה על מועד הצילום. השוואה בין שני התצלומים מעלה שגם התצלום שמתפרסם בכפולה הפותחת צולם ככל הנראה כבר לפני חודשיים.

"ישראל היום", 26.2.16

"ישראל היום", מוסף "ישראל השבוע", 26.2.16

ביסמוט שב ללאס-וגאס, ונפגש עם המועמדים הרפובליקאים לנשיאות ארה"ב

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" נכח בעימות הרפובליקאי האחרון שהתקיים בלאס-וגאס, במלונו של מייסד ומממן "ישראל היום" שלדון אדלסון. שליח העיתון נפגש עם ארבעה מהמועמדים הרפובליקאים המובילים, והצטלם עמם למזכרת. במוסף "ישראל השבוע" הדפיסו את התצלומים, וצירפו גם תצלום של ביסמוט לשער.

שער "ישראל השבוע" (פרט), 18.12.15

שער "ישראל השבוע" (פרט), 18.12.15

"ישראל היום", 18.12.15

"ישראל היום", 18.12.15

ביסמוט בתצלום מחווה ל"איפה ביסמוט?"

ביסמוט מציג לראווה את העמוד "איפה ביסמוט?" באתר "העין השביעית". ציוץ של אסף ליברמן, 6.12.15

ביסמוט מציג לראווה את העמוד "איפה ביסמוט?" באתר "העין השביעית". ציוץ של אסף ליברמן, 6.12.15

ביסמוט עדיין בפריז, מדבר עם צרפתים

בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", נסע לצרפת ודאג לכך שיתעדו אותו מדבר עם עוברי אורח על אירועי הטרור האחרונים. תצלום אחד פורסם אתמול, בעמודי החדשות. הבוקר (20.11.15), במוסף "ישראל השבוע" של העיתון, שיבצו תצלום נוסף.

"ישראל היום", 20.11.15

"ישראל היום", 20.11.15

ביסמוט בפריז, מדבר עם מוסלמי

שליח "ישראל היום" בועז ביסמוט שב לרחובות פריז ושוחח עם מוסלמי על הפיגועים האחרונים. לא מאמינים? תצלום שמתפרסם הבוקר (19.11.15) בעיתון מוכיח שאכן נפגשו. ויש גם חידוש: קרדיט לצלם.

"ישראל היום", 19.11.15

"ישראל היום", 19.11.15

ביסמוט בבריסל, על רקע מוחמד

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" ממשיך לתעד את עצמו בלב שכונות אירופאיות שבהן חיים מוסלמים. הפעם הגיע בועז ביסמוט למולנביק שבבירת בלגיה בריסל, והצטלם על רקע בית עסק ששמו "מוחמד". ב"ישראל היום" החליטו לפרסם את התצלום בכפולה הפותחת של העיתון (17.11.15).

"ישראל היום", 17.11.15

"ישראל היום", 17.11.15

ביסמוט בפרברי פריז, במקומות שבהם חיים מוסלמים

אחרי הפסקה ארוכה במסע התיעוד העצמי שלו, שב עורך החוץ של "ישראל היום" להרגלו הוותיק. בביקור בצרפת, אחרי מתקפת טרור רצחנית, תיעד בועז ביסמוט את עצמו בבונדופל, פרבר של פריז. תצלום שלו התפרסם בשער העיתון (16.11.15), ותצלום נוסף בכפולה הפותחת.

"ישראל היום", 16.11.15

"ישראל היום", 16.11.15

ביסמוט פוגש בלאס-וגאס את הנשיא לשעבר בוש, והוא לא לבד

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" הגיע לעיר ההימורים האמריקאית, מרכז עסקיו של מייסד ומממן העיתון שלדון אדלסון. יחד עם העורך הראשי של "ישראל היום", עמוס רגב, נערך ראיון נרחב עם נשיא ארה"ב לשעבר גורג' וו. בוש. במוסף הפוליטי של העיתון הודפס תצלום למזכרת (12.6.15).

"ישראל היום", 12.06.2015

"ישראל היום", 12.06.2015

ביסמוט בסקנדינביה

בעקבות פיגוע בקופנהגן נשלח בועז ביסמוט אל דנמרק ושבדיה כדי לעמוד מקרוב על מצב הקהילות היהודיות ולפרסם תצלומים למזכרת (20.2.15).

"ישראל היום", 20.2.2015

"ישראל היום", 20.2.2015

"ישראל היום", 20.2.2015

"ישראל היום", 20.2.2015

עדיין בצרפת, בביקור אבלים

"ישראל היום", 12.1.15

"ישראל היום", 12.1.15

ביסמוט בצרפת, עומד בחזית בית חולים

"ישראל היום", 11.1.15

"ישראל היום", 11.1.15

אחרי שמחבל רצח יהודים במרכול כשר בפריז, מגיע (11.1.15) שליח "ישראל היום" בועז ביסמוט לבית החולים שבו מאושפזים הפצועים מהאירוע. תצלומו מתפרסם בגוף הכתבה, וכן בעמוד השער של העיתון.

"ישראל היום", 11.1.15

"ישראל היום", 11.1.15

עדיין בארה"ב, ביסמוט מראיין הפעם את הסנאטור לינדזי גרהאם

"ישראל היום", 2.1.2015

"ישראל היום", 2.1.2015

כמו בראיון הקודם עם מק'קונל, גם לראיון עם הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם הגיע שליח "ישראל היום" בועז ביסמוט עם גרבי המזל האדומות שלו. בעיתון פורסם תצלום למזכרת

ביסמוט שב לארה"ב ומראיין את מק'קונל

"ישראל היום", 26.12.14

"ישראל היום", 26.12.14

שליח "ישראל היום", בועז ביסמוט, נפגש לראיון אחד על אחד עם מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מק'קונל. הזדמנות טובה לצילום משותף.

ביסמוט עומד ליד מצביעות בארה"ב

"ישראל היום", 5.11.14

"ישראל היום", 5.11.14

ביסמוט קופץ לבר-מצווה באיסטנבול

בועז ביסמוט באיסטנבול, מוסף "שישבת" של "ישראל היום", 28.8.14

בועז ביסמוט באיסטנבול, בבר המצווה של בנו של הרב האשכנזי הראשי. מוסף "שישבת" של "ישראל היום", 28.8.14

ביסמוט פוגש חיילים בתאילנד

שליח "ישראל היום", בועז ביסמוט, הגיע לתאילנד, היכן שהוכרז שלטון צבאי, ופגש שם תיירים ישראלים וחיילים תאילנדים. בעיתון מה-22.5.14 פורסמו שני תצלומים שלו לצד חיילים, האחד בראש עמוד השער של העיתון, והשני בכפולת החדשות השנייה.

"ישראל היום", 22.5.14

"ישראל היום", 22.5.14

"ישראל היום", 22.5.14

למחרת, 23.5.14, שוב פורסמו תצלומים של ביסמוט לצד חיילים תאילנדים, הן בעמוד השער, בכותרת הראשית, והן בכפולה הפותחת של העיתון.

"ישראל היום", 23.5.14

"ישראל היום", 23.5.14

"ישראל היום", 23.5.14

בשער המוסף הפוליטי "ישראל השבוע" וכן בפנים המוסף הודפסו עוד שני תצלומים של ביסמוט לצד חיילים תאילנדים (כפי שניתן לראות, אחד מהם כבר הודפס בגיליון של יום קודם).

"ישראל השבוע", 23.5.14

"ישראל השבוע", 23.5.14

"ישראל השבוע", 23.5.14

כעבור יומיים, ב-25.5.14, פורסם תצלום חדש של ביסמוט בתאילנד. גם הפעם צולם עורך חדשות החוץ של "ישראל היום" לצד חיילים.

"ישראל היום", 25.5.14

"ישראל היום", 25.5.14

ביסמוט הוזמן לדרום קוריאה ופגש גואטמלי

עורך חדשות החוץ של "ישראל היום", בועז ביסמוט, "שהה בדרום קוריאה כאורח של 'קרן קוריאה' ושגרירות קוריאה בישראל", נכתב בגילוי הנאות שבסיום עוד כתבה של ביסמוט על ביקור שלו בחו"ל (9.5.14).

כפי שאפשר לצפות מכתבה שמומנה על ידי המדינה המארחת, ביסמוט כותב על הארץ, תושביה ותרבותה. אולם בתצלום העצמי שבחר הפעם ביסמוט לשלוח למערכת "ישראל היום" ניצב לידו דווקא "אורח מלכותי מגואטמלה". בכתבה, אגב, אין כל רמז לזהות הגואטמלי שזכה בכבוד.

"ישראל היום", 9.5.14

"ישראל היום", 9.5.14

ביסמוט ביקר פליטים סורים בירדן ושרד כדי להצטלם

"שליח 'ישראל היום' בועז ביסמוט מדווח מגבול ירדן-סוריה", נכתב בראש שער מוסף הפסח של החינמון (20.4.14), שהוקדש לנסיעתו של הפרשן ועורך חדשות החוץ לשכנה ממזרח כדי לפגוש פליטים שהגיעו ממדינת האויב שבה מתחוללת מלחמת אזרחים עקובה מדם. כדי למנוע פקפוקים שובצה בגדול תמונתו של ביסמוט למרגלות שלט המודיע כי אכן ביקר במחנה פליטים. למי שפספס, שולבה התמונה גם בשער העיתון. תמונה נוספת של ביסמוט, "על רקע המסגד העתיק ביותר בעמאן", שולבה בכתבה עצמה; כמחווה של מודעות עצמית בנוגע לקאלט שיצר, אולי, הוא מצולם בה כשהוא אוחז מצלמה.

"ישראל היום", 20.4.14

"ישראל היום", 20.4.14

"ישראל היום", 20.4.14

"ישראל היום", 20.4.14

ביסמוט מבקר בקייב

עורך חדשות החוץ ב"ישראל היום", בועז ביסמוט, נסע לסקר את המהפכה באוקראינה. לדיווחו מקייב בגיליון מה-24.2.14 נלווה צילום שלו, בכיכר מרכזית בעיר.

"ישראל היום", 24.2.14

"ישראל היום", 24.2.14

בהמשך ביקורו בקייב נפגש ביסמוט עם אדם שאמר לו כי הוא גנרל קוזאקי ואיים על רוסיה פן תעז לפלוש לאוקראינה. ביסמוט הצטלם עם האיש, ו"ישראל היום" פרסם את התצלום (26.2.14).

ישראל היום, 26.2.14

"ישראל היום", 26.2.14

נראה כי עורכי "ישראל היום" התלהבו מאוד מתיעוד המפגש בין ביסמוט לקוזאק, שכן אותו התצלום הופיע פעמיים נוספות במוסף "ישראל השבוע" שראה אור יומיים לאחר מכן, ב-28.2.14. פעם בשער המוסף ופעם בכפולה פנימית.

"ישראל היום", 28.2.14

"ישראל היום", 28.2.14

"ישראל היום", 28.2.14

"ישראל היום", 28.2.14

ביסמוט פוגש "שחורים מאושרים" ביוהנסבורג

שליח "ישראל היום" להלווייתו של נלסון מנדלה ביקר בשכונה שבה התגורר המנהיג הדרום-אפריקאי המנוח, שם פגש ילדים ששמחו להצטלם איתו למזכרת. התצלום התפרסם בגליון "ישראל היום" שראה אור ב-12.12.13.

"ישראל היום", 12.12.2013

"ישראל היום", 12.12.2013

למחרת (13.12.13) הופיע תצלום נוסף של ביסמוט עם ילדים בשכונה, הפעם במסגרת כתבה במוסף "ישראל השבוע".

"ישראל היום", 13.12.13

"ישראל היום", 13.12.13

ביסמוט שואל את אובמה שאלה

בועז ביסמוט נסע לוועידת סבן בארצות-הברית, שם הציג שאלה בפני הנשיא ברק אובמה במסגרת מפגש עם עיתונאים. המפגש צולם ופורסם על שער "ישראל היום" למחרת (8.12.13).

"ישראל היום", 8.12.2013

"ישראל היום", 8.12.2013

ביסמוט מסתפר

ביסמוט דיווח (7.6.2013) ממוקד המהומות בכיכר טקסים באיסטנבול. באותה הזדמנות הוא הסתפר אצל הספר של ראש ממשלת טורקיה ארדואן, כפי שדיווח לקוראים בתמונה על שער העיתון ועוד אחת בעמוד חדשות החוץ.

בועז ביסמוט מצולם מסתפר בטורקיה. ישראל היום, 7.6.2013

בסקירת העיתונות (9.6.2013) כתב אורן פרסיקו:

תיקון והתנצלות: סקירת העיתונות מיום שישי האחרון כללה מחמאה מסויגת לעורכי "ישראל היום" על כך שהדיווח של בועז ביסמוט מטורקיה, שפורסם במוסף "ישראל השבוע", לא כלל תצלום של עורך חדשות החוץ בעיתון.

ראוי לציין כי בשער אותו הגיליון, וכן בעמודי החדשות שלו, התפרסמו תצלומים של ביסמוט בטורקיה, מסתפר במספרה שבה נהג בעבר להסתפר ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן. ככל שמי מבין קוראי הסקירה הסיק כי "ישראל היום" וביסמוט אימצו לעצמם סטנדרטים עיתונאיים ראויים לסיקור חדשות חוץ, מערכת "העין השביעית" משגרת בזאת התנצלות כנה, והתחייבות להקפיד בעתיד על בחינה מדוקדקת יותר של עמודי החינמון, טרם פרסום דברי שבח.

ביסמוט ממחזר את ג'לילי

סעיד ג'לילי מסתמן כמועמד המוביל לנשיאות איראן. ב"ישראל היום" מפרסמים (30.5.2013) כתבה עליו (לא של ביסמוט) ותמונה שלו (עם ביסמוט), שפורסמה כבר ב-16.4.2012.

בועז ביסמוט מצולם לצד סעיד ג'לילי. "ישראל היום", 30.5.2013

ביסמוט עם אשתו

בגליון שבועות פרסם ביסמוט את סיפורם האישי שלו ושל אשתו ונסה "במסע המפרך בדרך להגשמת החלום המשפחתי: להפוך לזוג יהודי". במודעה שמקדמת את הכתבה (13.5.2013) מופיע ביסמוט בתמונה עם בני משפחתו, כשלראשונה הוא עצמו באמת הסיפור. הכותרת: "בועז ורות".

בועז ביסמוט ובני משפחתו. ישראל היום, 13.5.2013

ביום פרסום הכתבה (14.5.2013) מקדמת אותה תמונה של ביסמוט ואשתו ונסה בבאנר שבראש קונטרס החדשות. לכתבה עצמה, במוסף שבועות, מצורף אלבום משפחתי עם שש תמונות שונות של משפחת ביסמוט.

בועז ביסמוט ובני משפחתו. ישראל היום, 14.5.2013

ביסמוט בנברסקה עם וורן באפט

עם רכישת 20 האחוזים הנותרים מישקר על ידי ברקשיר האת'וויי התראיין וורן באפט למספר כלי תקשורת ישראליים, ובהם "ישראל היום". ביסמוט לא פספס הזדמנות לשני צילומים עם באפט, אחד שבו השניים מסבים לראיון, והשני שבו ביסמוט מעניק לבאפט שטר של דולר עם ברכת הרבי מלובביץ', מתנת חב"ד (!), שזכתה להגיע לשער "ישראל היום" (2.5.2013).

בועז ביסמוט מצולם עם וורן באפט בנברסקה. ישראל היום, 2.5.2013

בועז ביסמוט מצולם עם וורן באפט בנברסקה. ישראל היום, 2.5.2013

למחרת (3.5.2013) הופיע תצלום של ביסמוט בכתבה נוספת, חיבור ששלח מהטיול לנברסקה.

בועז ביסמוט מצולם עם וורן באפט בנברסקה. ישראל היום, 3.5.2013

ביסמוט בדרום-קוריאה

אורן פרסיקו, סקירת העיתונות, 14.4.13:

תאוות הפרסום העצמי של בועז ביסמוט, עורך חדשות החוץ ב"ישראל היום", מגיעה הבוקר לשלב הפארסה. בעמ' 13 של העיתון מביא ביסמוט את סיפורה של פאן שי סו, שנמלטה באחרונה מצפון-קוריאה לדרום-קוריאה. "לא יכולתי לחיות עוד בגיהנום הזה שנקרא צפון-קוריאה", היא אומרת לביסמוט.

שליח "ישראל היום" לקוריאה מציין כי פאן שי סו הותירה מאחוריה בני משפחה, ועל כן היא "מבקשת שנטשטש את התמונה שלה". ביסמוט ו"ישראל היום" נענים לבקשתה ומונעים את זיהויה. הם היו יכולים לוותר כליל על תצלום שלה, אולם העיתונאי ועורכיו החליטו ללוות את הדיווח מדרום-קוריאה בתצלום שבו ביסמוט נראה לצד פאן שי סו, כשפניה של הקוריאנית מטושטשים. מדובר בפריט אספנים לחובבי סדרת התצלומים "ביסמוט עם בני-אדם אחרים במקומות שונים בעולם" שמספק העיתונאי בשנים האחרונות לקוראיו. פריט שמדגיש בסובטיליות שאיפיינה את שליטה המנוח של צפון-קוריאה את העיקר והטפל בחיים. לגזור ולשמור.

בועז ביסמוט מצולם לצד עריקה צפון קוריאנית בדרום קוריאה. "ישראל היום", 14.04.2013

("ישראל היום", 14.4.13)

אורן פרסיקו, סקירת העיתונות, 12.4.13:

בועז ביסמוט, שליח "ישראל היום" לדרום-קוריאה, שלח לחבר'ה במערכת העיתון כמה תצלומים למזכרת. הנה אני עם חיילים של צבא הדרום, הנה אני לצד משאית, הנה אני "על רקע חומת התקווה". תצלומי הטיול של ביסמוט משולבים משום מה בתוכן המערכתי שמגיש הבוקר "ישראל היום" לקוראיו; ביסמוט לצד משאית בראש עמוד השער של העיתון, ביסמוט עם חיילים וביסמוט על רקע חומה מקושטת בכתבה המתפרסמת במוסף "ישראל השבוע".

זו אינה הפעם הראשונה ולא השנייה שתצלומים שבהם נראה ביסמוט באתרים שונים מחוץ לישראל משולבים בכתבות פרי עטו. אם זהו פועל יוצא של סעיף הכלול בחוזה העבודה שלו, הרי שמדובר בשערורייה. אם אין סעיף כזה בחוזה של ביסמוט, אזי מדובר בעדות נוספת להיגיון השטחי שבבסיס העבודה העיתונאית הגסה של "ישראל היום". עורך חדשות החוץ שלנו מסתובב הרבה בעולם. הנה, תראו.

בועז ביסמוט מצולם עם חיילים דרום קוריאנים, מוסף "ישראל השבוע", 12.4.13

בועז ביסמוט מצולם על רקע חומת התקווה בדרום קוריאה, מוסף "ישראל השבוע", 12.4.13

ביסמוט בארה"ב

"ישראל היום", 27.7.12: ביסמוט חולק רגע קודאק עם עורך "ישראל היום", עמוס רגב, והמועמד הרפובליקאי לנשיאות ארה"ב, מיט רומני.

בועז ביסמוט מצולם לצד עורך "ישראל היום" עמוס רגב והמועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב מיט רומני. "ישראל היום", 27.7.2012

ביסמוט בבלגיה

"ישראל היום", 17.5.12.

בועז ביסמוט מצולם בבלגיה לצד שגרירי בחריין. "ישראל היום", 17.5.2012

ביסמוט בטורקיה

שוקי טאוסיג, סקירת עיתונות, 16.4.12:

ב"ישראל היום" ממשיכים לסקר את מפעלות בועז ביסמוט באיסטנבול. הטון ממשיך להיות בריטי. כלומר, זה של צהובון בריטי. "האיראנים חגגו באיסטנבול", לשון הכותרת על שער העיתון, מעל לתצלום של ביסמוט ליד אנשים אחרים. "האיראנים הגיעו לעבוד. גם עלינו", לשון כותרת הדיווח, הנפרש על פני עמ' 7. ביסמוט מביא מרשמיו בוועידה ומקנח בדיווח על כך שרכש פיסטוקים ולא גרעינים, אך אלו היו פיסטוקים טורקיים ולא איראניים. כנראה ניסיון להתבדח.

בועז ביסמוט מצולם באיסטנבול לצד האחראי על תיק הגרעין האיראני. "ישראל היום", 16.04.2012

בועז ביסמוט מצולם באיסטנבול לצד האחראי על תיק הגרעין האיראני. "ישראל היום", 16.04.2012

(ישראל היום, 16.4.12).

ביסמוט בישראל

"ישראל היום", 20.1.12.

בועז ביסמוט מצולם לצד שגרירת סין בישראל, גאו יאנפינג. "ישראל היום", 20.1.2012

ביסמוט במצרים

שוקי טאוסיג, סקירת העיתונות, 24.11.11:

"'האחים' שולטים ברחובות קהיר", נכתב בכותרת הראשית של "ישראל היום", תחת הכיתוב "שליח 'ישראל היום' למצרים, בועז ביסמוט, מדווח מכיכר תחריר". "שלושה ימים בילה שליח 'ישראל היום' בין המפגינים", נכתב בכותרת המשנה. "תומכי האחים-המוסלמים 'המזוקנים' מנקים את מצרים מכל זכר למורשת מובארכ. סמל המהפכה הוא כבר לא כיכר תחריר, אלא רחוב מוחמד מחמוד הסמוך – שם הקרבות, הפצועים וההרוגים". הכותרת לא מבארת מהי "מורשת מובארכ" (שחיתות ממסדית? טרור ממשלתי?), אולם בעיתון מנסים לכונן את מורשת ביסמוט, שמככב – פעמיים – בתמונת השער, שנראה מצדו כמו הומאז' לערב שקופיות.

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 24.11.2011

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 24.11.2011

("ישראל היום", 24.11.11)

אורן פרסיקו, סקירת העיתונות, 25.11.11:

בשער מוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום" תצלום של שליח העיתון בקהיר, בועז ביסמוט, עומד לצד כמה אזרחים מצרים באחד מרחובות קהיר ("בלב המהפכה"). את הכתבה עצמה מלווים עוד שלושה(!) תצלומים של ביסמוט – הראשון כשהוא מביט למצלמה ומאחוריו דגלי מצרים, השני כשהוא מביט למצלמה ואוחז בדגל מצרים, והשלישי כשהוא סתם עומד, מביט למצלמה.

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 25.11.2011

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 25.11.2011

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 25.11.2011

בועז ביסמוט מצולם לצד מפגינים במצרים. "ישראל היום", 25.11.2011

("ישראל היום", 25.11.11)

ביסמוט בארה"ב

"ישראל היום", 28.10.2011:

בועז ביסמוט מצולם עם מיט רומני ועם הרמן קיין בארה"ב. "ישראל היום", 28.10.2011

"ישראל היום", 14.10.11:

בועז ביסמוט מצולם עם דונלד רמספלד ועורך "ישראל היום" עמוס רגב. "ישראל היום", 14.10.2011

ביסמוט בתוניסיה ובלוב

"ישראל היום", 28.9.11:

בועז ביסמוט מצולם בג'יפ בלוב. "ישראל היום", 28.9.2011

בועז ביסמוט מצולם עם שר תוניסאי מודח בתוניסיה. "ישראל היום", 28.9.2011

בועז ביסמוט מצולם עם מורדים בלוב. "ישראל היום", 28.9.2011

ביסמוט בטורקיה

ביסמוט מדווח ב"ישראל היום", 24.12.10:

העובדה שנשיא איראן ואנוכי בילינו אתמול באותה עיר קסומה איסטנבול חייבה אותי לעשות כל מאמץ כדי להתקרב אליו. [...] הוא יוצא מהחדר. אני יודע שבעוד כמה שעות יש מסיבת עיתונאים שאליה אני רוצה להגיע כך שמיותר להגיד לו מהיכן אני באמת. מבחינתו אני מצרפת. הוא יוצא מהחדר ואני מבקש מהצלמים האיראנים לצלם אותי איתו. הם מסרבים בנימוס. [...] אני פונה לאחמדינג'אד ישירות באנגלית. "אפשר להצטלם", אני שואל והוא עונה באדיבות: "בטח". אני נותן את המצלמה לאחד מחברי המשלחת האיראנית. אחמדינג'אד לוחץ לי את היד, אבל הצלם הלא מקצועי מכניס לפוקוס רק את הראשים שלנו.

שער "ישראל היום", 24.12.2010

בועז ביסמוט מצולם עם נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד. "ישראל היום", 24.12.2010

ביסמוט באפגניסטן

"ישראל היום", 8.9.10:

בועז ביסמוט מצולם באפגניסטן. "ישראל היום", 8.9.2010

בועז ביסמוט מצולם באפגניסטן. "ישראל היום", 8.9.2010

בועז ביסמוט מצולם באפגניסטן. "ישראל היום", 8.9.2010

ביסמוט בתימן

"ישראל היום", 29.3.10:

בועז ביסמוט בתימן. "ישראל היום", 29.3.2010

בועז ביסמוט בתימן. "ישראל היום", 29.3.2010

בועז ביסמוט בתימן. "ישראל היום", 29.3.2010

בועז ביסמוט בתימן. "ישראל היום", 29.3.2010

ביסמוט בדובאי

ישראל היום, 22.1.10, ובניוזלטר מאותו תאריך: "בועז ביסמוט ביקר ב'בורג' דובאי', לב הנסיכות שבה אין מה לדבר על פחות מגרנדיוזי".

בועז ביסמוט מצטלם עם גליון של "ישראל היום" בבורג' דובאי. ישראל היום, 22.01.2010

בועז ביסמוט מצטלם בדובאי. ישראל היום, 22.01.2010

בועז ביסמוט בדובאי, ניוזלטר ישראל היום 22.01.2010

ביסמוט במאוריטניה

"ישראל היום", 8.3.09: לצד דיווח על גירוש שגריר ישראל במאוריטניה בעקבות מבצע "עופרת יצוקה", ביסמוט כותב על ימיו כשגריר ישראל במאוריטניה, בליווי תמונתו עם נשיא מאוריטניה. שמו של הנשיא אינו מופיע בכיתוב התמונה. שמו המלא של ביסמוט כן.

שגריר ישראל בועז ביסמוט מצולם עם נשיא מאוריטניה במאוריטניה. "ישראל היום", 8.3.2009

עוד ביסמוט?

נתקלתם בתמונות נוספות של בועז ביסמוט מצולם בכתבות שלו? ספרו לנו.

ועוד אחת

מתוך חשבון הפייסבוק של אלי לאון, כתב "ישראל היום".

בועז ביסמוט מסתכל בבועז ביסמוט, מתוך חשבון הפייסבוק של אלי לאון (צילום מסך)

בועז ביסמוט מסתכל בבועז ביסמוט, מתוך חשבון הפייסבוק של אלי לאון (צילום מסך)

• תודה: עמיר שיבי, אלי חלבין