13.01.2013 תעשייני הבחירות במקום לבטל את תשדירי הבחירות יש לסלק מעשייתם את הפרסומאים, היחצנים ואנשי השיווק דן כספי
09.01.2013 נא להירגע בחירות 2013: השפלת המרואיין אינה הטקטיקה העדיפה לראיון פוליטי מוצלח. רינה מצליח ונסים משעל כמשל אבנר הופשטיין
03.01.2013 ישראל שלהם העיתונות המגזרית מסמנת שינוי ביחסה ל"ישראל היום": מעכשיו מותר לא לאהוב את ה"ביביתון" הלל גרשוני
01.01.2013 הוא אמר, היא ציטטה למועצת העיתונות הוגשה תלונה על המתקפה הפובליציסטית האנונימית שפירסם "ידיעות אחרונות" ככותרת ראשית. בינתיים משתמשת ציפי לבני בכותרת בתעמולת הבחירות של מפלגתה אורן פרסיקו
02.02.2012 ההימורים של שלדון בדומה לסיוע הנדיב שהוא מעניק לנתניהו באמצעות "ישראל היום", גם תרומותיו של שלדון אדלסון למועמד הרפובליקאי ניוט גינגריץ' מעוררות שאלות מהותיות באשר לחוסנה של הדמוקרטיה רפי מן
17.05.2011 לבשל אותם בעדינות העיתונים מתמודדים עם סיקור נאום נתניהו, או התעלמות ממנו | אובמה ואבו-מאזן תורמים גם הם למאמץ המילולי | יום הנכבה בפרספקטיבה של יום | וידיעה תינוקית ב"מעריב" שוקי טאוסיג
09.05.2010 המו"לים החדשים הממשל האמריקאי מצהיר שהעיתונות חיונית, אבל מפעיל עיתונאים משל עצמו. ביו-טיוב מצהירים שהם לא עוסקים בעיתונות, אבל מקבלים ראיונות בלעדיים מנשיא ארה"ב עידו קינן
02.02.2009 הבכירים מסתתרים "מעריב" מתברבר עם אולמרט, לבני וברק | "ידיעות אחרונות" מתברבר עם נסראללה ומורנייה | "הארץ" מתברבר עם הסערה שעורר שוקי טאוסיג
29.01.2009 זה שעולה וזה שיורד בלי הרוגים אין דיווחים | ערוץ 10 יוצא לקמפיין למען עצמו (והדמוקרטיה) | מוסף "24 שעות" מזכיר שיש סיבה לקיומו אורן פרסיקו
28.01.2009 בניגוד לתוכניות העיתונים מתאחדים בקריאה לנקמה | אבל בכלל מעדיפים להתרכז בתשדירי התעמולה | והאם העיתונאים באמת פועלים בישראל ללא גבולות? אורן פרסיקו
25.01.2009 אין במי לבחור, גם לא בתקשורת מערכת הבחירות מתקרבת, והתקשורת נערכת בהתאם: ראיונות חנפניים, שאלות שלא נשאלות, שיתוף פעולה עם האסטרטגיות הציניות של אנשי הקמפיין והתרכזות בחילופי העלבונות האינפנטיליים בין המועמדים. אם הפוליטיקה היא קרקס, העיתונאים ממלאים את תפקיד הליצנים יובל דרור
17.08.2008 ג'ורג' קלוני רק הפריע מבקרים טוענים שתשדירי התעמולה של המתמודדים לנשיאות ארצות-הברית ששולבו בשידורי האולימפיאדה לא השכילו לנצל את הרוח האולימפית. ואלו אינן הצרות התקשורתיות היחידות של המועמדים (לאובמה יש לפחות כיסים מלאים) רפי מן
08.06.2008 המועמד הדיגיטלי באמצעות אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות חיזק ברק אובמה את התמיכה העממית בו כנגד הילרי קלינטון, שהצטיירה כמועמדת ממסדית, והוכיח שוב: המדיום הוא המסר רפי מן