17.09.2018 הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%) אורן פרסיקו
08.05.2018 תביעה נוספת בגין פרסום סמוי תביעה לפיצוי בסך 30 מיליון שקל משבע חברות מסחריות בשל פרסום סמוי באינסטגרם • הטענות: עבירה על חוק הגנת הצרכן, הטעיה בפרסום, פרסום אסור ופרסום אסור לקטינים אורן פרסיקו
24.12.2017 הגנזך: המשרד לנושאים אסטרטגיים והסברה בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים מסמכים על המשרד לנושאים אסטרטגיים, ארגון "קלע שלמה" וגופים הקשורים לתחום ההסברה
29.06.2017 שרת המשפטים: פייסבוק וגוגל פוגעות בריבונות הישראלית פרקליט המדינה: בתי המשפט נותנים כיום עונשי מאסר בפועל על עבירות הסתה ברשת, "חייבים להבין שהסתה הורגת" • המכון לדמוקרטיה: המדינה חייבת להיות שקופה, "לפחות שלושה משרדי ממשלה בנו מערכות ניטור ומעקב אחרי תוכן ברשתות החברתיות" איתמר ב"ז