15.05.2016
קול-ישראל רסס - הכל
18.04.2016
13.04.2016
11.04.2016
24.03.2016
07.03.2016
02.03.2016
07.02.2016
07.02.2016
25.01.2016
18.01.2016
04.01.2016
15.12.2015
מי זוכה בקצפת מעוגת עשרות המיליונים של הפרסום הממשלתי - ומי רק בדובדבן
נתוני הפרסום הממשלתי נחשפים: כ-20 מיליון שקל מקבלת ענקית האינטרנט גוגל, מתוך תקציב שנתי ממוצע של כ-170 מיליון שקל • פייסבוק קיבלה בשנה שעברה "רק" 6.5 מיליון שקל: יותר מ"וואלה", ynet ו-mako • מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית: זו בעיה שענקיות האינטרנט לא משלמות מסים בארץ • ערוץ 2 בראש הטבלה, "ישראל היום" מאיים לעקוף את "ידיעות אחרונות", גלי צה"ל עוקפים את קול-ישראל • הנתונים: בעקבות בקשת חופש המידע של "הצלחה" בשיתוף עם "העין השביעית"
13.12.2015
06.12.2015