02.02.2014 העולם שמאחורי העולם כדי להבין את מקומה האמיתי של פייסבוק ביומיום שלנו, יש להפנות מבט למקומות שבהם היא מכריחה אותנו להשתמש בה איתי זיו
29.06.2011 מרדוק מוכר את מייספייס ניוז-קורפ, תאגיד התקשורת בשליטת רופרט מרדוק, ימכור את הרשת החברתית ב-35 מיליון דולר לסוכנות פרסום. האתר נקנה על-ידי ניוז-קורפ ביותר מחצי מיליארד דולר כתב "העין השביעית"
23.06.2011 איי לייק יו האם האמריקאים הולכים ונעשים מבוּדדים יותר? אולי, קובע מכון המחקר פיו, אבל אל תאשימו את פייסבוק מייגן גרבר
10.12.2009 מה מוכר עיתונים העיתונות מחפשת, ומוצאת, את אלף נשותיו של טייגר וודס, ירמי אולמרט מפרסם בעולם את חופש הביטוי הישראלי, כולם מסכמים את העשור או לפחות את השנה, ועוד חדשות תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
10.12.2009 איזה מין עיתונות מיעוט אירועים מוביל לכותרות ראשיות עתידניות | בעוד שהעמודים הפנימיים עוסקים בהיסטוריה | ו"גלובס" מצטרף לפולמוס אילנה דיין אורן פרסיקו
12.03.2009 כשהאויב מצטרף למהפכה "תוכן גולשים", מלת הקוד לתוכן עצמאי ברשת - מטוקבקים ועד בלוגים - הבטיח מהפכה של תקשורת עצמאית. חברות האינטרנט כבר התחילו לספור את המיליארדים שיילכדו בקורי הרשתות החברתיות, אבל ההאטה הכלכלית מסמנת שינוי כיוון: האח הגדול חוזר, ועכשיו יש לו גם מה למכור לכם איתמר ב"ז
08.06.2008 המועמד הדיגיטלי באמצעות אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות חיזק ברק אובמה את התמיכה העממית בו כנגד הילרי קלינטון, שהצטיירה כמועמדת ממסדית, והוכיח שוב: המדיום הוא המסר רפי מן
01.01.2008 וואלה? הוא ויתר על עיסוק רציני בעיתונות ופספס את מהפכת תוכן הגולשים, אבל כבר 11 שנים שפורטל "וואלה" שורד בהצלחה באקלים כלכלי ותחרותי סוער. הסוד הוא - לירות לכל הכיוונים איתמר ב"ז