26.11.2013 חור גדול בלב רני רהב צריך לעצור ולנסות להבין מה שאותו ציבור שלועג לו מנסה להסביר לו, אחרת ימצא את עצמו במקום הכואב מכל. תגובה אלדד יניב
10.07.2013 טקסט טקסט שעל הקיר כלכלת הלייקים שהשתלטה על העיתונות מעודדת כתיבה שתניע לפעולה, לא למחשבה איתי זיו
19.07.2010 עידן השיווק המטומטם חלק לא מבוטל מהשיווק במדיה החדשה נראה כמו הפעלות בתנועת נוער, כשרוב המשתתפים אינם קיימים במציאות והקשר בין המשימות האוויליות למותג הוא לעתים מקרי לחלוטין יובל דרור