09.12.2020 היועץ המשפטי לממשלה עקבי בהתנגדותו הנחרצת לפרסום סמוי מתנגד גם להצעת הפשרה החדשה בהליך הייצוגי נגד ynet • נציגת היועמ"ש: הנוסח המוצע "נועד להסוות כי מדובר בפרסומת של גורם מסחרי" איתמר ב"ז
09.12.2020 לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet איתמר ב"ז