מחר תהיה לתושבי בת-ים הזדמנות להצביע עבור צביקה ברוט, מי שכיהן עד לאחרונה ככתב הפרלמנטרי של "ידיעות אחרונות".

על אף שברוט החליט לפני כחודשיים לעזוב את העיתון ולרוץ למועצת העירייה, באופן רשמי טרם הסתיימו יחסי העבודה שלו עם "ידיעות אחרונות" והוא נמצא בחופשה ללא תשלום מהעיתון.

ידיעה בחתימתו של צביקה ברוט ב"ידיעות אחרונות", 46.10.13

ידיעה בחתימתו של צביקה ברוט ב"ידיעות אחרונות", 6.10.13

מעמוד הפייסבוק הרשמי של רשימת הליכוד בבת-ים עלולים תושבי העיר לקבל את הרושם שברוט עדיין מכהן כעיתונאי פעיל ב"ידיעות אחרונות", שכן ברוט מוצג בעמוד כ"עיתונאי בכיר ומרצה לתקשורת, הכתב הפרלמנטרי של ידיעות אחרונות". להבדיל, יש לציין, נכתב בעמוד כי היה כתב בגלי צה"ל בעבר. תושבי בת-ים שקוראים את "ידיעות אחרונות" עשויים להתבלבל עוד יותר שכן לפני כשבועיים התפרסמה ידיעה בעיתון מאת ברוט, על מינויו של צבי חפץ לשגריר באוסטרליה.

האם ברוט אכן עזב את העיתון, או שעודנו פעיל? ואם עזב, מדוע הוא מוצג לתושבי בת-ים ככתב הפרלמנטרי של העיתון?

ברוט סירב להגיב לפניית "העין השביעית", אולם לדברי גורם המכיר את המקרה הפרסום בפייסבוק שהציג אותו כמי שעדיין עובד ככתב בעיתון, נובע מטעות, ובפרסומים אחרים של הקמפיין הוא מוצג ככתב לשעבר. עוד לפי אותו גורם, הפרסום שהופיע תחת שמו בעיתון נבע מכך שבשבועות האחרונים, בעודו בחופשה, נוהג ברוט להעביר לגורמים הרלוונטיים במערכת "ידיעות אחרונות" מידע בעל עניין שמגיע אליו. לדברי הגורם, ברוט חדל לכתוב לעיתון ומשמש בימים אלה כמקור בלבד. הידיעה על מינוי השגריר באוסטרליה נולדה ממידע כזה, ועל כן פורסמה בטעות תחת שמו של ברוט.

מ"ידיעות אחרונות" ודוברות הליכוד טרם נמסרה תגובה.