בערב ההצבעה על ביטול עילת הסבירות, איש התקשורת יעקב ברדוגו דילג בין עמדת השידור של ערוץ 14 בכנסת לבין לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ברדוגו הוא איש עסקים ואיש תקשורת, שהיה הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל. ניר חפץ, לשעבר דוברו של נתניהו, העיד כי ברדוגו מונה לתפקידו בתחנה בהוראת נתניהו. ירון דקל, מפקד גלי-צה"ל בעת המינוי, הכחיש את הדברים. דני זקן, שמונה השנה לתפקיד מ"מ מפקד גלי צה"ל על-ידי ממשלת נתניהו, מתכוון להחזיר את ברדוגו לתפקיד המשפיע.

בינתיים, עובד ברדוגו כמגיש ופרשן פוליטי בערוץ 14 ובתחנת הרדיו גלי-ישראל, שני כלי תקשורת המסורים לממשלת נתניהו ומשדרים באופן קבוע את דף המסרים שלה. למרות זאת, מציגים עצמם שני כלי התקשורת הללו - כמו "ישראל היום" בזמן שהיה מסור לנתניהו - ככלי תקשורת עצמאיים הפועלים בפרקטיקות עיתונאיות.

הדילוג בפועל של ברדוגו בין עמדת השידור של ערוץ 14 לבין לשכת נתניהו היא דוגמה נוספת לדילוג התמידי שלו בין עמדת העיתונאי, כביכול, לבין היותו דף מסרים מהלך.

לאחרונה פירסם מיכאל שמש בכאן 11 כי במקביל לעבותו בתקשורת ברדוגו נפגש עם נתניהו לצורך ייעוץ בנאומים והחלטות שלטוניות. ב"הארץ" פורסם כי זקן סיפר למקורביו שברדוגו, איתו הגיש תוכנית בגלי-ישראל, פעל אצל נתניהו לקידום מינויו לתפקיד מ"מ מפקד גלי-צה"ל.

השנה גם העיד ברדוגו בביהמ"ש בתביעה שהגיש נגדו חפץ, ואמר כי נתניהו הציע לו להיות שר התקשורת. בתשובה לשאלה אם הוא מייעץ לנתניהו השיב: "אני משמש כפרשן פוליטי ונפגש עם כולם. אם אדם מסוים רוצה להתייעץ איתי - זה עניינו".

ברדוגו סירב להגיב לפרסום ב"הארץ" וגם לפרסום זה. לפרסום בכאן 11 הגיב בהלצה.