בחברת רשת 13 מצאו לנכון לחזור בהם מהמדיניות המזלזלת כלפי החברה הערבית בישראל, והחלו לפרסם באתר חדשות 13 את שידורי מהדורת החדשות השבועית שהם מפיקים בשפה הערבית, זאת בעקבות פרסום באתר "העין השביעית".

התוכנית בשפה הערבית משודרת ברשת 13 בהתאם לכללי הרשות השנייה, שהעניקה לחברה את רישיון השידור, ואמורה להקפיד על כך שהערוצים המסחריים שתחת פיקוחה יספקו מידע אמין ומדויק לכלל הציבור. ברישיון מובהר כי על בעל הערוץ לשדר בהתאם לאמור בחוק הרשות השנייה, כללי המועצה והנחיותיה. בחוק הרשות השנייה וכן בכלליה, מחויבים הערוצים לשדר גם בשפה הערבית.

עד לפני כמה חודשים היה באתר רשת עמוד שריכז את כל מהדורות "אל אח'באר פי רשת" ("החדשות ברשת"), תוכנית אקטואליה שבועית בהגשת אייל חדיד, המסכמת מדי יום שישי את אירועי השבוע בישראל. אולם בתחילת החודש דווח באתר "העין השביעית" כי ברשת 13 וחדשות 13 חדלו להעלות את התוכנית לאתריהם, וכי מי שיגלוש לעמוד שהיה קיים בעבר מועבר אוטומטית לדף הבית של רשת.

בתגובה לפרסום מסרו בחדשות 13 כי הם עושים את המינימום הנדרש מהם: "המחויבות החוקית של החברה היא שידור חדשות בערבית על המסך" והזמינו "את דוברי השפה לצפות במהדורה בימי שישי בצהריים". אולם נראה כי בעקבות הפרסום התעשתו בחברה והחליטו לשנות גישה. לפני ימים אחדים עלה לאתר חדשות 13 עמוד חדש המרכז את תוכניות "אל-אח'בר פי רשת" ומאפשר לכל מי שמעוניין לצפות בהן גם לא בימי שישי בצהריים "על המסך".