כשבועיים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לכנסת, סיכמו במוצ"ש (31.8) שלושת ערוצי הטלוויזיה את מצב המפלגות ואת הצפוי בתעמולה של כל רשימה ורשימה. רק בערוץ הציבורי כאן 11 היה אזכור כלשהו לרשימה-המשותפת, שצפויה להיות השלישית או הרביעית בגודלה בכנסת הקרובה.

במהדורת חדשות 12, הנצפית והמשפיעה בישראל, הציגה הכתבת הפוליטית דפנה ליאל את האתגרים הצפויים ל"מפלגות המרכזיות" בזמן המועט שנותר עד פתיחת הקלפיות. ליאל דיברה על הליכוד, ימינה, כחול-לבן, העבודה-גשר, והמחנה-הדמוקרטי. מפרשנותה נעדרו שתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות-התורה, וכן הרשימה-המשותפת, שצפויה לקבל יותר מנדטים משתי המפלגות החרדיות (לחוד) או ממפלגות שכן הוזכרו כ"מרכזיות" כמו העבודה-גשר או המחנה-הדמוקרטי.

מדברי הפרשנות של ליאל נעדרה גם ישראל-ביתנו אולם מיד לפני פרשנותה שודרה במהדורת חדשות 12 כתבה שנפתחה בדברים שאמר יו"ר ישראל-ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן.

עם סיום דברי הפרשנות של ליאל ביקשה מגישת מהדורת סוף השבוע של חדשות 12, דנה ויס, לתקן בזמן אמת את ההתעלמות מהרשימה-המשותפת והזכירה כי בנוסף לכל האתגרים שליאל הזכירה ישנו כמובן האתגר בפוליטיקה של החברה הערבית לשחזר את ההישג של בחירות 2015. ואולם, למרבה הצער, ויס לא הצליחה לבטא כראוי את שמה של הרשימה-המשותפת, אף שזו נוסדה כבר לפני ארבע שנים והיתה בעלת ייצוג נרחב בכנסת, וכינתה אותה בטעות "המפלגה הערבית המאוחדת". עיוות שמה של הרשימה היא תופעה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם אחר פעם בשלל כלי תקשורת.

במהדורת חדשות 13 גם עיוות לא היה. הכתב הפוליטי ספי עובדיה סיכם את האירועים הפוליטיים בסוף השבוע האחרון בכתבה שבה הוזכרו או הובאו דברים מפי נציגי הליכוד, כחול-לבן, ישראל-ביתנו, ימינה והמחנה-הדמוקרטי. שוב, המפלגות החרדיות והרשימה-המשותפת לא הוזכרו כלל.

במהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, לעומת זאת, שודרה כתבתה של יערה שפירא על הכנות המפלגות לשבועיים האחרונים שלפני הבחירות. בכתבה זו הוזכרו הליכוד, ימינה, עוצמה-יהודית (שלא צפויה לעבור את אחוז החסימה), ישראל-ביתנו, כחול-לבן, המחנה-הדמוקרטי, העבודה-גשר, וכן, לצד כל אלה הוזכרה גם הרשימה-המשותפת.