עמוד הפייסבוק "סטטוסים מצייצים" הגיע בשיאו ללמעלה מ-700 אלף לייקים וגלשו בו כשלושה מיליון משתמשים בשבוע, כך מצהירים בני הזוג אבי לן ועדי בנטוב-לן. העמוד, שנפתח על-ידי השניים ב-2010, היה מהעמודים הפופולריים בפייסבוק בעברית, ואולי הפופולרי שבהם, אך ב-2015 הוא נסגר ונמחק על-ידי פייסבוק בטענה להפרה של תנאי השימוש. בפייסבוק טענו, בעקבות כתבה שהתפרסמה ב"גלובס", כי הזוג לן פירסם בעמוד פוסטים תמורת תשלום. כמה כסף הניבה מכירת פוסטים בדף פייסבוק פופולרי כל-כך? לפי הזוג לן, מעט מאוד.

מהתצהירים שהוגשו על ידי בני הזוג לן ומחקירותיהם בבית-המשפט עולה כי בסך הכל פרסמו תמורת תשלום בעמוד "סטטוסים מצייצים" 30 פוסטים. עבורם קיבלו 250 אלף שקל במהלך חמש שנים. "משמע", מפרט התצהיר, "50 אלף לשנה, 4,166 לחודש ו-2,083 לאדם".

הקמפיין הנרחב ביותר, כך לגרסתם, היה מטעם חברת קוקה-קולה, והוא כלל בין שלושה לחמישה פוסטים ממומנים, שעבורם קיבלו כ-30 אלף שקל. נוסף לכך פרסמו פוסטים בודדים עבור נביעות, דאב, תאגיד תמיר למחזור אריזות, סכיני הגילוח אקס-בלייד וכן סכיני גילוח של המתחרים ג'ילט, וזאת תמורת תשלום של כמה אלפי שקלים בכל פעם. כך, לדוגמה, על הפוסט של ג'ילט טען לן כי למיטב זכרונו הם קיבלו 4,000 שקל.

אלו מחירים נמוכים יחסית למחירים שננקבו ב"מחירון" שהופץ מטעמם לאתר ynet, ואשר פרטיו נכללו בכתבה ב"גלובס" שחשפה את הפרשה. באותו "מחירון", שלדברי בני הזוג לן נקב בכוונה תחילה במחירים גבוהים מאלה שגבו בפועל, עלותו של פוסט טקסטואלי בודד עמדה על 7,500 שקל ואילו עלות של פרסום סרטון וידיאו עמדה על 12 אלף שקל.

אבי לן גם אמר בחקירתו בבית-המשפט כי הוא וזוגתו בחנו אפשרות לשילוב קמפיינים פוליטיים בעמוד, וזאת לקראת הבחירות הכלליות לכנסת בתחילת 2015. "בשלב האחרון של חיי הדף היה בן אדם שבדק בשמנו אפשרות להציע למפלגות שונות לפרסם אצלנו", אמר לן, שטען כי המהלך לא יצא לבסוף לפועל.