09.12.2020 לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet איתמר ב"ז
04.11.2020 בשיתוף הרשות להגנת הצרכן החוק בארץ אוסר על גופים עיתונאיים להפיץ פרסום סמוי, אך הגוף שקיבל את המנדט לאכוף אותו אינו עושה זאת • נתונים חדשים חושפים: הרשות להגנת הצרכן מעולם לא הטילה קנס על כלי תקשורת בגין תוכן שיווקי • גם על פרסום גלוי ומניפולטיבי בקושי נענשים: בשש שנים הוטלו רק 28 קנסות • זה עניין של סדרי עדיפויות, אומרים ברשות, אך מבטיחים: "בקרוב נתקדם לאכיפה" איתמר ב"ז