07.03.2013 פסנתר מהעבר כנס הרדיו: מנכ"לית הרשות השנייה דיברה על קוד אתי לרדיו האזורי, העורך הראשי של "העין השביעית" על שאלת הצורך בקוד אתי בעידן הדיגיטלי אורן פרסיקו
10.10.2012 "אם אתם רוצים למכור פרסומות - תגידו" למרות הצהרות הרשות השנייה, תעשיית הפרסום הסמוי בטלוויזיה ממשיכה בשלה, מעידה רופאה שהתבקשה לשלם עשרות אלפי שקלים תמורת השתתפות בתוכנית בריאות אורן פרסיקו
06.08.2012 הכדור אצל אבי ניר הרשות השנייה סימנה, באיחור רב, את הכיוון הראוי לטיפול בנגע הפרסום הסמוי, אבל האחריות האמיתית היא של רשת, קשת וערוץ 10 כלפי צופיהן ענת באלינט
31.07.2012 שינוי כללי המשחק אילת מצגר, המנכ"לית בפועל של הרשות השנייה, מכריזה מלחמה על הפרסום הסמוי בערוצים 2 ו-10 אורן פרסיקו
18.10.2009 מפדלת במקום רצח בני משפחת אושרנקו בראשון-לציון כובש את הטבלואידים | "ידיעות אחרונות" ממשיך את החרם על טורקיה | ו"כלכליסט" שוכח את סטנלי פישר שוקי טאוסיג
01.09.2002 הכי נמוך שיש כאשר מוסף "הארץ" מפרסם כתבת שער על זוג פרסומאים שהפכו את הפרובוקציה הפרסומית לשיטה, הוא לכאורה משחק לידיהם. מהצד האחר, האם העיתונות רשאית להתעלם מהתופעה? גילי דרוב-היישטיין
01.03.2001 "תרמתי דם – תרמתי זמן" הפקעת זמן שידור לצורך תשדירי שירות ותעמולת בחירות אינה משרתת את טובת הציבור דנה בלאנדר וחני קומנשטר
13.08.2000 יפאורה תבורי בע"מ נ' הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו "רימוז מיני בתשדיר פרסומת – להבדיל מייצוג מפורש של יחסי-מין – אינו מהווה כשלעצמו פגיעה ברגשות הציבור בעוצמה המספקת לפסילתו"
12.08.2000 יפאורה תבורי בע"מ נ' הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו "רימוז מיני בתשדיר פרסומת – להבדיל מייצוג מפורש של יחסי-מין – אינו מהווה כשלעצמו פגיעה ברגשות הציבור בעוצמה המספקת לפסילתו"