06.06.2016 חברות המזון יבליטו פירוט סכנות תזונתיות על אריזות חטיפים תמורת גניזת סרטון משרד הבריאות חדשות 2
06.04.2016 אל תוך הריק שיחה עם האנשים שמנסים לשנות את האופן בו התקשורת מסקרת את הנושאים המרכזיים בחיינו • "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
02.03.2015 דיווחים בלי בשר הכולסטרול במזון אינו מסוכן? כך הקריבה התקשורת בישראל את בריאות הציבור על מזבח הסנסציה טל חייקין
30.05.2014 איים של שקט אולמרט בכותרות, גם ב"ידיעות" | נתניהו סופג קיתונות לעג, לא ב"ישראל היום" | נחום ברנע מכריז על הפסקת אש בקרב על תקציב הביטחון | סבר פלוצקר קובע שמצבכם סבבה שוקי טאוסיג
31.10.2010 נביעות+בולשיט המים ה"מינרליים" הם ביסודם המצאה של אנשי שיווק ופרסום, כמו גם ה"מים בטעמים" וכעת ה"נביעות+אנרגיה". כך מוכרים לנו קפאין וסוכר בעטיפה בריאותית יקי מנשנפרוינד
10.08.2009 עניין של חיים ולייף-סטייל המגזין "לאשה" יודע את קוראותיו. סדרת הכתבות "100 שנים של בריאות", שהתפרסמה בו בהבלטה, התמקדה בסוגיות של ניו-אייג' ותזונה והתעלמה מעניינים מורכבים מדי. הרי ידוע שגבול הגזרה של הנשים הוא ענייני גזרה יקי מנשנפרוינד
03.06.2008 פרקינסון, לא פרנקנשטיין רוח שטות מתיילדת ביחס למדע שולטת לא רק בפרסומות, אלא גם בחלק מכתבות העיתונות. שתי דוגמאות מייצגות יקי מנשנפרוינד
17.03.2008 נפלאות התזונה חברות המזון משתמשות בתקשורת כדי להפציץ אותנו במסרים בוטים המנוסחים במעורפל. אבל האם לפסטיבל תוספי המזון יש ביסוס מחקרי או הצדקה רפואית? יקי מנשנפרוינד
01.09.2000 סערה בכוס חלב הכל מתחיל בכוס חלב: מה בדיוק יש בו בנוזל הלבן, שעשרות מיליוני אמריקאים לוגמים מדי יום, או מטילים לתוכו את דגני הבוקר? רפי מן