השבוע חשפנו את מידת המעורבות של פורום קהלת בתכנון ובביצוע תכנית המהפכה המשפטית בישראל. פרסמנו את יומן הפגישות של שר המשפטים יריב לוין, שנחשף במענה לבקשת חוק חופש המידע שהגיש שבי גטניו. לוין נפגש עם ד"ר אביעד בקשי, ראש המחלקה המשפטית בקהלת, פעמיים ביממות שלפני הצגת המהפכה המשפטית ופעמיים נוספות בסמיכות לאחר הצגתה.

במלאות 150 יום לממשלה, אפרת אביבי בדקה את מספר הטיסות של חברי הממשלה הנוכחית לעומת אלו של חברי הממשלה הקודמת. אחרי שממשלת בנט-לפיד כונתה בגנאי "הממשלה המעופפת", כעת מתברר שחברי הממשלה הנוכחית הרבו אף יותר לטוס מסביב לעולם. מה היעד המבוקש ביותר בקרב השרים ואיזו שרה נעדרה לזמן הממושך ביותר? כל הפרטים בכתבה באתר.

במהלך השבוע ספגה קבוצת בזן קנס בסך כשלושה מיליון שקלים מידי המשרד להגנת הסביבה. יעל געתון בדקה את רווחיה של בזן אל מול קנסות ועיצומים שספגה הקבוצה בשנים האחרונות, והתוצאות לא מסמנות שינוי שעשוי להתרחש בקרוב. כשהקנסות ששילמה בזן הם בקושי אחוז ורבע מסך רווחיה ברבעון הראשון של 2023, אין סיבה לצפות שהאכיפה תשפיע על מניעת הזיהום.

הבחנתם במצלמות הרבות שפזורות ברחובות? המשטרה ביקשה להסדיר בחוק את השימוש במצלמות מתקדמות כחלק מהמאמץ להילחם בפשיעה הגואה, אבל באיזה מחיר? הכנסת החלה לדון בשאלת הפרת הפרטיות והאיזון הנדרש.