בסופו של אחד השבועות הדרמטיים שידעה המדינה, המחאה נגד המהפכה המשפטית יכולה לסמן לעצמה ניצחון קטן, עם השהיית החקיקה ופתיחת הדיאלוג בבית הנשיא. אפרת אביבי הגיעה לוועדת החוקה וחזתה במופע הפרידה הזמני של יו"ר הוועדה שמחה רוטמן שניסה להתעלם מהמציאות מסביבו.

יעל געתון הייתה בהפגנת תומכי הרפורמה בירושלים וניסתה להבין את המקורות האידאולוגים של המשתתפים בה ואת הסיבה שהביאה אותם לצאת לרחוב. בשיתוף פעולה עם "המקום הכי חם בגיהנום" הבאנו את גם את הקולות מההפגנה בתל אביב שגלשה לאלימות.

חוק המתנות כמעט קודם במליאה, אך נבלם ברגע האחרון, יחד עם חוק דרעי 2. הבאנו את אזהרותיהם של בכירים בייעוץ המשפטי בנוגע לשני החוקים, שהתריעו מפני "יער של שחיתות" ופגיעה באמון הציבורי.

חוק שנוי במחלוקת אחר דווקא אושר במליאה. הכנסת אישרה למשטרה לערוך חיפוש בביתו של אדם ללא צו משופט – אם התעורר חשד כי במקום מוחזק נשק או קיים תיעוד של עבירות אלימות. החוק נועד להילחם בפשיעה במגזר הערבי, אך מעורר שאלות על הפגיעה האפשרית שתיגרם לזכויות אדם בסיסיות.

שמעתם במקרה על "הפיגוע הסביבתי" שהתרחש השבוע בראש העין? הבאנו את קולם של תושבי העיר שחוו אירוע קשה של זיהום כתוצאה משריפות פסולת בשטחי הרשות הפלסטינית. למרות סבל התושבים, הפתרונות המיידים שעשויים לעזור עדיין לא אומצו.