חלק א'

הממשלה אישרה השבוע את תקציב המדינה לאחר מאבק מתיש. התקשורת מתחה ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל שר האוצר יובל שטייניץ. במטרה להתמודד עם הנזק התדמיתי, משרד האוצר מינה בתחילת השבוע את משה דבי כיועץ התקשורת לדיוני התקציב.

עמנואל רוזן משוחח עם דבי ועם עידן גרינבאום, סגן עורכת "כלכליסט", על סיקור דיוני התקציב. האם נתניהו ושטייניץ זכו ביושר לכותרות הנוקבות נגדם, ומה הנזק התדמיתי שנגרם להם? האם עופר עיני הוא שעומד מאחורי המתקפה על נתניהו, והאם הוא זכה ליחס מועדף בתקשורת? אילו ספינים נעשו במהלך הדיונים, ומדוע נזקק האוצר ליועץ תקשורת מיוחד לענייני התקציב?

חלק ב'

השבוע נערך פסטיבל דוק-אביב בו הוקרנו סרטים דוקומנטרים של שלושה יוצרים החושפים את סודותיהם הכמוסים ויחסיהם המשפחתיים הסבוכים לעיני המצלמה וצופי הטלוויזיה. עמנואל רוזן משוחח עם אורנה בן-דור, במאית הסרט "אמא, תגידי"; זהר וגנר, במאית הסרט "סימני מתיחה" ויאיר אלעזר, במאי הסרט "געגועים לאבא".

חלק ג'

השבוע עלתה הסדרה "סמויים" בערוץ 10, שבה נחשפים סוכני משטרה סמויים ושיטות עבודתם. הדס שטייף, ראש תא כתבי משטרה, וכתבת בגלי צה"ל, מבקרת את החשיפה וטוענת שחשיפת שיטות עבודה וחשיפת מקורות גורמת נזק לעבודת המשטרה, ומהווה גם סכנה לשוטרים עצמם.