פס הייצור של איומי ותביעות דיבה שמנהל בתקופה האחרונה העיתונאי הבכיר עמית סגל הפיק היום תוצר נוסף, הפעם נגד ח"כ יאיר גולן. סגל, יחד עם חברת החדשות, דורש מגולן התנצלות בעקבות ציוץ שפרסם היום (14.10) בתגובה לכתבה של סגל מאמש.

בפגישה האחרונה ביניהם באולפן חדשות 12 האשים ח"כ גולן את סגל כי הוא "שונא ערבים". סגל השיב לו בו במקום כי טענה זו אינה מדויקת והוסיף: "אם תסיר את חסינותך הפרלמנטרית נשמח לבדוק את זה בבית-המשפט". הפעם, במכתב שנשלח לגולן מטעם סגל וחדשות 12, אין אזכור לעובדה כי לחבר-הכנסת עומדת חסינות פרלמנטרית.

"אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים", צייץ ח"כ גולן. "הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד- נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן".

סגל וחדשות 12 טוענים במכתבם, שנשלח באמצעות היועץ המשפטי של חברת החדשות עו"ד ישגב נקדימון, כי הציוץ של ח"כ גולן הוא ציוץ "שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרעה חמורה ביותר". הם מוחים בחריפות נגד הטענה כאילו מי שעשה את עבודתו העיתונאית נאמנה הוא חלק מ"ארגון של פשע מאורגן" ודורשים מח"כ גולן "לפרסם לאלתר התנצלות" ומכל מקום שומרים לעצמם את זכויותיהם לפועל משפטית נגד ח"כ גולן בהמשך.

בחודשים האחרונים הגיש סגל שלוש תביעות דיבה בסכום כולל של 420 אלף שקל. שלוש התביעות, נגד פרופ' עמירם גולדבלוםנגד ערן צ'רפק ונגד מוטי אקסמיט, הוגשו בעקבות פרסומים שביצעו הנתבעים על סגל ברשתות חברתיות.

בתחילת השנה הגיעה לסיומה תביעה שהוגשה נגד סגל על-ידי מפלגת בל"ד, אחרי שהפרשן המשפטי של חדשות 12 כינה אותה "ארגון טרור". במסגרת הפשרה, הבהיר סגל כי המפלגה "איננה ארגון טרור או תומך טרור מבחינה משפטית וחוקית".

* * *

להורדת הקובץ (PDF, 616KB)