חלק א'

בפתח התוכנית מעיר עמנואל רוזן על יחסה הביקורתי של התקשורת כלפי אביגדור ליברמן, ועל ההשלכות האפשריות של יחס זה.

בהמשך משוחח רוזן עם שלושת מובילי מסעות הבחירות במפלגות המרכזיות: איל ארד, מנהל ההסברה של מפלגת קדימה; יוסי לוי, דוברו של בנימין נתניהו ושלום קיטל, מנהל הקמפיין של מפלגת העבודה.

האם לקמפיינים היתה השפעה של ממש על תוצאות הבחירות? האם מנהלי הקמפיין הצליחו להוליך שולל את התקשורת? האם התקשורת העניקה יחס ראוי לבנימין נתניהו? ומי הוביל את הקמפיינים, היועצים או המועמדים עצמם?

חלק ב'

עמנואל רוזן משוחח עם נחמה דואק, פרשנית פוליטית בעיתון "ידיעות אחרונות", ידידיה מאיר, עורך המדור הסאטירי "אפעס" ב"ידיעות אחרונות", והמפיק חיים סלוצקי המקורב לאביגדור ליברמן, על האופן שבו התקשורת מתייחסת למנהיג מפלגת "ישראל ביתנו".

האם התקשורת ביצעה בדיקות רציניות באשר למעשיו של ליברמן או שהיא נסמכת אך ורק על הדלפות מהמשטרה? האם עיתונאים בכירים ביצעו סיכול ממוקד במועמד לגיטימי? והאם התקשורת הפכה גימיק שולי לנושא המרכזי של מערכת הבחירות, ובעצם תרמה להצלחת מפלגת "ישראל ביתנו"?

חלק ג'

יאיר גרבוז על דגם בית ראש הממשלה ועמנואל רוזן על השינויים בעיתון "הארץ".