העיתונים בקבוצת "ידיעות אחרונות" לא דיווחו הבוקר (10.6) על טענות הדירקטור בחברה על טענות קשות נגד העורך האחראי ארנון (נוני) מוזס. גם ב"מעריב", שבשליטת איש העסקים אלי עזור, נמנעו מלדווח על הצרות של המו"ל המתחרה.

אתמול פנה דוד ליבר, דירקטור בקבוצת "ידיעות אחרונות", לבית-המשפט וטען כי מוזס הפסיד קרוב למיליארד שקל מכספי "ידיעות אחרונות" בהימורים בשוק ההון, צבר חובות אישיים שהפכו אותו לפושט רגל וביקש לשריין לעצמו את תפקיד מנהל העסקים הראשי בחברה והעורך האחראי גם במקרה שבו יורשע ויישלח לכלא.

ב"דה מרקר" הוחלט להקדיש לטענות של ליבר את הכותרת הראשית של העיתון: "מוזס הימר - והפסיד כמיליארד שקל ל'ידיעות אחרונות'". על פני כל עמוד 10 דיווח הכתב נתי טוקר על טענות ליבר תחת הכותרת "מוזס הימר והפסיד כמיליארד שקל, ייתכן כי הוא פושט רגל - והפועלים מגן עליו".

שער "דה מרקר" (פרט), 10.6.2020

 

בפינה בתחתית שער "ישראל היום" פורסמה הבוקר הכותרת "דירקטור ב'ידיעות' תובע את מוזס: 'סוחר בקו של העיתון'". הכתב אבי כהן דיווח על טענות ליבר על פני מרבית עמוד 15, וזאת תחת הכותרת "תביעה נגד מו"ל 'ידיעות' מוזס:  'מממן הגנה משפטית מכספי העיתון'".

"ישראל היום", 10.6.2020

בעיתון "ידיעות אחרונות" עצמו לא היה כל זכר לבקשה שהגיש ליבר לבית המשפט. כך גם בעיתון הכלכלי של הקבוצה, "כלכליסט". גם באתר "כלכליסט" ובאתר ynet לא דווח עד כה על הטענות נגד מוזס.

אלי עזור (צילום: מרים אלסטר)

אלי עזור (צילום: מרים אלסטר)

ב"מעריב", שבשליטת אלי עזור ובעריכת דורון כהן, גם לא נכתב דבר על הטענות החמורות נגד מוזס. גם באתר "מעריב" לא נמצא מקום עד עכשיו לדיווח על התביעה נגד מוזס.