חלק א'

חיים זיסוביץ' משוחח עם שמרית מאיר, כתבת לענייני ערבים בגלי צה"ל; פרופ' אביעד קליינברג והעיתונאית טלי לפקין-שחק על הסיקור התקשורתי של עסקת השבויים, יום אחרי שגופותיהם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר הובאו מלבנון. האם הסיקור התקשורתי האוהד למשפחות החטופים יצר את את הלחץ הציבורי לביצוע העסקה? האם ביצעה התקשורת את תפקידה ושאלה את הממשלה את השאלות הקשות בנוגע למצבם של השניים? והאם שגתה התקשורת בכך שהצניעה את המידע המודיעיני לפיו החיילים אינם בין החיים?

חלק ב'

השבוע עלתה לאוויר תוכנית בשם "הפוליגרף" בה מתבקשים המשתתפים לחשוף פרטים אינטימיים על חייהם, שעה שמכונת פוליגרף מאמתת את תשובותיהם ובני משפחתם צופים בהם. מה מסתתר מאחורי הרצון לחשוף בפומבי שאלות אישיות ורגישות? האם אנו עדים לרמה חדשה של "הצהבת" השידור המסחרי, והאם מוצדקת קריאתה של הרשות השנייה להעביר את שידור התוכנית לשעה מאוחרת יותר? על שאלות אלו ועוד משוחח חיים זיסוביץ' עם יוסי תמם, משתתף בתוכנית, ועם מנשה סמירה מהרשות השנייה.

חלק ג'

אחרי שטיפח את התקווה לשובם של החיילים החטופים, ממשיך "ידיעות אחרונות" את קמפיין הדמעות ומציע לקוראיו לשלוח אסמסים למשפחות גולדווסר ורגב.