הבוקר פירסם יובל גורן בעיתון "הארץ" ידיעה תחת הכותרת "המשטרה בבית-המשפט: עמיר מולנר מעורב בפרשה יוצאת דופן בחומרתה". מהי אותה פרשה יוצאת דופן בחומרתה? גורן לא כתב במפורש, אבל סיפק כמה רמזים.

בתחילת הדיווח ציין כי נציגי המשטרה חוששים מהשלכות חיסולו של יעקב אלפרון על הנעשה בעולם התחתון. בהמשך ציין כי מולנר ידוע כמי ש"מתמחה באמצע לחימה ובמטעני חבלה בפרט" (אולי זה המקום להזכיר כי אלפרון חוסל באמצעות מטען חבלה שהוטמן במכוניתו), ועוד הוסיף כי הפרשה החמורה שהוא חשוד בה "נחקרת בימים אלו בימ"ר". בסיום דיווחו כתב גורן כך: "על חקירת רצח יעקב אלפרון, הנחקרת בימ"ר תל-אביב, מוטל עדיין צו איסור פרסום האוסר לפרסם פרטי חקירה וממצאים מזירת הרצח".

אז במה בדיוק חשוד מולנר? מי שלא הבין מהפסקה לעיל ייאלץ להמתין בסבלנות, משום שעל פרטים אלה עדיין מוטל צו איסור פרסום. אבל כל קוראי "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" יודעים בדיוק במה מדובר, שכן עמיתיו של גורן, בוקי נאה ואבי אשכנזי, לא נזקקו הבוקר לכל אותם תעלולים לשוניים של גורן, אלא כתבו במפורש את מה שהוא רק רמז, ובכך גם עברו, לכאורה, על צו איסור הפרסום. השורה התחתונה שלהם אף הופיעה בשערי שני העיתונים.

בדוברות משטרת ישראל אישרו כי צו איסור הפרסום בנושא עדיין בתוקף ומסרו כי הפרסומים הרלבנטיים מהבוקר הועברו להמשך חקירה כדי לקבוע אם אכן הופר בהם הצו.

מ"מעריב" נמסר כי העיתון בחן את ההיבטים המשפטיים בפרשה ומצא לנכון לפרסם את הידיעה כפי שפירסם.

מ"ידיעות אחרונות" טרם נמסרה תגובה.

חיסול אלפרון. כל קשר בינו ובין מולנר – בעיני המתבונן בלבד (תצלום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90)

חיסול אלפרון. כל קשר בינו ובין מולנר – בעיני המתבונן בלבד (תצלום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90)