עורכת בעיתון "בשבע", שהוטסה לאחרונה לארצות-הברית על חשבון חברת נובל-אנרג'י, ריאיינה את סגן נשיא החברה ללא כל גילוי נאות.

העיתונאית רבקי גולדפינגר, עורכת המדור "עניין אישי" הרואה אור במוסף "אתנחתא" של "בשבע", הצטרפה בחודש שעבר לסיור שערכה חברת נובל-אנרג'י במתקניה בארצות-הברית. זאת, למרות שגולדפינגר אינה מסקרת את תחום הגז או איכות הסביבה. הסיור יצא לפועל על רקע מחאה גוברת של תושבי אזור חוף הכרמל נגד ההחלטה להציב אסדת גז של החברה בסמוך לחוף.

הבוקר, במוסף "אתנחתא" של העיתון מוקדש המדור "עניין אישי" לראיון שערכה גולדפינגר עם ביני זומר, סגן נשיא חברת נובל-אנרג'י. בראיון לא מוזכר כלל כי גולדפינגר היתה אורחת החברה בארצות-הברית. למעשה, לא ניתן להבין מהראיון כי גולדפינגר היתה בסיור של החברה בחו"ל, ולא ברור איזה ערך הפיקה ממה שראתה שם. כשזומר נשאל על המחאה נגד מיקום האסדה הוא משיב: "המוחים ניזונים מהרבה דיסאינפורמציה ועובדות לא נכונות, וחבל". בכך מסתיים הדיון בנושא.

הראיון שערכה רבקי גולדפינגר עם ביני זומר, "אתנחתא", 9.8.2018 (לחצו להגדלה)

הראיון שערכה רבקי גולדפינגר עם ביני זומר, "אתנחתא", 9.8.2018 (לחצו להגדלה)

דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע, מסר בתגובה: "התור למדור 'עניין אישי' הוא חודשים ארוכים. פנינו למר ביני זומר להתראיין למדור זה לפני חודשים רבים. תאריך פרסום המדור עם זומר נקבע שבועות רבים לפני הטיסה, וללא כל קשר אליה. בשבועות הקרובים תתקיים אי"ה כתבה המסקרת את כל נושא הגז הטבעי בישראל, שבה יוצגו דעות שונות וגם את דעתם של נובל-אנרג'י, ושם יופיע גילוי נאות לטיסה כמקובל".