כמו בפרשות מין וסלבריטאים אחרות שנחשפו לאחרונה, גם ב"פרשת הזמר המפורסם" מלאו ערוצי התקשורת בתגובות הצפויות של כל הנוגעים בדבר. הפמיניסטיות דרשו שנגן על הילדות, יחצני הגברים העשירים ביקשו שכולנו נסתום את הפה עד שבית-המשפט יאמר את דברו (בעוד שנה אולי, נצח נצחים במונחים תקשורתיים), ושאר משתמשי הפייסבוק שמו ללעג את הפרקטיקה המיושנת של "צו איסור פרסום". כיוון שכל התופעות הללו נידונו בהרחבה מעל כל במה אפשרית בשערוריית המין והמפורסמים הקודמת, כדאי אולי להפנות זרקור אל התנהלותה של "התקשורת" עצמה, ובייחוד מדורי הרכילות/סלבס וסביבתם, בכל הנוגע לחיי המין של "מפורסמים".

זהותו של הזמר המפורסם חסויה, כידוע, בגלל צו איסור פרסום שהטיל בית-המשפט על החקירה. אבל רק לשם הדוגמה, כדי לבחון את יחסם האמביוולנטי של כלי תקשורת להתנהגות מינית ערה אצל כוכבי זמר בכלל וכוכבים בפרט, נראה שאין מקרה מבחן מתאים יותר מזה של כוכב מדורי הרכילות הזמר אייל גולן, שמלבד היותו הזמר הפופולרי והמרוויח בישראל, מופיע גם כמנחה בתוכנית ריאליטי עתירת רייטינג של זכיינית ערוץ 2 קשת.

אם קשרים מיניים בין זמר בן 42 לבין בחורות שגילן כמחצית גילו הם דבר שמדורי הדעות מזעיפים להם כעת את פניהם, הרי שמדורי הרכילות והבידור חוגגים אותם כדבר שבשגרה. מחשש לטריוויאליות נקדים ונאמר שאין שום חדש בכך שמדורי רכילות חוגגים את חייהם הטובים(?) של ה"מפורסמים", היפים והעשירים שמבלים ביאכטות ובמועדונים ומצטלמים במסיבה זו או אחרת או בחוף זה או אחר. זו הרי סיבת קיומם של מדורי רכילות, לפחות בעיתונות העכשווית, רק שכשמתברר שהמסיבה הבלתי נגמרת שמשווקים לנו המדורים האלה כרוכה גם בניצול נערות, נותרת עדותם הצוהלת כחיוך קפוא לנצח ברשת.

"הזוג המתוקשר במדינה", קוראת כותרת ב"סופהשבוע" על יחסיו הזוגיים של גולן עם דוגמנית הצעירה ממנו בשנים רבות. "אייל גולן והחברה החדשה בהופעת בכורה", נכתב באתר xnet מבית "ידיעות אחרונות". לא ברור אם היא בת 23 או בת 21, אך היא "נראית מצוין", אז הכל בסדר. והנה עוד חברה של גולן, גם היא צעירה ממנו בשני עשורים. חיבתו של הזמר המפורסם לבחורות צעירות היתה כל-כך מפורסמת עד שזכתה למערכון משלה בתוכנית המערכונים המפורסמת ביותר במדינה "ארץ נהדרת". אם לשפוט לפי חשבון האינסטגרם שלו, הגדוש בתמונות שלו בחברת ידידות צעירות בבגדי ים, הוא עצמו לא בדיוק ניסה להסתיר את העדפתו זו.

האם גילינו את הגלגל? לא. האם לחצר האחורית של כלי התקשורת יש אחריות משותפת למצב שבו צעירות רואות באורגיה עם זמרים מפורסמים משאת נפש? ובכן, אם אנחנו מאמינים שלתקשורת יש כוח ובהינתן שעורכים באתר החדשות הגדול בישראל אישרו לפרסום את הטקסט הבא:

עברו כבר יותר משלושה חודשים מאז גולן חזר לרווקות (שזה בעולם המונחים שלנו שווה לשנה וחצי של רווקות), אז נפרד מבת זוגו מאיה מרום אחרי מספר שבועות. אולי זה החורף הקרב, אבל נראה שגולן חזר למשחק ואתמול במסיבה עיניו צדו בחורה בלונדינית אנונימית שהיתה במקום. לפי עדי ראייה, היה נראה שיש שם עניין. גולן, למרות מעמדו כסטאר הבלתי מעורער של המוזיקה הים-תיכונית, לא שמר על פסון וגינוני דיווה והרשה לעצמו לפלרטט עם הבלונדה, שמבירור קל עולה שקוראים לה אופיר פינקוויס, בת 24 (כן, זה נשמע כמו הגיל המתאים), ולא הסתיר את ההתלהבות"

כמו גם את השורה הבאה:

אנחנו לא ממהרים להכריז על רומן חדש (הימור: זה לא יהיה פה), אבל ממליצים בחום: אם אייל גולן מתחיל איתך, לכי על זה"

אזי התשובה היא "כן" מהדהד.