חדשות מן הבצה

gv_120710_1

החדשות המסעירות של השבוע: מוגול המדיה רופרט מרדוק החליט לאמץ לעצמו פריזורה חדשה.

בקרוב הסרט

gv_120710_2

זה היה מהיר: מייקל הייסטינגס, עיתונאי ה"רולינג סטון" שפירסם כתבה שגרמה לנשיא אובמה לפטר את מפקד הכוחות האמריקאיים באפגניסטן, הגנרל מק'קריסטל, הולך לקבל בוכטה רצינית כדי לכתוב ספר שבע"ה יעשה לא פחות בלגן.

דיסקו מניאק

gv_120710_3

ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו נשאל השבוע על-ידי לארי קינג באשר לחיילי הנח"ל שהפכו ללהיט ביוטיוב הודות לריקוד החינני והמסונכרן שלהם במהלך סיור שגרתי בחברון. נתניהו ניסה להתחמק באלגנטיות, אבל קינג, מקצוען שכמותו, פשוט לא איפשר לשום דבר אלגנטי להתרחש.

מטומטם, אבל מעליך

gv_120710_4

ואם כבר יוטיוב: ארבעה עובדים פוטרו ממהדורת החדשות של הערוץ KARK בארקנסו לאחר שהעלו לרשת כמה סרטונים פארודיים שבהם הם עושים צחוק מעבודתם ומהבוסים המטומטמים שלהם.

מתהפך על צלבו

gv_120710_5

עורכי המהדורה הפורטוגזית של "פלייבוי" החליטו לציין את פטירתו של הסופר המהולל ז'וז'ה סאראמאגו באמצעות סשן צילומים סקסי שהתבסס על ספרו "הבשורה על-פי ישו". מצד אחד, התוצאה הפרובוקטיבית הפכה ללהיט ענק ברשת. מצד שני, ההנהלה הראשית של "פלייבוי" החליטה לסגור את המהדורה הפורטוגזית באופן מיידי ומוחלט. איך אמר ג'ון טורטורו? "You don’t fuck with the Jesus".

אור אדום

gv_120710_6

עיתונאי רכב ותיק שכתב כתבה כנה על קסדות אופנועים לא בטיחותיות עבור ה"ניו-יורק טיימס" פוטר מעבודתו במגזין האופנועים "Motorcyclist" אחרי שמפרסמים במגזין הבהירו שהם לא אוהבים את "החשיבה השלילית" שהנחתה את כתיבתו ב"טיימס".

סימן קריאה כפול עם קצפת בצד

gv_120710_7

הציטוט המאוד-מאוד מתלהב שהעניקה הסופרת ניקול קראוס לעטיפת "אשה בורחת מבשורה" של דויד גרוסמן, שראה אור באנגלית באחרונה, גרם לבלוג הספרים של ה"גרדיאן" להכריז על תחרות שמטרתה כתיבת ציטוט שיהיה מתלהב יותר מזה של קראוס. משימה בלתי אפשרית, מסתבר.

והם יודעים דבר או שניים על טרור

gv_120710_8

אוקטביה נאסר, שסיקרה את המזרח התיכון עבור CNN במשך עשרים שנה, פוטרה מתפקידה לאחר שבאחד מציוצי הטוויטר שלה הביעה חיבה למנהיג הרוחני של החיזבאללה שנפטר בשבוע שעבר. בחיזבאללה, בתגובה, כינו את המהלך של CNN "טרור אינטלקטואלי".

והוא יודע דבר או שניים על היעלמות מחיינו

gv_120710_9

בראיון עם ה"דיילי מירור" שפורסם בשבוע שעבר חשף הזמר פרינס שהאינטרנט עומד להיעלם בקרוב מחיינו.