היא יפה, היא אופנתית ויש לה איכויות של כוכבת, אך הסנסציה האחרונה של הפופ היפני אינה בדיוק מה שהיא נראית. למעשה היא אפילו לא קיימת. ג'ייקוב ארון מה"New Scientist" כותב על איימי אגוצ'י, החברה החדשה בלהקת AKB48, כי היא למעשה תרכובת וירטואלית של ששת חברי הלהקה האחרים.

כוכבת הפופ הפיקטיבית הופיעה לראשונה בפרסומת לממתקים יפניים, אך יש על שמה פרופיל מקוון והיא כיכבה גם בכתבת תצלומים מגזינית, שהורכבה מתמונותיה המזויפות.

,

לאחר כמה שבועות שבהם זהותה, או שמא העדרה של זהות כזו, נשמרה בסוד, הופתעו המעריצים לגלות כי דמותה נוצרה משילוב ממוחשב של האף, השיער, הפה, העיניים, הגבות וצורת גופם של חברי הלהקה. כל אחד מחברי הלהקה הוקלט על-ידי מקליט תנועה דיגיטלי, שאיפשר למעצבים הגרפיים שיצרו את אגוצ'י "לבחור את המאפיינים הטובים ביותר של כל אחד מהם" לצורך יצירת דמותה של כוכבת הפופ.

כעת מתברר שרמזים לטבעה המלאכותי של אגוצ'י הסתתרו בשמה, המורכב משמותיהם של חברת הממתקים והמוצר שאגוצ'י פירסמה, בשילוב עם שיר הנושא של הפרסומת.

אגוצ'י אינה כוכבת הפופ הווירטואלית הראשונה ביפן. האטסונה מיקו, זמרת סינתיסייזרים, מקיימת הופעות הולוגרפיות בפני מאות מעריצים.