מגזין הרשת שמקים העיתונאי רון מיברג יושק בתחילת דצמבר וייקרא "אַחֵר", כך עולה מהודעת אימייל ששלח לקבוצה נבחרת של נמענים מבין אלה שהביעו הסכמה עקרונית לרכוש מנוי למגזין. האתר יפעל על-פי מודל לא נפוץ של מכירת מנויים.

באימייל שהפיץ כתב מיברג: "לעיניכם בלבד: הצצה ראשונה במבחר עמודים מייצג של 'אחר', מגזין אינטרנט חדש. אתם מכותביו הבלעדיים של מייל זה משום שהבעתם עניין להיות מנויים על המגזין. אנחנו פונים אליכם לממש את הבעת התמיכה שלכם באחד מאופני התשלום המצורפים לקראת עלייתו של 'אחר' לרשת, בתחילת דצמבר".

"שבנו ובדקנו את עצמנו", כתב מיברג, "ו'אחר' מכיל את כל מה שרצינו, הבטחנו וחלמנו – ויותר. רשימת הכותבים גדלה ומתרחבת, ושמותיהם יפורסמו במועד מאוחר יותר. אנחנו יודעים שאנחנו מבקשים אמון רב, אבל האמת היא שציפיותיכם אינן יכולות להיות גבוהות משלנו, כמו גם מחויבותנו לממש אותן".

לאימייל צורפו סקיצות של האתר, המבוסס על העיצוב שנעשה במקור עבור האתר של המגזין "מצית", שהקימו איתמר שאלתיאל, מיטל שרון, מיכל בראל ורוני שני. המגזין נגנז כי לא נמצאה דרך לממנו, וגליונו הראשון פורסם ברשת. רוני שני, שריאיינה את מיברג למגזין, היא שותפתו להקמת "אחר".

לדיון ותגובות בבלוג "חדר 404" >>