באתר "דה-מרקר" הופיעה אמש ידיעה לא חתומה תחת הכותרת המסקרנת "פסיכולוגית ילדים או פסיכולוגית חינוכית: מי שינה את עמוד ה'ויקיפדיה' של שרה נתניהו?". בידיעה, שהתבססה על דברים שנאמרו בתוכנית סאטירה טלוויזיונית, נכתב כי למרות שבני הזוג נתניהו נוהגים להציג את רעיית ראש הממשלה כפסיכולוגית ילדים, "ליאור שליין חשף אתמול (שבת) בתוכניתו 'גב האומה' כי עמוד ה'ויקיפדיה' של שרה נתניהו שונה באחרונה – ובמקום המקצוע 'פסיכולוגית ילדים' נכתב כי נתניהו עובדת כ'פסיכולוגית חינוכית'".

שליין אכן טען במונולוג הסאטירי ששודר בסוף השבוע האחרון כי ערך ה"ויקיפדיה" של שרה נתניהו שוּנה כך שבמקום "פסיכולוגית ילדים" ייכתב בו "פסיכולוגית חינוכית", אולם שליין לא טען כי השינוי בוצע לאחרונה. למעשה, כל שטען הוא ש"פעם היה כתוב" בו כי שרה נתניהו היא פסיכולוגית ילדים, ואילו "היום" כתוב בו שהיא פסיכולוגית חינוכית.

כיוון שמדובר בערך ב"ויקיפדיה", אין כל בעיה למצוא מתי ומי ערך את השינוי בהגדרתה של רעיית ראש הממשלה, שכן כל היסטוריית העריכות של הערך "שרה נתניהו" גלויה לכל. כך יכול כל אדם, מליאור שליין ועד לעורך האלמוני ב"דה-מרקר", לבדוק ולגלות שהשינוי בהגדרת המומחיות הפסיכולוגית של נתניהו בוצע בשעה 08:23 ב-5 באוגוסט 2011, פחות משעה וחצי לאחר שהערך על נתניהו נוצר. מי שביצע את השינוי הוא משתמש בשם שפ2000, עורך פעיל ביותר באנציקלופדיה המקוונת.