מי שנכנס אתמול בלילה לאתר "ערוץ 7" יכול היה ללמוד כי בצמרת בית-היהודי התגלעו מחלוקות מהותיות בין שני הקודקודים, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד. מאמר פרשנות מאת יוסי בן-עטר, הכתב הפוליטי של תחנת הרדיו גלי-ישראל, ניסה לספק תמונת מצב של התככים והבריתות במפלגה, ואף נקב בכינוי שלדבריו הצמידו בלשכת בנט לשרת המשפטים שקד: טובה'לה, "זאת שתמיד טובה עם כולם ומרצה את כולם".

ואולם, לא עבר זמן רב וב"ערוץ 7" החליטו למחוק את המאמר מהאתר. בן-עטר, בשיחה עם "העין השביעית", סיפר כי אתמול בלילה עוד הספיק להפיץ בין מכריו את הקישור למאמר – אך כשקם בבוקר ולחץ על הלינק גילה שטורו הוחלף במאמר מאת חיים שיין, פובליציסט "ישראל היום". לדבריו, כשניסה לברר עם אנשי "ערוץ 7" מדוע נמחק הטור, לא קיבל תשובה ברורה.

"ערוץ 7" הוא לא אתר מגזרי רגיל. יעקב כץ, ממייסדי "ערוץ 7" ומי שנושא כיום בתואר "יו"ר מועצת המנהלים בקבוצת 'ערוץ 7'", עמד עד לפני שנים אחדות בראש סיעת האיחוד-הלאומי, שהתאחדה עם הבית-היהודי. הסמכות הרוחנית של "ערוץ 7", זלמן מלמד, הוא ממייסדי סיעת תקומה במפלגת הבית-היהודי ואחד מרבניה. רעייתו, שולמית מלמד, היא מנהלת התוכן וכוח האדם באתר (זהותו של הבעלים מוסתרת באדיקות על-ידי בכירי קבוצת התקשורת).

האם הקשר האישי והאידיאולוגי בין האתר והמפלגה הוא זה שהביא להסרת המאמר? ב"ערוץ 7" טוענים שלא זו הסיבה. עדו בן-פורת, המשנה לעורך האתר, מסר כי "במאמר המדובר התגלו אי-דיוקים רבים לצד רמה מקצועית נמוכה", והוסיף: "נשמח לפרסם טורי ביקורת על כל אישיות פוליטית בתנאי שיעמדו בסטנדרטים העיתונאיים המקובלים". עם זאת, כשנשאל אילו "אי-דיוקים" התגלו במאמר, בחר שלא להשיב.

בן-עטר, מצדו, אומר שלא נפל פגם בכתיבתו. למחרת מחיקת הטור מ"ערוץ 7" פרסם את הדברים באתר המתחרה "סרוגים", בצירוף הכחשות נמרצות מטעם בנט ושקד. "אני כתב פוליטי כבר שנה, הבאתי הרבה סיפורים, ולא היה אפילו סיפור אחד שפרסמתי והתברר כלא-נכון", מסר ל"העין השביעית". "הסיפור הזה מוכיח שיש כלי תקשורת ימני אחד שבו מותר גם לבקר את הימין – וזה רדיו גלי-ישראל", הוסיף.