לאחר שב"מעריב" השיבו את עיצובו של המוסף השבועי "סופשבוע" למחוזות השפיות, התפנו למתיחת פנים גראפית גם במוסף היומי של העיתון, "המגזין". הבוקר יצא לאור המוסף במתכונת חדשה, הכוללת, מלבד רענון סגנוני, גם כמה שינויים עריכתיים (עורך: ארנון גל). אין מדובר ברעידת אדמה, אך ייתכן שזהו הצעד הראשון בדרך לתחרות קצת יותר רצינית מול המוסף היומי של "ידיעות אחרונות", "24 שעות" (עורך: רענן שקד). מוסף "המגזין" אף זכה הבוקר להפניה בולטת בשער "מעריב", אך ללא ציון העובדה כי הוא מוגש בעיצוב חדש.

שער המוסף מוקדש למדור הבריאות הכלול בו, בדומה למדורי הבריאות של "ידיעות אחרונות" ו"הארץ", שאף הם מופיעים בימי ראשון. מבחינה גראפית, ההבדל הבולט ביותר הוא בצבעוניות יתר. אם עד לשבוע שעבר הודפסו חמישה מעמודיו של המוסף בשחור-לבן, הבוקר כל 24 העמודים צבעוניים, הישג שאף "24 שעות" אינו משתווה לו (אם כי יש להמתין ולראות אם אין מדובר בעניין חד-פעמי). יתר על כן, הכותרת "המגזין" צבועה עתה כחול-לבן במקום שחור-לבן, וכל אות ראשונה בכתבה המודפסת בעיתון אינה רק מוגדלת, אלא גם מודפסת בצבע (המתחלף מעמוד לעמוד).

אך יש, כאמור, גם הבדלים בתוכן ובעימוד, ואם לשפוט לפי הגיליון הראשון, הרי שהשינוי הבולט ביותר הוא העברת מדור הדעות אל הכפולה הפותחת. הדבר בא בניגוד הן למהלך שביצע "ידיעות אחרונות" בסוף יוני אשתקד, אז העביר את כפולת הפובליציסטיקה מהמוסף היומי אל סוף עמודי החדשות, והן למהלך דומה שביצע רק לאחרונה עיתון “הארץ”, בעקבות ביטול חלק ב'. נראה כי לפחות ב"מעריב" יש עדיין מי שחושב שמאמרי דעות הם יתרון מובהק של העיתונות המודפסת.

גם בתוך מדור הדעות עצמו חל שינוי, והבוקר מופיע במרכזו ציטוט מודגש, בגופן גדול במיוחד, שאינו שייך לאף אחד מהמאמרים. מדובר בתגובה למאמר שפורסם במדור הדעות ביום חמישי האחרון, שנכתבה על-ידי טוקבקיסט באתר nrg. היא מוצגת כך: "הגולש 'מדינת חלם' נותן למנחם בן שיעור בכלכלה". צמודה לתגובה כתובת האינטרנט של אתר nrg. שיתוף הפעולה בישראל בין עיתונים מודפסים לאתרי האינטרנט שלהם לוקה בחסר, ויש לקוות שהבלטה זו היא רק תחילתו של מהלך.

חידושים קטנים גם בעמודי כרוניקת הטלוויזיה והקולנוע. כפולה זו כוללת עתה מדור חדש בשם "שניצר בקולנוע", הממליץ מה ראוי לצפייה ומה לא, מדור המלצות קטנטן לאירועי תרבות כגון קונצרט או תערוכה ("פנויים להצעות"), ומדור להמלצות על תוכניות טלוויזיה. גם כפולה זו החליפה הבוקר את מיקומה במוסף, ופינתה את העמוד האחרון לטובת מדור הרכילות היומי של אביגיל לאפין. מבחינה זו, המהלך של "המגזין" עוקב אחר "24 שעות", הממקם אף הוא מדור רכילות יומי בעמודו האחרון.

מבחינה אחת השינויים ב"המגזין" מבשרים על סופו של עידן בעיתונות הישראלית - בוטל עמוד הסודוקו, שכלל עד ליום חמישי האחרון ארבעה חידוני סודוקו גדולים בדרגות קושי שונות, ועתה הוא מוגבל לטור מצומצם המופיע בעמוד התשבצים והתשחצים של המוסף. אגב כך שונה שמו של עמוד זה, והוא ממתג את עצמו מהבוקר בשם "המשבצת", בעקבות שם מוסף התשבצים והתשחצים השבועי של העיתון, הזוכה לפופולריות רבה (מאז הפך למוסף קבוע נרשם גידול משמעותי במספר העמודים במדור התשבצים והתשחצים של המוסף "7 ימים").

בפינת הקרדיטים של העיתון, שבעקבות העברת מדור הדעות לכפולה הפותחת זוכה גם היא להבלטת יתר, נוסף הבוקר קרדיט חדש. לצד שמות העורכים וראש אגף החדשות, מופיע "עורך גרפי ראשי: עמיר חדד". הסיכום הראשוני של עבודתו על המוסף היומי חיובי, אך אם לא יתלווה לה שינוי גם בתוכנו העיתונאי של המוסף, כדי להופכו לבולט ומושך יותר, קשה לראות כיצד "המגזין" ייתן תשובה מוחצת ל"24 שעות". נקודת החולשה העיקרית מבחינה תוכנית היא שבמוסף היומי של "ידיעות אחרונות" מתפרסם מדי יום טור אישי מתחלף (בין הכותבים: קארין ארד, גפי אמיר ואריאנה מלמד), שהוא תחליף בידורי לעמודי הפובליציסטיקה הרציניים. "המגזין" אפילו לא מנסה להתמודד בזירה זו.