"הכיסים העמוקים של ג. יפית בערוץ 10: רעייתו של צבי מיתר, ממייסדי אמדוקס?", נכתב בכותרת הראשית של גליון "גלובס" שחולק אמש (18.11.13) למנויים. הכותרת הראשית הפנתה את הקוראים לכפולה הפותחת של העיתון, שהוקדשה לניסיון לפצח את ההיגיון העסקי שמאחורי האפשרות שערוץ 10 יירכש על-ידי הפרסומאית יפית גרינברג, המתוארת כאשת עסקים מצליחה אך נטולת "כיסים עמוקים".

כתב התקשורת של "גלובס", לי-אור אברבך, העריך כי גרינברג עשויה לעשות שימוש במקורותיה הכספיים של שותפתה העסקית, הנשואה למולטי-מיליונר שעשה את הונו מאחזקת ומכירת חברות כאמדוקס, דפי-זהב וערוצי-זהב. תמונתו של בעל ההון הודפסה על השער, לצד תמונתה של הפרסומאית, ושובצה גם בכתבה. אלא שלאחר הורדת העיתון לדפוס התברר לעורכי "גלובס" כי שותפתה של יפית גרינברג בחברת הפרסום, עפרה מיתר, אינה מי שכתבו שהיא.

על-פי נוסח הידיעה שירד לדפוס, שנדפס גם במוסף "גלובס על הבוקר" שצורף היום לעיתון "מעריב", עפרה מיתר "ידועה בעיקר בזכות בעלה, עו"ד צבי מיתר". אלא ששותפתה של גרינברג מעולם לא היתה נשואה לעו"ד צבי מיתר, כי אם לאחיו, שמואל מיתר. עוד נכתב בשער יומון הערב הכלכלי כי בתה של עפרה מיתר היא דפנה מיתר-נחמד, דירקטורית בחברת החדשות של ערוץ 10. מיתר-נחמד היא בתו של צבי מיתר, ועל כן אינה בתה של המסוקרת כי אם אחייניתה. בנוסח הידיעה המופיע באתר "גלובס" תוקנו השגיאות; קיומו של הנוסח השגוי הועלם.

עדכון (19.11.13): הערב פורסמו בכפולה הפותחת של גליון "גלובס", תחת הכותרת "הבהרה", הדברים הבאים: "בניגוד לפרסום אמש ב'גלובס', מובהר כי מר צבי מיתר ורעייתו עפרה מיתר אינם חלק מקבוצת המשקיעים שגיבשה גב' יפית גרינברג לרכישת מניות רון לאודר בערוץ 10, ואין להם קשר לעסקה שהוזכרה בידיעה. כמו כן לידיעה שורבב בטעות לידיעה [כך במקור] שמה של גב' דפנה מיתר-נחמד בקשר לתפקידיה הציבוריים. 'גלובס' מצר על הטעות ומתנצל לפני מר צבי מיתר, רעייתו ובתו על עוגמת הנפש שנגרמה להם".