יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פנה לבית-המשפט בבקשה שיוציא צו הרחקה נגד נאוה רוזוליו, פעילת מחאה ומנהיגת "משמרות הבושה".

נתניהו הבן טוען, באמצעות עו"ד חור אוריאל ניזרי, כי רוזוליו מנהלת מעקב אחריו "בכל מקום בין אם בישראל ובין אם בעולם, תוך פגיעה בפרטיותו ותוך רדיפה של ממש, סיכון בטחונו האישי ועוד". לדבריו, "קיים חשש ממשי" שרוזוליו או מי שנחשף לפרסומיה יפגעו בו.

לדברי נתניהו הבן, רוזוליו מנהלת קבוצת ווטסאפ שבה היא "מעבירה מידע מדויק על מיקומו המדויק" וזאת "לצד פרסומים שיקריים" וכן "הסתה פלילית ופרועה". לדבריו, רוזוליו "מתנהלת באובססיה חולנית" כלפיו ומנהלת "מערך של רדיפה" נגדו.

לבקשה צירף נתניהו הבן כמה צילומי מסך מקבוצת "משמרות הבושה", שבה מופצים פרסומי רוזוליו ברשתות החברתיות. אחד מצילומי המסך מפנה לפרסום מחודש ינואר האחרון שכלל תצלום של נתניהו הבן לצד הכיתוב: "גם ליו"ר מכונת הרעל / מוקדן בכיר באיחוד הצלה מגיע חופש! ????️????????. ספוטד אמש בבניין יוקרתי במיאמי: נתניהו ג׳וניור מחכה למעלית, אחרי שהרביץ אימון+שיזוף בבריכה של הבניין. מלחשים שחובק מאבטח חדש ???? (עלינו! ???? תתפנק)".

יאיר נתניהו, בצילום מתוך חשבון הטוויטר של נאוה רוזוליו

יאיר נתניהו, בצילומים מתוך חשבון הטוויטר של נאוה רוזוליו

בפרסום אחר שצורף לבקשה נראה נתניהו הבן בשדה תעופה ונכתב: "ספוטד בשדה התעופה במיאמי: יאיר נתניהו, הידוע בכינויו ילד"ז, וכאחד מבכירי מכונת הרעל, נמצא כרגע בשדה התעופה במיאמי, בדרכו לניו-יורק. האם ייתכן שפניו לבית משפחת פאליק (ה"שוגר דאדי" התורן של משפחת נתניהו) באפר איסט סייד לכבוד חופשת Thanksgiving? או גרוע מכך- האם הוא בדרכו לישראל??".

נתניהו הבן מבקש לקבל צו המורה על הרחקת רוזוליו וכל אדם מטעמה ממנו ואוסר עליה על כל הטרדה, פרסום, מעקב או בילוש אחריו. בנוסף מבקש נתניהו צו המורה לה להסיר את כל "הפרסומים המטרידים".

טרם הוגשה תגובה לבקשה.

11452-05-24