בכותרת "אחרי הפרידה מבעלה: חני נחמיאס מתנחמת בזרועותיו של משה דץ", לא היה "כל יחוס של רומן אינטימי" בין השניים אלא בסך הכל "תיאור של ידידות קרובה", כך טוען אתר "וואלה" במענה לתביעת דיבה שהגישו נגדו שני הידוענים.

בחודש נובמבר האחרון הגישו נחמיאס ודץ תביעת דיבה בסך 600 אלף שקלים נגד "וואלה" בגין פרסום במדור הרכילות של האתר שהופיע תחת הכותרת שלעיל. השניים טענו, באמצעות עורכי-הדין אורי שילה וליאור דץ, כי הכותרת הזו "רומזת בזדון, רמיזה שקרית, כאילו יש לתובעים יחסים אישיים ומיניים". לפי כתב התביעה, גולשי האתר הבינו מהכותרת כי רומן בין נחמיאס לדץ הוא שהביא לסיום נישואיה של נחמיאס לבעלה לשעבר.

בכתב ההגנה שהגישה חברת וואלה תקשורת בע"מ, מפעילת האתר, באמצעות עורכי-הדין יורם מושקט ואוריין אשכולי-יהלום, נטען כאמור כי כותרת הידיעה אינה מלמדת על רומן כלשהו בין נחמיאס לדץ, אך גם אם היה מי שהבין זאת מהכותרת הרי שלא מדובר כלל בלשון הרע.

"המילים 'מתנחמת בזרועותיו' הינן מטבע לשון מקובל", נכתב בכתב ההגנה. "במונח זה נעשה שימוש לתיאור של ניחום בעקבות צער, כאב או פרידה (במקרה זה פרידת התובעת נחמיאס מבעלה), ואין בהן משום פגיעה או בהכרח יחוס של קשר אינטימי - אלא תיאור של ידיות קרובה, בה מודים התובעים. מה גם שבתמונה עצמה שצורפה לכתבה, התובעים עמדו חבוקים, ועל כן מדובר גם בתיאור מילולי של החיבוק הידידותי - 'מתנחמת בזרועותיו'". לפי "וואלה", בידיעה עצמה הוזכר פעמיים שנחמיאס ודץ הם "חברים טובים", ועל כן אין מקום לטענה כאילו מהידיעה ניתן היה להבין שהשניים מנהלים קשר אינטימי.

בנוסף טוענים ב"וואלה" כי התביעה הוגשה בסכום "מוגזם ומופרך" ומצוין כי לאור בקשת התובעים כל הטוקבקים לידיעה הוסרו. אשר לטענה כי הפרסום הוביל גולשים להסיק כי דץ אשם בסיום נישואיה של נחמיאס, ב"וואלה" טוענים כי מדובר ב"טענות מוגזמות ומיותרות, שחבל שנטענו".

58445-11-21