העיתונאי דרור פויר פִרסם התנצלות פומבית בפני הדר קנה, שפִרסמה כי נישק אותה בניגוד לרצונה ונגע באיבריה האינטימיים. קנה, עיתונאית "דה-מרקר", כתבה את הדברים היום (27.7) בדף הפייסבוק שלה. פויר הגיב גם הוא בדף הפייסבוק שלו, אחרי שדבריה של קנה פורסמו על-ידי איתי שטרן באתר "הארץ" ואחר-כך באתרים נוספים.

בחשבון הטוויטר של חדשות 12 פורסם כי פויר הגיב ואמר שקנה "שקרנית". פויר הגיב בהמשך וכתב: "זה היה בלהט הרגע. פתחתי את הטלפון ונפל עלי מבול של הודעות, הגבתי מהמותן, בלי לחשוב. זו היתה טעות. היא לא שקרנית". ב"גלובס", מקום עבודתו של פויר, מסרו כי "הנושא בבירור. נתייחס בתום הבדיקה". מו"לית "גלובס" אלונה בר-און מרבה להתייחס למחויבות האתית ולחזון של "גלובס", שגם פִרסם לאחרונה "דו"ח אמון".

קנה פִרסמה את הדברים אחרי שלפני יומיים התפרסם ב"גלובס" טור של פויר על פרשת האונס הקבוצתי בקפריסין. "כשהעיתונאי שהטריד אותך כותב טור על התרבות הקלוקלת שהובילה לאונס בקפריסין". קנה אמרה ל"הארץ" כי "הטור על האונס בקפריסין היה טריגרי בשבילי. הייתי צריכה שהוא יידע שהוא לא כפי שהוא מציג את עצמו".

בטור כתב פויר על "הרמה הנמוכה של השפה" ועל "אוצר המלים המדולדל" במסרונים של חשודים באונס המתפרסמים בתקשורת, וקשר בינם לבין עבריינות מין. פויר סייג וכתב כי "כמובן שאפשר להיות בנאדם על הפנים גם עם שפה נקייה, עשירה ומצוחצחת".

הפוסט של קנה כלל תכתובת בינה לבין פויר בתוכנת המסרים המיידיים "ווטסאפ" מלפני שלוש שנים. "סליחה סליחה סליחה. איך אני יכול לכפר על זה?", כתב פויר. "דרור, זה לא מגניב לנסות לנשק אשה שאמרה לך מספר פעמים שהיא לא רוצה", כתבה בתגובה קנה, "ממש לא מגניב להציע לה הצעות מיניות, למרות שהבהירה מספר פעמים שהיא אוהבת נשים. וממש ממש ממש לא מגניב לגעת לה באיברים אינטימיים בניגוד לרצונה. תוסיף על זה להעליב חברה שלה כי אתה מרגיש חוסר ביטחון ולהעמיד אותה במגננה כשהיא שיכורה ומסטולה בדיוק כמוך. זה לא יפה ולא מגניב בכלל בכלל וממש לא משנה כמה אתה מסטול. זהו".

פויר כתב בתגובה: "ממש לא. זה בלתי נסלח ואני במצוקה נוראית מהעניין. זה הכי לא אני והכי לא מתאים לי, ואף פעם לא עשיתי את זה ואין שום סיבה או תירוץ או הסבר להתנהגות כזאת. אני לא יודע בכלל מה להגיד מלבד זה שאני ממש ממש ממש מצטער ומאוד מאוד מתעב את עצמי ושבחיים לא חשבתי שזה יקרה".

ב"הארץ" התפרסם כי קנה סיפרה שההיכרות עם פויר היתה על רקע עבודתה בארגון העיתונאים, עת עיתונאי "גלובס" פנו לארגון כחלק ממאבקם בהנהלה. "הלכתי לפגוש אותו בקטע של לפגוש חבר, ואז קרה מה שמתואר בהתכתבות בינינו".

כאמור, שעות אחדות לאחר הפרסום של קנה, ולאחר שהדברים נפוצו באתרי החדשות, פִרסם פויר בדף הפייסבוק שלו התנצלות: "אני נבוך ומבויש מההתנהגות שלי ומהפרסום. אין לי זיכרון ברור של האירוע אבל אני זוכר טוב מאוד את היום שאחרי. הדר, הזדעזעתי מהתיאור של ההתנהגות שלי. התנצלתי אז ואני מתנצל בפנייך שוב מעומק הלב. האירוע טִלטל אותי. אף פעם לא התנהגתי ככה לאשה. זה סותר את התפיסה שלי את עצמי ואת מה שחשוב לי, וגרם לי לחשוב על המקום האישי שלי כגבר ביצירת מרחב לא בטוח לאשה".