קבוצת זאפ (דפי-זהב לשעבר), הכוללת כמה אתרי אינטרנט ובראשם אתר השוואת המחירים זאפ, אינה מתכוונת לחשוף את תעבורת הגולשים באתריה לקראת הניסיון להנפיק את הקבוצה. איש המחשבים רן בר-זיק הצביע על כך שהמידע שפירסמה הקבוצה לפני ההנפקה אינו כולל נתונים מפורטים לגבי תעבורת הגולשים באתר, וכי לפי מדדים חיצוניים נראה שהתנועה באתר נמצאת במגמת ירידה.

ממשרד היחצנות שלום תל-אביב נמסר ל"העין השביעית" בשם קבוצת זאפ כי "כל טענה כי הגלישה באתרי הקבוצה בירידה וקל וחומר בקריסה היא שקר גס", אך לא הסכימו למסור כל מידע ממשי בנוגע לתנועת הגולשים באתרי הקבוצה. "זאפ כוללת בתשקיף מידע רב על הכנסותיה, המודל העסקי של האתרים בקבוצה, וכן על מספר הגולשים הכולל בקבוצה, שמאפשר לכל משקיע לקבל מידע נרחב לגבי פעילותה והצלחתה", נטען בתגובה, ולפיה בקבוצה לא מעוניינים לחשוף נתונים מעבר למספר הבודד שפורסם.

קרן אייפקס, בניהולה של זהבית כהן, מנסה להנפיק את קבוצת זאפ לפי שווי של 600–700 מיליון שקל, סכום גבוה פי כמה מהמחיר שבו נרכשה זאפ לפני שלוש שנים בלבד. הסכום הגבוה ספג ביקורת בעיתונות הכלכלית: "אין סיכוי שהנפקת זאפ תעבור במחיר כזה מנופח", נכתב ב"גלובס"; "הנפקה בטעם חמוץ שלא בטוח שתצא לפועל", נכתב ב"כלכליסט"; ובאתר "דה-מרקר" פורסמה כותרת ובה תהייה: "זאפ – חברת צמיחה או לוליינות פיננסית?".

"בעיתונות הכלכלית נכתבו כבר כמה ביקורות, אבל אני לא רוצה לבקר את קבוצת זאפ ואת הצעת המכר הזו מהצד הכלכלי", כתב בר-זיק באתר האינטרנט שלו. "אני רוצה להסתכל על הנתונים שקבוצת זאפ סיפקה מהצד הטכנולוגי. כיוון שיש חוסר משמעותי בפרטים מהותיים ביותר בתשקיף שפורסם באתר מאיה [אתר הבורסה], וכן במצגת למשקיעים שפורסמה באותו אתר והופצה לעיתונאים ולגופים אחרים".

בר-זיק התמקד בנתונים הקשורים לתנועת הגולשים באתר ("טראפיק"), וליתר דיוק – להיעדרם. "מלבד נתון סתמי של 16 מיליון ביקורים, אין שום דיווח על הטראפיק. לא הגולמי ולא הנתונים המעובדים יותר. האם מספר המבקרים גדל או קטן? אם הוא גדל, זו אינדיקציה חיובית. בחברת אינטרנט צומחת אנחנו מצפים שהוא יגדל. אם הוא קטן, זו אינדיקציה שלילית לחברת אינטרנט. בכל חברה אינטרנטית זה הנתון החשוב ביותר, אבל פה? דממה. כמובן שעל נתונים משניים כמו הבאונס רייט (מבקרים שיוצאים מהאתר תוך זמן קצר וללא שעשו פעולה כלשהי), זמן הביקור הממוצע לאתר וכו' – אין שום מידע".

בר-זיק צירף הערכות חיצוניות לגבי תנועת הגולשים באתרי קבוצת זאפ מהאתרים "אלקסה" ו-SimilarWeb. לפי שני האתרים הללו, תמונת המצב של התנועה באתר אינה חיובית. גם לפי נתוני גוגל-טרנדס חלה ירידה בנתוני הקבוצה. כאמור, בקבוצת זאפ סירבו להתייחס לדברים, ורק מסרו הצהרה שלפיה מדובר בכלים ש"אינם מדויקים ואף מטעים. מכאן שגם הנתונים שהם מציגים אינם נכונים והפרשנות שלו [של בר-זיק] שגויה ומטעה". בקבוצה סירבו להתייחס לשאלות המשך או להסביר מה הם הנתונים הנכונים.