מדי שבת בתשע בבוקר מגיש ד"ר יצחק נוי ברשת ב' של קול-ישראל סקירה דעתנית של העיתונות העולמית. לסקירת העיתונות הגלובלית ברדיו חשיבות עבור ציבור רחב שאינו נחשף בדרך אחרת לעיתונים העיקריים בעולם המערבי. סגנונו של נוי אישי ומלווה בהערות על החומר שמוצג בפני המאזינים. כשהוא מציג מאמר על חידוש ברפואה או על דיאטה חדשה, הוא מזהיר את המאזינים בצדק, אף כי בטון קצת פטרוני, לא ליישם את המידע החדש ללא התייעצות עם רופא.

חלק חשוב בדיווחים של נוי מתייחס לנושאים פוליטיים שונים. סקירה של מאמרים מהעיתונות העולמית הנוגעים לישראל היתה יכולה להציע לציבור הישראלי הצגה אובייקטיבית של דיוקנו במבט מן החוץ. במיטבה, סקירה כזאת היתה מכניסה לבועה הפרובינציאלית של התודעה העצמית המלטפת של הישראלים אתגר של מבט קוסמופוליטי ביקורתי. אך במקום זאת, נוי מפוגג את המימד הביקורתי של חלק זה בסקירתו על-ידי תיוגם מראש של עיתונים כ"גרדיאן" וה"אינדיפנדנט" האנגליים, ולפעמים אפילו של ה"ניו-יורק טיימס" האמריקאי, כעיתונים אנטי-ישראליים, "לא אובייקטיביים".

הבחירה הזו של נוי מובילה ממילא להטיה בסקירה עצמה, כשהוא מתעלם ממאמרים חשובים להבנת דמותנו בעולם שאולי אינם נוחים לו. כך, למשל, מאמר מערכת ב"ניו-יורק טיימס" שיצא בחריפות נגד נתניהו לא הצליח להתחרות על שולחן העיתונים של נוי עם העדיפות שנתן לסיפורים פיקנטיים על השירותים במלון בדיסלדורף.