סטמפות, פלאחים, פלומבות – איך שלא תקראו להן – התפארויות חלולות בצהוב-שחור-אדום הזועקות משער העיתון סיסמאות כמו "חשיפה", "בלעדי", "מיוחד" ו"פרסום ראשון" הן סימן היכר ראשון במעלה לטבלואיד שלא מכבד את עצמו (חוסר הכבוד העצמי הוא כמובן סימן היכר נוסף). אלא שעד כה, הן לא היו חזון נפרץ בטבלואיד ה(לא) נמכר בישראל.

ישראל ידעה מלחמות טבלואידים בדור האחרון, החל מיריית הפתיחה של "חדשות", דרך הקרב בין "ידיעות אחרונות" ל"מעריב" ועד למלחמה בין "ידיעות אחרונות" ל"ישראל היום". אלא שעד עכשיו, כל עוד "ישראל היום" נערך בידיו הריכוזיות של עמוס רגב, קיבלו הקוראים טבלואיד מרוט נוצות: ללא חשיפות, ללא בלעדיות, ללא פרסומים ראשונים – ובדרך כלל גם ללא התהדרות שווא בכל אלה. הבטאון של משפחת נתניהו נראה כמו המעון הרשמי בסרטון של מושיק גלאמין: עבש, נטול זוהר מזויף ונוסך תרדמת.

השבוע החל עידן חדש בתולדות העיתון המשעמם בישראל: רגב התבקש לארוז את קופסת הקרטון שלו ועורך חדש, בועז ביסמוט, נכנס לתפקיד. ביסמוט, כתב ועורך חדשות החוץ של העיתון, נהג לשוטט ברחבי העולם ולשלוח משם לקוראים צילומים של עצמו.

בשלב זה לא ברור אם הוא מתכוון לשנות ממנהגו ולהקדיש את עצמו למלאכה המשעממת של עריכה בפועל של פמפלט צר-מוח, או להמשיך לעופף ולהשאיר את המלאכה האפורה לסגן או משנה כלשהו. כך או כך, שער העיתון בשבוע הראשון לכהונת העורך החדש מציע כי ב"ישראל היום" חושבים להצעיד את "ישראל היום" שלושים שנה קדימה בסולם הטבלואידיות הישראלית, ולהגיע להווה (או לפחות להתקרב אליו).

לכן, כשירות לקוראי "העין השביעית", להלן הסטמפות (או הפלאחים, או הפלומבות) מהשבוע הראשון של ביסמוט ב"ישראל היום":

יום ראשון

פותחים את השבוע בשוונג: "מיוחד", "חשיפה" וכדי שלא תתבלבלו: "מיוחד לישראל היום"

פותחים את השבוע בשוונג: "מיוחד", "חשיפה" וכדי שלא תתבלבלו: "מיוחד לישראל היום"

יום שני

מעלים הילוך: "פרסום ראשון" (פעמיים!), "חשיפה" וגם "בלעדי" (לא סתם בלעדי, בלעדי לישראל היום כמובן)

מעלים הילוך: "פרסום ראשון" (פעמיים!), "חשיפה" וגם "בלעדי" (לא סתם בלעדי, בלעדי ל"ישראל היום" כמובן)

יום שלישי

יום חלש: "חשיפה" אחת ו"פרסום ראשון" אחד

יום חלש: "חשיפה" אחת ו"פרסום ראשון" אחד

יום רביעי

התאוששות: "בלעדי", "פרסום ראשון" ו"מיוחד:"

התאוששות: "בלעדי", "פרסום ראשון" ו"מיוחד"

יום חמישי

מרים שמה ברקס? נגמר הצבע הצהוב בדפוס? חיסלו את העיגולים? לא ברור, אבל ביום חמישי לא התפארו ב"ישראל היום" בשום "חשיפה", "פרסום ראשון", "בלעדי" או "מיוחד". בתחתית השער, כפרס ניחומים, סטמפה אדומה הציעה מבצע 1+1 לקוראים על כרטיסים לבלט. קלאסי

מרים שמה ברקס? נגמר הצבע הצהוב בדפוס? חיסלו את העיגולים? לא ברור, אבל ביום חמישי לא התפארו ב"ישראל היום" בשום "חשיפה", "פרסום ראשון", "בלעדי" או "מיוחד". בתחתית השער, כפרס ניחומים, סטמפה אדומה הציעה מבצע 1+1 לקוראים על כרטיסים לבלט. קלאסי