ה"ניו יורק טיימס", ה"וול סטריט ג'ורנל" וה"וושינגטון פוסט" הם אתרי החדשות בעלי מספר המנויים המשלמים הגבוה ביותר, כך לפי מדד "מועדון המאה אלף" של ה"פרס גאזט" הבריטי. שישה אתרים נוספים מחזיקים ביותר ממיליון מנויים כל אחד: "גאנט", ה"אתלטיק" (שנרכש השנה על-ידי ה"ניו יורק טיימס"), אתר מזג האוויר (the Weather Channel), סאבסטאק, ה"גרדיאן" וה"פייננשל טיימס".

ל"ניו יורק טיימס", בראש הרשימה, 8.4 מיליון מנויים משלמים. המנכ"לית, מרדית' קופיט, אמרה ל"גאזט" כי השוק הפוטנציאלי למנויים ל"טיימס" עומד, לדעתה, על 135 מיליון אנשים. ה"אתלטיק", אתר חדשות הספורט, יחד עם אתרי הבישול, המשחקים והשוואת המחירים, מעלים את מספר המנויים בקבוצה ל-9..6 מיליון.

ה"וול סטריט ג'ורנל", העיתון הכלכלי השייך לקבוצת התקשורת "ניוז קורפ" של רופרט מרדוק, הגיע השנה ל-3 מיליון מנויים משלמים ועקף את ה"וושינגטון פוסט" (2.7 מיליון מנויים) בדרך למקום השני בטבלה. ה"פוסט" איבד כ-300 אלף מנויים השנה, לאחר העלייה במספר המנויים בתקופת הקורונה, ובחודשי הכהונה האחרונים של טראמפ. ה"פוסט" נמצא בבעלות ג'ף בזוס, בעל השליטה באמזון.

"גאנט", המו"ל של ה"יו.אס.איי טודיי" ומאות פרסומים מקומיים בארה"ב, מגיע למקום הרביעי עם 1.8 מיליון מנויים. במקום החמישי ה"אתלטיק" עם 1.3 מיליון מנויים, ואחריו ערוץ מזג האוויר, של חברת IBM, עם מיליון מנויים. גם ה"גרדיאן" הבריטי, ה"פייננשל טיימס" (בבעלות יפנית) ואתר הניוזלטרים סאבסטאק מחזיקים כל אחד כמיליון מנויים משלמים. ה"אקונומיסט" הכלכלי סוגר את רשימת עשרת האתרים בעלי מספר המנויים המשלמים הגדול ביותר, עם 995 אלף מנויים משלמים.

אתר החדשות בעל מספר המנויים הגדול ביותר שאינו בשפה האנגלית, ומתפרסם מחוץ לארה"ב ואנגליה, הוא כלי תקשורת סיני: אתר החדשות Caixin, הזרוע הבינלאומית של קבוצת תקשורת בשם זה המתמקדת בעיתונות כלכלית ופועלת מבייג'ין. כך לפי המדד השנתי של ה-FIPP (הפדרציה הבינלאומית לעיתונים תקופתיים), גוף בו חברים כלי תקשורת מרחבי העולם, כמו ה"ניו יורק טיימס", ה"אקונומיסט", קבוצת אקסל שפרינגר, "נשיונל ג'אוגרפיק" ועוד.

במדד נכללים 121 פרסומים עם 37.8 מיליון מנויים. ל-Caixin, בראש הטבלה, 850 אלף מנויים משלמים, והוא עקף את כוכב הטבלה בשנה שעברה, אתר החדשות הכלכליות היפני Nikkei. אתר Caixin מדווח באופן ביקורתי על שחיתות בסין, והממשל הקומוניסטי פועל כדי להחרים אותו. אם משלבים את מדד FIPP לזה של הפרס-גאזט, האתר הסיני מגיע שמיני ברשימה העולמית.

Nikkei, שבבעלות חברת האם שלו נמצא גם ה"פיננשל טיימס", בעל יותר ממיליון מנויים משלמים, מגיע למקום השני במדד עם 816 אלף מנויים משלמים. אחריו בטבלה נמצאים האתר בתשלום של ה"בילד" הגרמני (Bildplus) עם 603 אלף מנויים; אתר ה"לה מונד" הצרפתי עם 420 אלף מנויים; אתר ה"קוריירה דלה סרה" האיטלקי עם 384 אלף מנויים והאתר הארגנטינאי "La Nation" עם 343 אלף מנויים.

את רשימת עשרת אתרי החדשות בעלי מספר המנויים הגדול ביותר (מחוץ לארה"ב ואנגליה), סוגרים ה"L'Equipe" הצרפתי (332,000), ה"O Globo" וה"Folha de São Paulo" הברזילאים עם 306 ו-300 אלף מנויים בהתאמה, ובמקום העשירי "Gazeta Wyborcza" הפולני (280,000).