בית-הדין לאתיקה של מועצת העיתונות מצא כי חדשות 13 הפרו את תקנון האתיקה של המועצה כשראיינו את פרופ' שלמה מור-יוסף על מדיניות הממשלה בלי לציין כי הוא עובד מדינה בכיר.

בתחילת השנה שעברה, עם התפרצות מגיפת הקורונה, התראיין מנכ"ל בי"ח הדסה לשעבר פרופ' מור-יוסף בתוכניות חדשות 13 תשע פעמים כשבחלק מהופעותיו התייחס להתנהלות הממשלה מול המשבר, בה בשעה שהוא משמש כמנהל רשות האוכלוסין וההגירה. בעקבות תלונתו של ד"ר יובל לבנת מצאה המשנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, עו"ד מיכל סיבל-דראל, כי בשלושה מקרים הפרה לכאורה חדשות 13 את כללי האתיקה משום שפרופ' מור-יוסף הביע עמדתו על מדיניות הממשלה ולצופים לא הובהר תפקידו כעובד מדינה בכיר.

בחדשות 13 לא הגיבו לתלונה אך שיגרו לדיון בבית-הדין את סמנכ"ל התוכן עילי לוין, שהסביר כי הראיונות עם פרופ' מור-יוסף היו בימים של "היסטריה" וטען כי ההחלטה לזמנו לשידור היתה לגיטימית.

בית-הדין לאתיקה, בראשות עו"ד אליעזר פני-גיל ובהשתתפות רמי יצהר ויוסף רוזנמן, קבע כי חדשות 13 הפרה בשלושה מקרים את סעיפים 2(א) ו-3 לתקנון האתיקה של המועצה, בכך שאפשרו לפרופ' מור-יוסף להביע עמדתו על מדיניות הממשלה בלי לגלות לצופים את תפקידו הנוכחי כעובד מדינה בכיר. כיוון שלפי בית-הדין המעשה נעשה בתום לב, הוטל על חדשות 13 העונש הקל ביותר שניתן להשית על נילון: אזהרה.

דוברת חדשות 13 שרון בן-דוד מסרה בתגובה: "מחדשות 13 לא נמסרה תגובה".