בפתח התוכנית מעיר המנחה עמנואל רוזן על המחסור בעיתונאים לענייני חרדים בכלי התקשורת של הזרם המרכזי, ועל ההשלכות שיש לכך על סיקור העולם החרדי.

לאחר אות הפתיחה משוחח רוזן עם אילה חסון, מגישת "יומן" בערוץ הראשון, בעקבות התחקיר ששודר בתוכנית האחרונה על קשריו של הרמטכ"ל אבי אשכנזי עם בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך המכונה "מסמך גלנט". "בניגוד לעובדות שניסה להציג הרמטכ"ל, היה לו קשר הדוק מאוד עם מזייף המסמך", טוענת חסון.

לגבי טענת דובר צה"ל תא"ל אבי בניהו כי חסון רודפת אחר אשכנזי ממניעים זרים, אומרת חסון שבניהו "לא השיב ולו תשובה עניינית [אחת] לשורה ארוכה של שאלות שהצגנו לו", ובמקום זאת העביר "תגובה בריונית, מתלהמת, כזו שאנחנו רגילים לקבל מבריונים פוליטיים". לדברי חסון, דובר צה"ל מכפיש במקום להתמודד עם העובדות שהוצגו בתחקיר.

בהמשך התוכנית משוחח רוזן עם קובי אריאלי, מגיש בתחנת גלי-צה"ל, ועם גיא מרוז, עיתונאי ערוץ 10 ו"מעריב", על סיקור חוק האברכים. "העליהום התקשורתי מטורף וגדול מדי", אומר מרוז, אך טוען כי על החרדים לחנך את ילדיהם ש"פרנסה זה ערך עליון". אריאלי טוען שבתקשורת הזרם המרכזי נשמעת חזית אחידה נגד החרדים בלי שיינתן ביטוי לקולות אחרים, וזאת משום שהחרדים הם מטרה קלה.

עוד בתוכנית, שיחה עם דרור אידר, עיתונאי "ישראל היום", על כתב "הארץ" אורי בלאו, ששב השבוע לישראל לאחר גלות מרצון בת כמה חודשים בלונדון. אידר יוצא נגד הסלחנות שהפגינה התקשורת הישראלית לעבירות שביצע, לכאורה, בלאו. לטענת אידר, בלאו "שייך לבית-הספר של רוב העיתונאים", ועל כן הם מתייחסים אליו בסלחנות. "לו היה זה עופר נמרודי הוא מזמן היה בצינוק", מצטט אידר עיתונאי בכיר שהתייחס באוזניו לפרשה.

התוכנית "תיק תקשורת" משודרת בערוץ 23 ובאתר הטלוויזיה החינוכית