מסתמן: השב"כ ימשיך לעקוב אחרינו לפחות עד תחילת יולי. החוק שאיפשר את איכוני השב"כ כחלק מהמאבק בקורונה היה אמור לפקוע החודש, אך בגלל פיזור הכנסת יימשך אוטומטית עד שלושה חודשים מהשבעת הכנסת הבאה. בדיון שהתקיים בוועדת החוץ והביטחון התברר כי הממשלה מעריכה שתתקשה להגיע להסכמות לגבי חוק חדש ומתוקן. לכן, למרות הפגיעה החמורה בפרטיות והביקורת על יעילות האיכונים, השב"כ ימשיך לעקוב אחר אזרחי המדינה.

1.86 מיליארד שקל בעשור: לאן הולך הכסף של העמותה שמתכננת את התחבורה בירושלים? את התחבורה בעיר הבירה מתכננת עמותת "צוות אב לתחבורה" - שאינה מחויבת לכללי שקיפות ופיקוח. בשנים האחרונות העמותה קיבלה מהמדינה כמעט 300 מיליון שקל בשנה, אך למרות ההשקעה עד כה נבנה בעיר רק חלק מהקו הראשון של הרכבת הקלה. לאן הולך הכסף? פרק חדש בתחקיר העמותות של שקוף.

יומנים יוצאים לאור: השר מיכאל ביטון פרסם יומן במענה לבקשת חופש מידע. ניתוח של היומן מעלה הסתרות, עיוותים וחוסר שקיפות. לעומתו, חברת הכנסת תהלה פרידמן חשפה את היומן שלה לציבור לבקשת "שקוף", למרות שהיא לא חייבת לעשות זאת על פי החוק. היא העבירה לנו יומן שקוף לחלוטין עם לו"ז צפוף שמשקף את המצב המסוכן של התמעטות ח"כים מול מספר השרים וסגניהם בממשלה המנופחת.