חלק א'

בפתח התוכנית מזכיר עמנואל רוזן כי שני התיקים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שנפתחו בעקבות תחקירים עיתונאיים ותוך שיתוף פעולה עם מבקר המדינה, נסגרו.

בהמשך משוחח רוזן עם דן מרגלית, עיתונאי "ישראל היום" ואחד המבקרים החריפים של אולמרט, על תוצאות החקירות הללו והשלכותיהן. האם הקמפיין התקשורתי להדחת ראש הממשלה היה מבוסס? האם התנהל ציד מכשפות? מדוע שינה מרגלית את יחסו לאולמרט? והאם ראוי שעיתונאים יקיימו יחסי חברות עם פוליטיקאים?

חלק ב'

עמנואל רוזן משוחח עם מרדכי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור, ועם אביב לביא, עיתונאי "מעריב", על הדרישה של האחים עופר לשדר סרט תגובה מטעמם מיד לאחר שידור הסרט של מיקי רוזנטל, "שיטת השקשוקה", בערוץ הראשון.

האם ראוי לשדר את סרט התגובה או שעדיף היה להסתפק בתגובה קורקטית? האם הומצאה במקרה זה סוגה חדשה של תגובה עיתונאית? האם רשות השידור תערוך את סרט התגובה של האחים עופר לפי הבנתה? האם היא תעמוד מאחורי הסרט "שיטת השקשוקה" במידה ורוזנטל ייתבע על ידי האחים עופר?

חלק ג'

עמנואל רוזן משוחח עם יעל פז-מלמד, עיתונאית "מעריב", על טוקבקים לידיעות חדשותיות. האם אתרי החדשות מסננים כראוי את הטוקבקים? האם יש למנוע העלאת טוקבקים אנונימיים?