שפה סקסיסטית היא אחת הדרכים לקבע דיכוי, ביזוי והשפלה מגדריים. למשל, שימוש במילים כמו "זיינתי", "לזיין" או "לדפוק", במשמעות המקובלת חברתית של לפגוע, להכריע לנצל או להעניש, חושפת את המטען הפוגעני והאלים הטמון בהתייחסות השוביניסטית לקיום יחסי מין עם אישה. התפיסה המגולמת כך היא שפעולת החדירה אל גוף אישה המתוארת כ"זיון" היא פעולה שבה גבר מחליש או מנצל אובייקט אחר שהוא האישה.

ביזוי נשים על ידי שימוש בשפה משפילה הינו עניין רווח במקומותינו, אך בדרך כלל עיתונאים בשידור לא מרשים לעצמם להשתמש בשפה מיזוגנית ופוגענית, מכיוון שלפחות בערוצים ורשתות שמכבדים את עצמן היא נחשבת ללא מקובלת ולא "פוליטיקלי קורקט".

אולם מסתבר שעמדת ה"לבעוט" בכל מה שהוא פוליטיקלי קורקט, המאפיינת את תוכניתו של אראל סג"ל ברדיו 103FM חוצה גם את גבול ההימנעות משימוש בשפה סקסיסטית ושוביניסטית. כך סג"ל עושה שימוש פעמים רבות בביטויים כמו "הכניס את הצינור" ודומיהם כשהוא רוצה לתאר החלשה או פגיעה של אדם אחד באדם אחר. אך היד החופשית שהוא נותן לעצמו ולשותפיו לשידור הגיעה היום לשיא פוגעני חדש.

שותפו לשידור, העיתונאי רועי עידן התייחס לתקרית בכנסת במסגרתה הזהיר חבר הכנסת אחמד טיבי את חבר הכנסת יועז הנדל מתמיכת מפלגתו בסיפוח בקעת הירדן. "האיש גניקולוג", פלט עידן, "ולכן הוא יודע לזהות שנמצאת מולו ואגינה". מיד אחר כך עידן תיאר בבוז את רפיסותו וחולשתו של הנדל אל מול האמירה של טיבי. סגל מיהר לפזר את ענן הבוטות והגסות בצחקוקים, והשידור המשיך כהרגלו.

כמו גם שידור אחר בתחנת הרדיו 103FM, בתוכנית "הקבינט", שבו ישבה שלישיית גברים והריצה דחקות על האווירה שסבבה סביב מתלוננת באונס קבוצתי, כך גם בתוכנית של סג"ל, שבה נעשה שימוש בתיאור איבר מיני נשי באופן מבזה ומשפיל, חושפים עמדה סקסיסטית, דכאנית, פוגענית ומבחילה.

ראוי שמנהלי 103FM יעשו בדק בית בקרב העיתונאים הגברים המשדרים בתחנה,  וינקו אותה מאמירות שאינן מכבדות נשים, ושאינן מכבדות את התחנה עצמה.