אתר "הארץ" פירסם היום קטעים מתמלילי השיחות של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, בין היתר עם עוזרו ארז וינר, דוברו אבי בניהו והעיתונאי רוני דניאל. כבר בשעה עשר בבוקר הוקדשה הכותרת הראשית באתר "הארץ" לדיווח על תמלילי השיחות, שנחשפו בעקבות בקשה שהגישו פרקליטי העיתון. בתוך זמן קצר דיווחו גם רוב אתרי החדשות האחרים על התמלילים שנחשפו.

דן מרגלית נואם בכנס של עיתון "בשבע", 3.2.14 (צילום: פלאש 90)

דן מרגלית (צילום: פלאש 90)

באתר mako מיהרו והעלו לדף הבית ידיעה מטעם חדשות ערוץ 2 כבר בשעה 11:00. באתר "וואלה" התעכבו מעט יותר, אולם כשהדיווח הגיע לדף הבית, בשעה 11:30, הוא נחת היישר לכותרת הראשית. גם ב"ישראל היום", העיתון עם הסיקור העוין ביותר כלפי אשכנזי ושפרשנו הבכיר דן מרגלית מנהל קמפיין נמרץ נגד הרמטכ"ל לשעבר, הדיווח על התמלילים שנחשפו לבקשת "הארץ" הגיע לכותרת הראשית של האתר.

הזרוע המקוונת של "ישראל היום", שאינה ידועה במהירות תגובתה, הצליחה לפרסם את הדיווח רק בשעה 13:00. גם אתר nrg, אף הוא מבית "ישראל היום", דיווח בראש עמוד הבית שלו על ההתפתחות האחרונה בפרשה בשעה 13:00. אתר נענע10הקדים מעט ודיווח על התמלילים של אשכנזי בדף הבית כבר בשעה 12:30. בדף הבית של ynet, בדרך כלל אתר חדשות זריז ביותר, נראתה ידיעה על תמלילי אשכנזי רק בשעה 13:30. הכותרת הראשית הוקדשה לפרשת מין שדווח עליה בהרחבה כבר אתמול. יצוין כי הזרוע המודפסת של קבוצת "ידיעות אחרונות" מסקרת את הפרשה מראשיתה באופן שנוח יחסית לרמטכ"ל לשעבר.

בן כספית (צילום: יוסי זמיר)

בן כספית (צילום: יוסי זמיר)

נכון לשעת כתיבת שורות אלה (14:00), בדף הבית של אתר "מעריב" טרם עלתה ידיעה על התמלילים שנחשפו לבקשת "הארץ". לעומת זאת נמצא מקום לידיעה הנושאת את הכותרת "יחימוביץ': 'גלנט לא יכול להיות רמטכ"ל'". העיתונאי הבכיר ב"מעריב", בן כספית, נחשף ביום שישי האחרון בתוכנית "יומן" של ערוץ 1 כמי שקיבל את ההדלפה הבעייתית מאשכנזי, שבעקבותיה עלול הרמטכ"ל לשעבר לעמוד לדין.

עדכון, 8.9: ידיעה על תמלילי אשכנזי הגיעה לדף הבית של אתר "מעריב" בשעה 17:15.