לפי אתר התקשורת הבריטי "פרס גאזט", מספר מו"לים כבר הודיעו כי הרשת החברתית בלוסקיי מעבירה לאתרי החדשות שלהם יותר גולשים מטוויטר או ת'רדס.
בלוסקיי מעוניינת לספק אלטרנטיבה לרשתות החברתיות התאגידיות (טוויטר שייכת למיליארדר אילון מאסק ות'רדס לתאגיד מטא), מעניקה כוח ואפשרויות שליטה רחבות יותר למשתמש ואינה "מענישה" אתרי חדשות המשתמשים בפלטפורמה.
לפי ה"פרס גאזט", בגרסה האוסטרלית של ה"גרדיאן" הבריטי הודיעו כי החשבון שלהם בבלוסקיי סיפק לאתר החדשות יותר תעבורה מחשבון הטוויטר בכל שבוע ב-2024, ופי שניים תעבורה מת'רדס. הנתונים הגיעו שבוע לאחר שב"גרדיאן" הודיעו כי יסגרו את חשבון הטוויטר שלהם משום שהפלטפורמה הפכה ל"רעילה" תחת שליטתו של מאסק, איש ימין קיצוני שביטל את מנגנוני הפיקוח ברשת והחזיר חשבונות חסומים של אנטישמים וניאו-נאצים.
אתרי חדשות נוספים דיווחו על מגמה דומה: ב"בוסטון גלוב" קיבלו פי שלושה יותר תעבורה מבלוסקיי לעומת ת'רדס, ופי 4.5 יותר המרות למנויים בתשלום. מספר אתרי חדשות קטנים יותר דיווחו גם הם על עלייה משמעותית בתעבורה מבלוסקיי, למרות מספר העוקבים הנמוך מזה שבפלטפורמות אחרות.
בלוסקיי, המונה כעת 23 מיליון משתמשים, מציעה חוויה דומה לזו של טוויטר, לפני השינויים שנערכו בה בשנים האחרונות, עם הרבה פחות חדשות כזב ותוכן מסחרי. בנוסף, בבלוסקיי לא מפחיתים את החשיפה של ציוצים המכילים קישורים, בניגוד לנהוג בטוויטר, כפי שהודה מאסק לאחרונה.
לאור הירידה המסיבית בחשיפה שמקבלים חשבונות של אתרי חדשות בטוויטר, ובשל הסלידה של ת'רדס וקבוצת מטא כולה מחדשות ועיתונות, יתכן שבלוסקיי תהפוך לפלטפורמת המיקרו-בלוגינג המועדפת על העיתונות המקצועית. מנהלת התפעול הראשית של הרשת הדגישה את מחויבות הפלטפורמה לתמוך בעיתונאים ומו"לים, תוך הבטחה שלא להפחית את החשיפה לפרסומים שלהם ברשת.