העין השבועית
השבוע שהיה: 16 בספטמבר 2018 - 22 בספטמבר 2018
המגזין
16.09.2018
17.09.2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
16.09.2018
16.09.2018
לזכרו של אורי אבנרי
20.09.2018
"אחרי המלחמה חשבתי שבן-גוריון הוא אסון, שהמדינה שהוא הקים היא לא נכונה בכל המובנים, ורציתי להציג ממול מודל אחר של מדינת ישראל. אז כשיצאתי מהמלחמה היתה לי ברירה: או להקים מפלגה או להקים עיתון"
במלאות 30 למותו של אורי אבנרי, ראיון חגיגי שנערך עמו ב-2013 לרגל יום הולדתו התשעים • פורסם לראשונה בכתב העת "קשר"
מדד הייצוג
20.09.2018
"לונדון את קירשנבאום" (18.2%) במקום הראשון
"לפני החדשות" (12.5%) ו"נכון להבוקר" (7.7%) במקומות השני והשלישי • תקופת החגים מורידה את כמות תוכניות האקטואליה - וגם את שיעור הייצוג של האוכלוסייה הערבית: שפל של 1.1% • בכל תוכניות חברת החדשות - דובר ערבי אחד מתוך כמאתיים מרואיינים (0.5%) • בכל תוכניות תאגיד השידור הציבורי - רק דובר ערבי אחד מתוך כ-360 מרואיינים (0.3%) • מדד הייצוג, בשיתוף עמותת סיכוי
הבלוג
22.09.2018
16.09.2018
סקירות עיתונות
16.09.2018
17.09.2018
18.09.2018
20.09.2018
21.09.2018
רייטינג
יום ראשון, 21.04
-
%4.9חדשות 12 (קשת 12)
-
3.6%מכונת הכסף (קשת 12)
-
3.4%חדשות 12 - מוקדמת (קשת 12)
-
3.1%בואו לאכול איתי (כאן 11)
-
3.1%הפטריוטים (עכשיו 14)