07.07.2020 קמפיין מומחים מזויפים הפיל בפח אתרי חדשות ישראליים באנגלית הקמפיין ניסה להשפיע בסוגיות מדיניות במזרח-התיכון והופץ בעיתונות המערבית, בעיקר בכלי תקשורת ימניים איתמר ב"ז
07.07.2020 כלי תקשורת ימניים, כולל ה"ג'רוזלם פוסט", נפלו בפח של מסע תעמולה מזרח תיכוני The Daily Beast
06.03.2016 מחיר מודעה: כמעט חצי מ"ידיעות" ב"ישראל היום" ממשיכים למכור מודעות בזול – למרות הטענה ל"מודל עסקי" • בעיתון מתכחשים למסמכים שלהם עצמם • המאפיין של עסקי התקשורת הבינלאומיים של אדלסון: ללא מטרות רווח איתמר ב"ז
14.01.2016 הקשר הישראלי נחשף "הפינגטון פוסט": המו"ל ששימש עבור אדלסון חזית לרכישת העיתון הגדול בלאס-וגאס - טס בעבר יחד עם המנכ"ל שלו לייעץ לאנשי "ישראל היום" שוקי טאוסיג ושירה גולדברג